Gefeliciteerd dames op roze! Zijn er verder nog testers vandaag? Hier temperatuur opgelopen tot wen keurige 37,1 dus eisprong is inderdaad geweest. Nu maar wachten! Anders had ik gewoon nu NOD gehad..
NOD lijst 15 t/m 21 november 2014♥ 15: Adriana, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje Fotofanaat, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Kleinmonster, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Bibaboe, 38 jaar, ronde 45, 3e kindje Paulin, 28 jaar, ronde 3, 1e kindje iez, 33 jaar, ronde 10, 2e kindje, mmm Victoire, 37 jaar, ronde 3, 2e kindje, mmm Bubblez, 24 jaar, ronde 16, 1e kindje Loe, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 16: nadeke, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Haakmuts1988, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje MissRedDragon, 31 jaar, ronde 3, 1e kindje Lissy1986, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 7 na BBZ, 1e kindje HuizeMGL, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje kroelen, 26 jaar, ronde 10, 2e kindje Gember, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje Screamxme, 25 jaar, ronde 6, 1e kindje Vlindermama2014, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje evy3000, 29 jaar, ronde 4, 3e kindje Biena, 30 jaar, ronde 3, 2e kindje 17: Laawra, 31 jaar, ronde 4, 2e kindje mww, 29 jaar, ronde 2 (na mk), 1e kindje Piccolina, 32 jaar, 4 ronde na MK 16 weken, 2e kindje Vv88, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 20, 1e kindje lillypie, 33 jaar, ronde 1 na bbz en MA, ?e kindje Stephanie87, 27 jaar, ronde 7, 2e kindje 18: Mamavand, 27 jaar, ronde 4, 3e kindje dees, 34 jaar, ronde 4, 2e kindje Delinda, 35 jaar, ronde 2 (via KID), 1e kindje LittleMeStphnie, 21 jaar, ronde 1 na MK, 1e kindje Trutje89, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje 19: papillons, 26 jaar, ronde 7, 1e kindje Suze29, 29 jaar, ronde 5, 1e kindje Vogelhuisje, 26 jaar, ronde 1, 3e kindje LadyT, 32 jaar, ronde 1, 2e kindje Kayleigh2007, 30 jaar, ronde ??, 2e kindje meeratje, 24 jaar, ronde 2, 1e kindje 20: Kabouter24, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Pluisje82, 32 jaar, ronde 9, 3e kindje rosalincke, 39 jaar, ronde 2, 2e kindje Girlie12, 30 jaar, ronde 12, 1e kindje Kimberly33, 33 jaar, ronde 4, 4de kindje Miich, ronde 2 IUI, 1e kindje MissCoat, 27 jaar, ronde 1 (ZI), 1e kindje 21: Tuutie, 22 jaar, ronde 5, 1e kindje Sabje373, 28 jaar, ronde 10, 1e kindje Missaniet, 29 jaar, ronde 6, 1e kindje Datumloos: Annelie, 24 jaar, ronde 2, 2e kindje Daantj, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Tieken90, 24 jaar, ronde 1, 1e kindje Buiten de lijst: Arendje , 24 jaar, ronde 13, 1ste kindje Chats, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje Totaal: 54 Zwanger (11), Ongesteld (22), MMM (6), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan de lijst. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Gefeliciteerd iedereen op roze! Vruchtbare maand, al zijn er ook nog te veel rode dames Hier vandaag op 11 dpo wakker geworden met ongesteldheidskrampen, dus ben bang dat het eraan komt en einde verhaal is voor ronde 1! Had mezelf best wel wat hoopvolle symptomen aangepraat, hihi... Dat wordt nog wat de komende pogingen. Iemand tips om er minder mee bezig te zijn misschien? Fijne dag allemaal en testers/wachtenden succes!
Net gebeld met ziekenhuis. Nu ik zwanger ben kan ik morgen niet geopereerd worden.....hoe moet ik dit nu op mijn werk vertellen? ?? Ben zo zenuwachtig als wat....
hai meiden, ik lees al een poosje mee maar wilde me nog niet aanmelden omdat ik er niet teveel mee bezig zou willen zijn.... helaas mislukt hihi Iedereen op rose gefeliciteerd !!!!! Iedereen op rood sterkte, op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen. Ik zit met een lastig dilemma, morgen is mijn nod.... nu heb ik al geruime tijd last van gerommel in mijn buik met vlagen ben ik misselijk en heb ik nu al 3 dagen ontzettende hoofdpijn. Ook zijn mn borsten gevoelig (al wordt het minder) nou kon ik me vanmorgen niet meer inhouden dus heb ik een test gedaan maar helaas witter dan wit.... kort daarna ging ik vloeien dit was rose en een klein beetje helder rood, maar eigenlijk ook direct gestopt snap er niets meer van... en wordt heel onzeker. kan ik nog hopen of had mn test dan al iets aan moeten geven ??? @ dees kun je misschien morgen zeggen dat er een spoedgeval tussen door kwam ? zodat je nu weer 6 weken moet wachten ? dan ben je het eerste trimester door en kun je het ze gewoon vertellen op het werk ?
Ik kon net mijn drang ook niet inhouden. Geen ochtendurine. Wel zeker twee uur niets gedronken. Helaas Omo witte test. Heb morgen of overmorgen nod. Dus nog even afwachten. Voel verder nog niet veel. Alleen pijnlijke boobies. @evan goede tip voor Dees
Evan kan het zijn dat je ei toch iets later is geweest? Dat je nu nog maar op 8-9 dpo zit bijvoorbeeld. Dan is een innestelingsbloeding niet onwaarschijnlijk maar kun je best nog een witte test hebben terwijl je toch zwanger bent.
Evan. Nod is morgen of overmorgen. Ga uit van overmorgen. Dus nog even geduld. Je gedachten zitten ook steeds 'in je buik'. Voel ik al wat? Nee dat is toch geen kramp. Echt Bleeh!
Ik begin ook wat grieperig te voelen na vandaag, mijn hoofd doet zo'n zeer. en begin ook snotterig te worden bah! Beterschapjes adriana xx Gaat het al beter met je buik? heb je nog de dokter gebeld wat vervelend voor je . heel veel sterkte. Ieedereen op rood, heel veel knuffels en succes de volgende ronde x En iedereen op roze super gefeliciteerd en veel plezier met jullie zwangerschap geniet ervan.
Wordt aan mijn voet geopereerd. De pijnmedicatie is te zwaar....dus het is te risicovol... Heb idd zoiets van dat ik ontsteking erin heb en niet geopereerd kan worden....maar spoedgevallen is ook goed. Succes dames in de volgende ronde