Ik mag toch op rood. Temp vanochtend flink gezakt en ik krijg weer wat meer bloed. Nog niet noemenswaardig maar het zet wel door is de verwachting. Nog 1 poging te gaan om moeder te worden op mijn 26e...
Balen dames op rood... Niet leuk. Veel succes volgende ronde. @missaniet: en al testdrang? Spannend hoor...
Nou...misschien heel gek maar nee. Nog geen testdrang. Voorgaande mnden had ik dat wel heel erg en veel witte testen gezien. Daar ben ik wel klaar mee....misschien test ik vrijdag ook wit maar dan zie ik iig niet zoveel wit. Heb wel stiekem hoop aangezien mn temp stijgt en ik nu dik verkouden ben, veel wit slijm en pijn onderin mn rug. Spannend!! Jij gefeliciteerd Gember!!!
Ik was toch heel even benieuwd naar het feit dat ovulatie testen ook het zwangerschapshormoon hcg kunnen weergeven, en idd het kan. Deze test had ik nog liggen van de action en was heel erg benieuwd of het mogelijk was en idd knalpositief.
NOD lijst 15 t/m 21 november 2014♥ 15: Adriana, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Fotofanaat, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Kleinmonster, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Bibaboe, 38 jaar, ronde 45, 3e kindje Paulin, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje iez, 33 jaar, ronde 10, 2e kindje, mmm Victoire, 37 jaar, ronde 3, 2e kindje, mmm Bubblez, 24 jaar, ronde 16, 1e kindje Loe, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 16: nadeke, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje MissRedDragon, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Lissy1986, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 7 na BBZ, 1e kindje HuizeMGL, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje kroelen, 26 jaar, ronde 10, 2e kindje Gember, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje Screamxme, 25 jaar, ronde 6, 1e kindje Vlindermama2014, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje evy3000, 29 jaar, ronde 4, 3e kindje Biena, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje 17: Laawra, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje mww, 29 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Piccolina, 32 jaar, 4 ronde na MK 16 weken, 2e kindje Vv88, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 20, 1e kindje lillypie, 33 jaar, ronde 1 na bbz en MA, ?e kindje Stephanie87, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje 18: Mamavand, 27 jaar, ronde 4, 3e kindje dees, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje Delinda, 35 jaar, ronde 2 (via KID), 1e kindje LittleMeStphnie, 21 jaar, ronde 1 na MK, 1e kindje Trutje89, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje 19: papillons, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje Suze29, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje Vogelhuisje, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje LadyT, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje Kayleigh2007, 30 jaar, ronde ??, 2e kindje meeratje, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje 20: Kabouter24, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Pluisje82, 32 jaar, ronde 9, 3e kindje rosalincke, 39 jaar, ronde 2, 2e kindje Girlie12, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje Kimberly33, 33 jaar, ronde 4, 4de kindje Miich, ronde 2 IUI, 1e kindje MissCoat, 27 jaar, ronde 1 (ZI), 1e kindje 21: Tuutie, 22 jaar, ronde 5, 1e kindje Sabje373, 28 jaar, ronde 10, 1e kindje Missaniet, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Datumloos: Annelie, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje Daantj, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Tieken90, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje Buiten de lijst: Arendje , 24 jaar, ronde 13, 1ste kindje Chats, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Totaal: 54 Zwanger (9), Ongesteld (22), MMM (6), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan de lijst. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Gefeliciteerd Kimberly! @missreddragon. Grappig die ovutest @nieuwe rode dames. Balen hoor, veel succes in de volgende ronde
@alle meiden op roze gefeliciteerd @ trutje neeee had het zo gehoopt voor je ik ga morgen ochtend nog een keer testen is het dan weer negatief wacht ik mn menstruatie maar af. Ik heb nu ook steekjes links onder ik denk dat dat geen goed teken is maar vooralsnog geen bloed
ahh lief van je ! Me duimen draaien voor jou . En anders zie ik je in de december forum wel terug komen , Maar dat hoop ik natuurlijk niet !! X x
nou meiden mijn menstruatiekrampen zijn zo hevig , dat ik net bijna nock- out ging :x ,mijn hemel dit is echt vreselijk ! Mijn man staat nu te koken omdat ik het niet meer hou van de pijn !! Bizar heb dit nog nooit zo erg meegemaakt . X x
Nou dat is helemaal niet leuk Heb je al paracetamol gepakt? Ik zou er twee innemen als ik jou was. Sterkte! Hier flink verkouden, heb bijna de hele dag op de bank gelegen/geslapen voor zover dat lukt met een peuter die niet stil kan zitten.
Ik heb gelijk een tramadol ingenomen ,en neem vanavond 2 paracetamol in .Twijfel een beetje om morgen de huisarts te bellen ? Dit is echt niet gezond . X
Als je ook heel veel bloed verliest icm met hevige krampen kun je evt ook de hap bellen want dat lijkt me idd niet gezond.
gelukkig niet veel bloedverlies . Het lijkt nu ook een beetje af te nemen gelukkig ,ik wacht het nog ff af anders bel ik morgen gewoon de huisarts .
Tjee, wat vervelend Trutje. Ongi zijn is al vervelend genoeg, maar dan ook nog met zoveel pijn... Sterkte, hopelijk werkt de tramadol snel en voor het slapen gaan nog even lekker paracetamol. Ik zie weer een aantal roze dames (sorry na het lezen van alle pagina's weet ik de namen niet meer) Gefeliciteerd!! Wat moet dat een geweldig gevoel zijn. Misschien zelfs n beetje onwerkelijk? Lekker gaan genieten! En helaas ook weer een paar rode dames. Dat is natuurlijk erg teleurstellend. Ik zou zeggen lekker een wijntje vanavond, en op naar de volgende ronde. Wie weet wordt deze ronde de ronde van de positieve testen ronde de kerst. Als dat geen kerstkadotje is Zelf ben ik vandaag 8 dpo, en kreeg ik uit mijn werk opeens testdrang Ik ben even langs de kruidvat gereden voor 2kv5. Ik heb deze nog nooit geprobeerd, maar omdat iedereen hier zo tevreden over is en ze niet duur zijn ga ik het er maar op wagen. Eens kijken hoe lang ik het volhou om ze in huis te hebben en niet te testen. Woensdag is de planning om te testen! Weten jullie of je dit het beste in de ochtend, middag of avond kan doen? Verder nog niet echt kwaaltjes, alhoewel ik vind dat mijn buik zo nu en dan wat rommelt en ik steeds een wat opgeblazen gevoel heb. We zullen zien hoe het loopt, de tijd zal t leren