Hallo allemaal, Ik heb me sinds mijn ma niet meer aangemeld bij een nod forum. Nu loopt mijn cyclus deze maand zo anders dan anders dus wil me graag aanmelden om mee te kunnen kletsen. Wil iemand mij op de lijst zetten op wachtbankje. Bernese - 24 jaar - 1ste kindje - ronde 8 na MA Heb een beetje terug gelezen en wat zie ik veel bekende namen en lange tijden proberen voorbij komen. Ik heb in februari helaas een MA gehad na 11 week. Ongelooflijk heftig en verdrietig maar kan me nu langzaam maar zeker weer richten op de toekomst. Deze maand is anders als anders voor mij. Normaal kan ik bijvoorbeeld heel duidelijk het verloop van mijn cyclus zien in afscheiding. Nu de hele maand bijna tot geen afscheiding. Verder al sinds een week bekkenpijn zoals ik dat ook voel wanneer ik ongesteld moet worden. Daar en tegen geen gevoelige borsten wat ik anders vanaf eisprong altijd heb. En ben sinds een dag af en toe duizelig en schouderpijn (dit had ik bij vorige zwangerschap ook). Ben dus best hoopvol maar wil er eigenlijk ook niet te veel op rekenen dan is de teleurstelling weer zo groot als het niet zo blijkt te zijn.
Goedemorgen!! Hoe gaat het met jullie? Al kwaaltjes? Hier heb ik wel wat dingen die anders dan anders zijn. Maar zit pas op dpo3 dus lijkt me erg vroeg hihi. Ik zeg voorlopig tegen mezelf dat het in m'n hoofd zit maar hoop stiekem wel dat het raak is
Ik heb mij zelf ook op de lijst gezet voor de 16e mijn NOD. Ik ben er niet helemaal zeker van, volgens de kalender zou het de 16e zijn maar misschien heb ik mijn ei de 31e al gevoeld..... ben ik niet helemaal zeker van. zijn er hier ook meiden die al ergens last van hebben/voelen? Ik heb namelijk vanaf mijn vermoedelijke ei ontzettend last van jeukende tepels
Welkom bernese! Wanneer is je nod? Spannend!! Ik duim voor je! Liesje Welkom! Als je de volgende keer de lijst aanpast wil je dan QUOTE ervoor en erna weghalen? Nu kan niemand jouw lijst meer aanpassen namelijk Ja ik voel ook van alles haha. Maar of het nou door zwangerschap komt of wat anders, thats The question
♡🎀♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡🎀♡ 15 november (6) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK) Fenna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 22 (3 MKs) EvelyndeB - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Duimpje86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Bernese - 24 jaar - 1ste kindje - ronde 8 na MA 16 november (5) Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 MissMarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 48?MMM Sher1986 - 30 - 3e kindje - ronde 2 (na MA) Liesje90 - 26jaar - 1e kindje- ronde 1 17 november (3) Sweety - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 evelien297 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12 18 november (2) Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MK Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde?? 5* 19 november (5) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8) Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Shafra 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 Inge1984 - 32 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM 20 november (3) Koekenpan - 30 - 2e kindje - ronde 6 sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 november (1) Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 (na MA) Datumloos (2) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 SJMD - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buiten de lijst (0) Totaal: 26 Wachtbankje (15), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. The Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Al meiden die klachten hebben ? Hier nu 6dpo en moe, en ongikrampjes bleh dus denk dat ik de 16e me ongi gewoon ga krijgen.
Welkom nieuwe dames! Hier nog geen overtuigende temperatuurstijging maar denk dat mijn eisprong gister is geweest en hoop dat temperatuur dat morgen ook mooi laat zien! 1DPO dus pas dan , dus nog geen kwaaltjes of klachten haha.
