Ben trouwens na de eisprong granaatappelsap gaan drinken na ik erover had gelezen hier.. Dus wie weet helpt het
@ louloute en evelien Bijzonder he, hoe het lichaam elke maand wat anders doet! Het is idd precies omgedraaid. Hopelijk is dat een goed teken Heb het nu voornamelijk heeeeeeel koud (maar het is ook echt koud) en meer energie
ja...ik hoop het! Vermoedelijk was t maar een paar uur na de daadwerkelijke ovulatie. Duimen maar!! De week voor nod vind ik altijd pas echt spannend worden. Nu ben ik nog heel relaxt en heb ik nergens last van. Wel al stiekem aan t kijken wanneer ik dan uitgerekend zou zijn en wanneer we t dan kunnen vertellen enzo haha. Veel te voorbarig allemaal! Doen jullie dat ook?
koekepan, ja ik doe dat ook wel. Tis zeker voorbarig maar wel leuk om het even op te zoeken. Ik duim voor je mee hoor. Ik heb goede hoop voor je. Sweety, dat plannen kan idd best wel lastig zijn. Ik zou ook wel graag op wintersport gaan in Februari maar als ik zwanger ben niet nou ja, we zien wel en anders maar last minute boeken. Waar twijfelen jullie over om naar toe te gaan? IceBear, welkom. Natuurlijk mag je je nog aansluiten, gezellig juist. Wat vervelend van je mk's zeg. Duim voor je dat je nu een mooie plakbaby mag krijgen.
Hier wel een vakantie gepland, we gaan naar zuid Afrika in januari. We hebben de reis nu 3 maanden geleden geboekt en bewust voor die periode gekozen omdat als ik toen zwanger zou raken Max 20-25 weken zou zijn. Maar nu 3 maanden later nog steeds niet zwanger en wel mooie reis in verschiet. Iets waar ik nu wel heel blij om ben! (Bij zwangerschap van de 1e ben ik op reis geweest naar sint Maarten, was toen 7 weken en alleen bandenpijn en misselijkheid gehad) Overigens hier gisteravond slijm??? Gelijk nog maar even gezellig gemaakt. Want nog steeds geen idee of eisprong wel of niet is geweest. Merk dat mijn rustige zelf weg is gelopen en de hoop echt teveel groeit. Ben zo bang voor teleurstelling. Ik wil zwanger raken! En o ja ik heb ook al lang bedacht wanneer te vertellen en wanneer ik uitgerekend zou zijn
Hier nog iemand dat allang heeft gekeken wanneer ik uitgerekend zou zijn. Zeg elke keer tegen mezelf dat het geen nut heeft, maar ergens in de wachtweken zoek ik het toch weer op . Qua vertellen hoef ik niet op te zoeken, onze vrienden en familie weten van de mmm en leven erg mee. Dat betekend automatisch dat ze het vrijwel direct zullen weten. Hier al drie dagen last van menstruatiepijn. Ik gok dat het de pregnyl is die ik voel aangezien ik vandaag pas op 5dpo zit. Dat zal de komende dagen wel weer minder worden en dan proberen om mijn hoofd koel te houden volgende week. Tot nu toe sta ik er nog vrij relaxed in
Haha voor ons allemaal weer spannende weken! Ook ik reken uit wanneer de uitgerekende datum zou zijn. Natuurlijk voorbarig maar toch leuk!! Wij willen graag in maart voor een week naar New York. Iets waar we allebei al lang van dromen. Wat me tegen houdt is dat als het al wel snel raak mag zijn hoe voel ik me dan? Het is wel een lange vliegreis en een stedentrip is best intensief. Andere kant; misschien duurt het nog wel een hele tijd voor ik zwanger raak. In dat geval zou het jammer zijn als we het niet doen. M'n schoonmoeder zei gisteren nog als jullie dat graag willen moeten jullie het doen voor dat er kinderen zijn. Dit weekend nog maar eens goed nadenken en wil denk ik toch in iedere geval deze ronde even afwachten. Wintersport hebben we overigens ook aan gedacht... Heerlijk naar de sneeuw!! En Zuid-Afrika, supergaaf! Gaan jullie een rondreis maken? Ontopic: Vanmorgen ook niet wakker te krijgen. Ben wel opvallend moe sinds gisteren! En licht een menstruatiegevoel onderin buik en zware benen nog steeds. Vandaag 4dpo en eigenlijk nog te vroeg voor symptomen lijkt me. Nog een week en dan testen.
