Helaas gister in slaap gevallen ipv. gezellig gemaakt... baal er wel beetje van maar niks aan te doen. Kan nu alleen maar hopen dat mijn eisprong echt afgelopen weekend was en mijn cyclus braaf 28 dagen is deze maand of korter. Want als ie langer is (ook wel eens 31 of 35 dagen gehad) dan hebben we een kans misgelopen. Verder niet echt kwaaltjes maar had ik rond eisprong ook maar minimaal. Nog 1,5 week wachten en hopen...
♡��♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡��♡ 15 november (6) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK) Fenna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 22 (3 MKs) EvelyndeB - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Duimpje86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Bernese - 24 jaar - 1ste kindje - ronde 8 na MA 16 november (5) Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 MissMarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 48?MMM Sher1986 - 30 - 3e kindje - ronde 2 (na MA) MMM Liesje90 - 26jaar - 1e kindje- ronde 1 17 november (3) Sweety - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 evelien297 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12 18 november (2) Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MK Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde?? 5* 19 november (5) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8) Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Shafra 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 Inge1984 - 32 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM 20 november (3) Koekenpan - 30 - 2e kindje - ronde 6 sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 november (1) Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 (na MA) Datumloos (2) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 SJMD - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buiten de lijst (0) Totaal: 26 Wachtbankje (16), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. The Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
♡🎀♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡🎀♡ 15 november (6) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK) Fenna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 22 (3 MKs) EvelyndeB - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Duimpje86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Bernese - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 (na MA) 16 november (5) Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 MissMarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 48 ? MMM Sher1986 - 30 - 3e kindje - ronde 2 (na MA) MMM Liesje90 - 26jaar - 1e kindje - ronde 1 17 november (3) Sweety - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 evelien297 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12 18 november (2) Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MK Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde?? 5* 19 november (5) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8) Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Shafra - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 Inge1984 - 32 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM 20 november (3) Koekenpan - 30 - 2e kindje - ronde 6 sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 november (1) Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 (na MA) Datumloos (2) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 SJMD - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buiten de lijst (0) Totaal: 27 Wachtbankje (22), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. The Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Haha de spanning begint echt toe te nemen hier! Deze ronde ben ik eigenlijk echt heel relax. Had alleen gisteren avond half uurtje tot een uurtje echt hele heftige menstuatiekrampen. Niet super pijnlijk, maar vervelend aanwezig. Kat kwam ook de hele tijd bij me liggen. Na ong een uurtje was het helemaal weg! En de kat ook... Haha Ook nu voel ik lichamelijk echt helemaal niks. Heb ook geen moeite met wachten terwijl ik vorige ronde echt de dagen weg zat te kijken. Omdat ik me zo 'leeg' voel, denk ik ook haast dat het niet raak kan zijn. Zo voelt het ook. Nou ja... Nog ruim een week geduld we zien het wel
Hoi dames, Ik weet niet of ik er nog bij mag en kan 😄 ik ben 23 en ik heb al een zoontje van 20 maanden. We zijn niet helemaal actief bezig voor een 2e. Maar het leek me toch wel gezelliger om niet alleen in spanning te zitten. Half juli kwam ik erachter dat ik zwanger was (waarschijnlijk tussen de 6 en 8 weken) op de dag dat me miskraam begon. En in september en oktober ook nog twee keer een vroege miskraam/geen plakbaby 😔 Tot gisteren had ik zoiets het zal wel weer niet zo zijn. En ik was er niet zo mee bezig. Ik had me eisprong gevoeld op 2 november en sinds gisteren voel ik me anders. Het is nog een weekje wachten tot ik mag testen, ik heb me voorgenomen om niet voor NOD, de 16de, te gaan testen, althans in hoeverre ik me kan inhouden 😂
Goedemorgen dames!! Jolanda Oh dat is niet fijn!! Ik duim! Sabagirl Oeh hopelijk was je eisprong dit weekend! Spannend!! Mutsefruts Je hoort vaak dat meiden die zwanger zijn juist geen symptomen hebben hihi!! Ik duim Icebear Welkom! Wat naar zoveel mk's ik duim dat het raak is én voor een plakker dit keer!
Ik ben er tot nu toe ook wat relaxter onder! Zit me niet zo te focussen op kwaaltjes.. hopelijk kan ik me nog een paar dagen inhouden!
Ik heb me de afgelopen maanden goed kunnen inhouden en niet getest voor nod. Het kriebelt me deze ronde echter best wel. Nu zag ik dat de action ook een nieuwe early test heeft. Iemand al ervaring? Ik wil in ieder geval wachten tot 1 dag voor nod.
Bernese Van wat ik hier begrepen heb zijn ze nog minder gevoelig dan de gewone. Zelf geen ervaring mee. 1 dag voor nod kun je al prima een gewone test doen hoor
Vorige ronde voelde ik zo veel na eisprong.. En nu.. helemaal niks! Echt 0,0 gewoon.. hoop dat dat toch een goed teken is haha
Grappig Evelien, vorige ronde had jij idd allemaal klachten en ik juist niks nu dus precies andersom, hopelijk betekent het goed nieuws voor ons allebei hihi!!
Dat hoop ik maar Louloute! ga echt pas proberen te wachten met testen tot volgende week donderdag maar of dat lukt Haha
You can do it!! 💪💪 hihi Nog iets langer dan een week wachten 😊 Ben benieuwd wanneer de eerste testjes hier voorbij zullen komen!
De afgelopen maanden steeds getest en ongesteld worden dus denk dat ik toch maar ga proberen te wachten tot dag na nod. Al blijft t lastig de nieuwsgierigheid te bedwingen.
Jeetje wat een dag vandaag! Zoooo moe... Was bijna niet doorheen te komen. En nog steeds zware/pijnlijke bovenbenen en vanaf vandaag ongi gevoel in onderbuik en hoofdpijn. Tja uiteindelijk zegt het allemaal niks (3DPO) en is het toch afwachten. Ben wel benieuwd. We willen eventueel een reisje plannen. Maar mocht het (deze maand) raak zijn dan gaan we dat niet doen. Mocht het niet raak zijn dan gaan we wellicht wel voor dat reisje. Vind het nu zo lastig om bepaalde dingen te plannen! Uiteindelijk kan je ook zo een jaar (of langer) bezig zijn. Nou afwachten maar. Vanavond in ieder geval met een dekentje op de bank.
Oeh het klinkt toch wel erg goed allemaal sweety!! Wat je reis betreft..ik zou het gewoon plannen en dan zien hoe het loopt. eventueel dingen aanpassen later als het gelukt is. Waar willen jullie heen?