NOD lijst 15 t/m 21 november 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nelllie, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Helaas op rood! Veel succes de volgende ronde meiden:)

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Oh jammerrrr! Jij ook succes

3. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Balen!!
    Dank je, jij ook veel succes!

4. kroelen

kroelen Actief lid

12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Wat vreselijk voor je denk je dat je een mooie echo te wachten staat krijg je vreselijk bericht. . Is er dan niks daar het nog positief kan worden of weten ze zeker dat het vruchtje er niet is?
    Ik ben vandaag ook 5 weken en 5 dagenpfff Ik word hier echt bang van

Heel veel sterkte en hoop dat je snel zwanger bent ook al heb je nu niks aan me woorden! !
    Heel veel sterkte en hoop dat je het snel en plekje kan geven

Kus voor jou

5. evy3000

evy3000 Actief lid

20 sep 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Dames,

Gefeliciteerd voor de dames op roze! En dames op rood, balen...

Ik moet mijn ei even kwijt. Ik had me hier ook op de NOD lijst laten zetten. Mijn NOD was 16 november. Twee dagen ervoor een test met een tuur streep en toch de dag erna beginnen te bloeden. Ik heb toen ook gemeld dat ik op rood mocht. Twaalf dagen later bloedde ik nog. Weliswaar de hele tijd licht maar toch. Heb toen een afspraak gemaakt bij de dokter en mocht daar opnieuw een test doen. Deze was negatief dus gelukkig was er niets om me zorgen te maken. Ik mocht een hormoon pil nemen om de menstruatie te stoppen maar dat durfte ik niet. Het lichaam moest het maar zelf doen vond ik. Een paar dagen later stopte het bloeden en vanochtend veeg ik de boel af, weer bloed. Niet heftig. En ik weet niet wat me de ingeving gaf, maar ik ben een test gaan doen en wat denk je? Knal positief!! Ik ben blij maar ook bang. Bloed en zwangerschap zijn twee dingen die bij mij niet hand in hand gaan dus ik ben echt bang. Ik heb ook geen idee hoe lang ik dus zwanger zal zijn als alles goed is. En ik vind het allemaal vreemd. Echt vreemd. We zullen het zien!! Als het me lukt zal ik de test hier nog plaatsen.

Bijgevoegde bestanden:

6. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Oh wowwwww gefeliciteerd! Bloed en zwangerschap komt vaak voor hoor. Met name in het de eerste weken. Snel een afspraak met je vk dan om na te gaan hoe ver je bent.

7. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Wauw! Die is inderdaad knalpositief. Ik zeg gefeliciteerd. Hopelijk stopt het bloeden snel en is alles ok.

8. evy3000

evy3000 Actief lid

20 sep 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Dank je wel adriana en iez! Tja ik had dit totaal niet verwacht. Maar ben nog steeds bang. Ik heb nog steeds met vlagen bloed bij het afvegen. Vanochtend bij de assistent geweest. In de praktijk een test gedaan en deze was ook positief. En toch ben ik poepie bang. Is dat raar?

9. iez

iez VIP lid

4 dec 2013
    5.215
    1.041
    113
    Dat is volkomen normaal hoor dat je bang bent, maar dat hoeft echt niet. Ik heb tot en met week 8 gebloed en ik ken er andere die nog langer bloeden en ze hebben een gezonde baby. Nu is het kwestie van een bevallingslijst zoeken waar je je zwanger-zijn ervaringen kunt delen. Maar dan moet je eerst weten wanneer je uitgerekend bent. Al afpsraak met verloskundige gemaakt?

10. HuizeMGL

HuizeMGL Lid

9 mei 2014
    68
    0
    6

Hoi

Ik heb ook miskraam gehad. Was ook vijf weken en vijf dagen. Veel hevige menstruatie gehad en veel bloedverlies. Weeenachtige buikpijn gehad. Alles zelf uitgestoten. Voor mij de eerste miskraam, ik wist niet wat ik moet denken en verwachten. 3 dagen bloeding gehad en we gaan komende week opnieuw proberen.

Veel sterkte!

11. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Tjee meiden, wat verdrietig voor jullie. Heel veel sterkte, lijkt mij heel moeilijk....
    Digitale knuffel vanaf hier!

12. HuizeMGL

HuizeMGL Lid

9 mei 2014
    68
    0
    6
    Dames,

Ik mag op rood, miskraam gehad bij vijf weken en vijf dagen.

Alles zelf uitgestoten ga ik vanuit. Alleen de bloeding stopte wel na drie dagen maar voel dat ik nog buikpijn hebt of buikkrampen. Of was van de spanning geweest? We gaan de komende week opnieuw proberen zwanger te worden.

Zijn nog meer mensen die miskraam hebben gehad?

Ik heb nog geen afspraak gemaakt bij verloskundige, ik wachte tot na zes weken.

Maar toen gebeurde ergste met mijn lichaam, was blij dat wel in het weekend gebeurde en niet doordeweeks. Ik moest continu naar wc toe en in de gaten houden wat er allemaal uit mijn lichaam kwam.

Iemand die nog over de miskraam kwijt wilt kan mij ook een prive email sturen.

Mijn vriend heeft me goed gesteund, en verder heb ik met niemand gedeeld, we wilden het tussen ons houden.

Gr.

Huizzemgl

13. HuizeMGL

HuizeMGL Lid

9 mei 2014
    68
    0
    6

Dank je wel, lief van je..

Ik zeg succes, mijn nod is ook 21 december:)

Ga je naar de nieuwe forum van nod of niet?

Groetjes huizzemgl

14. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @huizegml jeetje wat erg !! Lijkt mij vreslijk !
    Ik wil je dan bij deze ook even een digitale knuffel geven !!

X x

15. HuizeMGL

HuizeMGL Lid

9 mei 2014
    68
    0
    6
    Dank je. Het komt goed

Deel Deze Pagina