😘😘😘😘😘😘😘😘 en ik voor jou ook meis ♡
Hihi ik zoek ook op wanneer ik uitgerekend zou zijn en hoe en wanneer het te vertellen beetje voorpret
Goedemorgen ladies!! Uitgerekende datum opzoeken Check!! Hahah ik hoef het geen eens op te zoeken ff rekent het gelijk uit na de ei. Vertellen Nee geen idee nog. Heb al wel wat ideetjes opgezocht op pinterest over hoe ik het zou kunnen doen hihi Ik vind de eerste wachtweek trouwens het ergst. Omdat je dan niks kan doen en alleen maar moet afwachten. Daar kan ik dus echt niet tegen hihi, tweede week ben ik al iig met testjes bezig en krijg ik al een goed idee of het wel of niet is gelukt. Sabagirl Wat gaaf zuid Afrika!! Slijm kan trouwens ook na de ei. Grote kans is dat je dan zwanger bent! maar kan ook je ei zijn. Je doet helemaal niks geen ovu testen, tempen? Sweety Leuk new york!! Ik zou dan wel een super goede verzekering afsluiten. Mocht je zwanger zijn, en mocht het nodig zijn, wil je dat wel goed geregeld hebben want die ziekenhuistarieven daar zijn echt belachelijk!! Qua hoe je je dan voelt valt er ook nog niks over te zeggen natuurlijk..ene vrouw voelt zich op en top prima, andere ligt ziek in bed..lastig!! Qua symptomen: het klinkt goed haha maar idd de grote vraag is, zijn ze echt of niet (ik zit met dezelfde vraag namelijk hihi ) Zelf heb ik 1x vliegreis gemaakt (met 6 weken), was precies de eerste dag dat ik echt mega misselijk was en moest overgeven en 1x autoreis van 10u toen ik 29wk zwanger was, dat ging prima Symptomen Hier een licht drukkend gevoel in mn baarmoeder, steken, darmen zijn van slag, mega last van m'n onderrug, klieren van Montgomery, moe. Soms denk ik ja dat kan toch niet, zo vroeg al, doe normaal, soms denk ik juist ja zoveel symptomen, ook die ik totaal niet herken, moet toch raak zijn
Vaag is het altijd hè LouLoute met die symptomen! Ik hou mijn symptomen ook bij en heb even terug gekeken naar toen ik zwanger was. Waren toen een paar symptomen die echt anders waren (duizelig en schouderpijn ) verder hetzelfde als wanneer ik ongesteld moet worden! En hoor hier ook altijd zover verschillende verhalen. Geen pijl op te trekken!
9 dpo een ovulatietest.... niet eens een streepje! Nou zegt dat natuurlijk niks want het is geen zwangerschapstest. Toen ik op 14dpo zat en een zwangerschapstest redelijk positief was had ik echt een knaller van een ovulatietest. Dus zit klein beetje in zak en as! Kan iemand even mijn twijfels weg trekken? 😂
Livoli Ik heb echt geen idee! Vorige zwangerschap heb ik geen ov testen meer gedaan na m'n ei. Volgens mij was er wel connectie tussen lh en progesteron maar hoe dat precies zit weet ik ook niet. Zo'n Omo witte ovu test heb ik bij mij nog nooit gezien trouwens.. Lekker nutteloos antwoord voor jou dit sorry hihi Update: heb dit gevonden, wil dus niet zoveel zeggen OPK as a HPT? | Pee-On-A-Stick-Freak Nee precies bernese! Het blijft echt afwachten. Grr hihi!!
Het kan ook zijn dat je de innesteling nog niet hebt gehad he.. Pas na de innesteling kan je ovulatietest weer positief worden
@Louloute: slijm na ei? Echt? We hebben zondag gedaan en gister dus blijft afwachten. Nog geen ovulatie testen en temperaturen. Denk dat ik het na 6 rondes wil doen, nu nog even spontaan proberen. @weety: we gaan een zelf georganiseerde rondreis maken vanuit kaapstad en met 2 safari parken op de route en een huisje in het bos, allemaal geschikt voor onze peuter van 2. We hebben kindvriendelijke huisjes en eigen auto. Ben heel benieuwd hoe het zal gaan!
Op pinterest staan ideeen en hierboven bij de vruchtbaarheidscalender kun je zien wanneer je uitgerekend bent
Hallo Dames, Na een tijdje afwezig te zijn geweest doe ik maar weer eens mee in een nod topic. Zou iemand mij op de lijst willen zetten? Perdiz, 34 jaar, 1e kindje, ronde 17 (2e ronde utrogestan), nod 19 november En ik mag gelijk op paars.alvast bedankt! Xx
Over slijm gesproken... (Bah...) Na m'n eisprong last van wit zeer plakkerig slijm. Het lijkt elke dag meer te worden. Vandaag opvallend veel. Geen idee of dit normaal is na de eisprong? Is pas m'n 2e ronde. Meer meiden die hier 'last' van hebben? Reageer later even verder!
Dat hele witte heb ik nog wel eens een week voor de eisprong en week er na. Hier juist helemaal geen afscheiding nu. Enne, ene maand is weer anders dan de andere. Geen touw aan vast te knopen Oh en net ook even voor de grap gekeken op de uitgerekende datum. Eind juli, grappig! Zoveelste verjaardag in de zomer hier haha