NOD lijst 15 t/m 21 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissCoat

MissCoat Lid

24 sep 2009
    39
    0
    6
    Noord Brabant
    @huizemgl & gember ja dat wil ik ook wel weten! :)

2. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Dameeesss goedemorgen! Ik ben gelijk toen ik ongesteld werd vorige week begonnen met afvallen op shakes, in de ochtend normaal eten en rond de middag als ik trek krijg op de shakes 1 x en savond normaal eten. dan slapen en als ik dan alsnog echt trek krijg nog een shake natuurlijk kiwi of een appel als tussen door. als ik nu zwanger raak terwijl ik aan het afvallen en sporten ben en dan gewoon stop met de shakes dan is het niet schadelijk voor de baby toch? ik slik ook gewoon nog steeds foliumzuur en vitamines en ik ben nog steeds gestopt met roken :D.

3. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Nou volgens mij ben ik als enige nog aan het wachten haha..

4. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
  5. dees

dees Bekend lid

6 feb 2010
    642
    0
    0
  6. HuizeMGL

HuizeMGL Lid

9 mei 2014
    68
    0
    6
  7. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ik wacht ook nog. Sta op blauw...had donderdag een negatieve test en vanmorgen weer! Maar ook nog geen menstruatie en ook geen tekens hiervan....
    Dus we wachten af....
    Heb jij klachten? En hoelang is je cyclus normaal gesproken? Succes met wachten!!

8. annelie566

Normaal moest ik de 21 ongesteld worden maar ben nu past 7dpo. Op de een if andere manier een lange cyclus. Mijn man denkt dat ik zwanger ben..heeft zon gevoel zegt ie. Ik weet het niet, we zien wel...hoe voel jij je? Misschien ook een late eisprong?

9. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ik voel me al tijdje niet fit. Verkouden enzo. En heb veel wit slijm. Ben 2 dagen overtijd als ik uitga van mijn laatste cyclus...31 dagen.
    Heb geen idee. Heb mn eisprong niet gevonden met ov.testen. Maar dacht hem aan mn temp te zien, te hebben gehsd op dag 17 van mn cyclus....

Zou mooi zijn als je man gelijk heeft!

10. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Heb je een link naar je temp?

11. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ja heb ik wel maar ga ik niet hier plaatsen. Weet bijna wel zeker dat t niet raak is aangezien we na mn geschatte eisprong niet meer geklust hebben ivm ziek zijn enzo. Dus als hij later was ben ik niet bevrucht...
    Tis nu gewoon afwachten op menstruatie denk ik...

12. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Oh ok

13. annelie566

Maar voor de tijd wel bezig geweest? Lastig hoor. Misschien maak je traag hcg aam. Hier mijn kaartje.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,7 KB
      Weergaven:
      3
  14. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ja daarvoor wel. Rond vruchtbare dagen (gezien mn slijm) om de dag seks gehad.
    Oke jouw kaartje ziet er goed uit vind ik.
    Wanneer ga je testen?

15. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    8 dagen te laat maar vannacht ongesteld geworden ik mag op rood. vind het jammer maar niet heel erg was eerst bang dat ik het maar 1malig was dus dit geeft de burger moed :D.

We waren begonnen met het afbouwen van de borstvoeding maar zl werd van de week ziek dus toch maar weer een voeding extra. Er is een kleine kans dat ik niet zwanger wordt omdat ik nog borstvoeding geef. Maar vind het erg moeilijk om de keus te maken om te stoppen omdat het zo goed is voor hem

Voor meiden die twijfel of ze kunst of borstvoeding willen geven zeg ik, probeer het in ieder geval alle beetjes helpen enn het aller beste wat er maar is voor je kindje. Het is zn mooi intiem moment met je kindje, goed voor jullie binding,na de bevalling trek je baarmoeder sneller samen, en zo zijn er nog wel meer goede redenen te bedenken.
    op facebook zijn er een hoop groepen die je kunnen helpen als je vragen hebt.
    Ik zei voor zl geboren werd dat ik graag wilde dat papa ook de fles gaf, dat kan door af te kolven, maar hier werd uiteindelijk het badje of samen douche hun momentje.

16. annelie566

Misschien donderdag, dan 12 dpo.. Maar twijfel of dat te vroeg is. Wanneer jij weer?

17. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Oh spannend zeg! Het kan wel vanaf 12 dpo hoor. Maar is wel verschillend per lichaam... Ik weet nog niet of ik weer ga testen. Heb al zovaak witte testen gezien en daar word ik niet vrolijker van.... ligt ook beetje aan of ik snel mn menstruatie krijg. Meestal voel ik dat wel aankomen maar nu totaal geen tekens.
    Hoop één dezer dagen even naar de ha te kunnen voor mn verkoudheid die maar niet over gaat dus dan vraag ik dan wel ff wat ik t beste kan doen. Denk dat ik toch t antwoord krijg: afwachten. Maar ben er dan toch dus vragen kan geen kwaad.
    Hopelijk een positieve test voor jou!

18. annelie566

Dat is misschien het beste dan.. Idd.

Bij zoon op 9 dpo positief maar was zo onzeker allemaal, zou ik niet snel nog eens doen.

19. Chats

Chats Niet meer actief

Haha ik was ook aan het wachten en ik mag op rood volgende ronde maar eens proberen er minder mee bezig zijn.....

20. mij84

mij84 Actief lid

16 apr 2012
    176
    0
    0
    Ik kom ook even inbreken. Ik had gister mijn nod (1e ronde, tweede kindje). Ben alleen nog niet ongesteld geworden en vanmorgen een negatieve test. Eigenlijk verder ook geen klachten behalve vrijdagavond en zaterdagavond ongi krampen, maar geen ongi :( oh ja en van obstipatie naar diarree gegaan.
    pff wat duurt wachten lang he!??

Deel Deze Pagina