♡��♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡��♡ 15 november (6) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK) Fenna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 22 (3 MKs) EvelyndeB - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Duimpje86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Bernese - 24 jaar - 1ste kindje - ronde 8 na MA 16 november (5) Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 MissMarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 48?MMM Sher1986 - 30 - 3e kindje - ronde 2 (na MA) MMM Liesje90 - 26jaar - 1e kindje- ronde 1 17 november (3) Sweety - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 evelien297 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12 18 november (2) Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MK Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde?? 5* 19 november (5) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8) Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Shafra 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 Inge1984 - 32 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM 20 november (3) Koekenpan - 30 - 2e kindje - ronde 6 sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 november (1) Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 (na MA) Datumloos (2) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 SJMD - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buiten de lijst (0) Totaal: 26 Wachtbankje (15), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. The Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Manaolana, Ik denk ook dat je ei al is geweest als ik je kaartje bekijk spannend!! Jolanda, Ik heb al wat klachten en ik hoop heel erg dat zwangershap daarvan de oorzaak is haha maar ben vandaag pas 3 dpo dus is nog errrggg vroeg hihi ben heel moe, enorme last van m'n onderrug, voel van alles gebeuren down under en heb van die kleine bultjes - klieren van Montgomery ? - op m'n tepelhoven. Nog geen drie dagen geleden waren ze er nog niet dat weet ik wel zeker maar misschien heb ik ze altijd wel tijdens m'n LF, heb er nooit eerder op gelet eigenlijk
Louloute ik heb ook klachten die onverklaarbaar zijn, moet erg veel plassen, moe en aardig wat rugpijn. Geen idee of het zo is dat het gelukt is deze maand. Ik heb mijn eisprong 2/3 nov gehad
Hier voel ik eigenlijk niks anders dan vorige maanden. Eigenlijk nog helemaal niks. Maar goed, moet ook nog 1 1/2 week wachten...
He bernese, wat jammer om jou hier weer te treffen en te lezen dat het jou sinds februari ook niet meer gelukt is. Wat duurt dat wachten lang he...ik wens je alle goeds! Hopelijk deze maand weer samen in een uitgerekend lijst.
Nog meer dames hier die vol ongeduld aan het wachten zijn? Doe mij maar de weken voor de eisprong! Wil mezelf niet gek maken en wil er dus nuchter in blijven staan. Toch let ik erg op lichamelijke klachtjes. Gisteren had ik heel erg last van oorsuizen (nooit eerder gehad) en vandaag erg zware benen. Ga je op google lopen zoeken maar uiteindelijk zegt het toch allemaal niets! Maar rustig afwachten..
Hè Frummels , Voor jouw dus ook nog geen geluk? Wachten duurt ide lang! Laten we hopen dat we deze maand allebei een mooie test in handen mogen hebben en dan met een baby die lekker 9 maand blijft zitten
Sweety Ja!! Ikke! Hihi Ik probeer ook altijd nuchter te blijven. Maar merk wel dat het mij deze ronde een stuk slechter lukt haha. Maar goed, 3 dagen al (bijna) overleefd haha, nog maar 11 dagen te gaan! Meiden die al heel lang op kindje wachten Pff...ik hoop ook echt zo dat het raak is voor jullie!!
Koekepan, beetje zelfde schuitje als hier. Aantal dagen voor je ovulatie gezellig gehad, maar jij ook nog vlak erna, dan heb je echt nog wel een goede kans hoor. Welkom nieuwe meiden. Bernese wat heftig na 11 weken toch nog mis snap dat je daar even goed de tijd voor hebt genomen om dat te verwerken. Ik duim voor je dat ook jij snel een plakbaby'tje mag krijgen. Louloute, oh al kwaaltjes! laat het maar van een mooie zwangerschap afkomstig zijn. ik duim met je mee! en die 11 dagen kruipen voorbij. Sweety ik ook! Super ongeduldig. Ook al weet ik dat ik deze maand niet zo heel veel kans heb, dat kleine beetje hoop blijft er toch. Betrapte mezelf erop dat ik stiekem toch al aan het bedenken ben wanneer ik eventueel een eerste testje waag
Hier ook 1 die steeds van alles voelt haha. Zoals gister toevallig normaal geniet ik echt van de sex maar gister dus totaal niet kunnen genieten heel raar. Was echt niet fijn. Maar goed ik ga me niets in me hoofd halen en wachten tot 16nov of die duiveltjes komen of niet.