Gelukkig ben ik niet de enige gek die alles al opzoekt. Toch leuk die voorpret. Mn zoontje en ik gaan wss in mei met mijn ouders op vakantie naar gran canaria, als t nu raak zou zijn ben ik dan 29 weken (ook ff opgezocht ). Moet maar zien of ik dat dan zie zitten. Vorige zwangerschap ging redelijk ok op bekkenklachten na, tot week 31. Toen kreeg ik hoge bloeddrukken en uiteindelijk pre eclampsie.
Sabagirl, wat klinkt dat als een super gave reis zeg! Heel veel plezier alvast. Sweety ook al van die mooie plannen. New York is wel echt een super stad om te bezoeken. Wij waren er maar 3 volle dagen en hebben het toen helemaal vol gepland. Dat had ik zwanger nooit vol kunnen houden. Maar gelukkig kan dat schema natuurlijk helemaal aanpassen aan je eigen kunnen. Ik lees toch ook al wel dames met wat klachtjes/symptomen. Oohhh... het wordt weer super spannend. Heb zelf ook steeds een drukkend gevoel achter mn schaambot en steekjes in mn liezen. Maar maak mezelf gek geloof ik. Ben nu nog 1 nachtje aan het werk en heb ik heerlijk een weekje vakantie.
Zijn er al dames die vroege testen gaan doen? Kan niet wachten om de eerste mooie testen met 2 lijntjes weer te zien
Izi ik denk dat ik, afhankelijk van mijn temperatuur, op 9 of 10DPO een testje ga wagen. Maar das pas volgende week woe/do. Heb een LF van 10 à 11 dgn dus dan zit ik al weer redelijk tegen m'n NOD aan. Temperatuur is vanochtend in ieder geval mooi door gestegen ten opzichte van de eisprongstijging .
Oh spannend Frummels. Ik ben normaal heel slecht in tuurders, maar hier zie ik toch echt wel een tweede streepje staan!
♡🎀♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡🎀♡ 15 november (6) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK) Fenna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 22 (3 MKs) EvelyndeB - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Duimpje86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Bernese - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 (na MA) 16 november (5) Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 MissMarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 48 ? MMM Sher1986 - 30 - 3e kindje - ronde 2 (na MA) MMM Liesje90 - 26jaar - 1e kindje - ronde 1 17 november (3) Sweety - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 evelien297 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12 18 november (2) Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MK Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde?? 5* 19 november (6) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8) Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Shafra - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 Inge1984 - 32 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM Perdiz - 34 jaar - 1e kindje - ronde 17 20 november (3) Koekenpan - 30 - 2e kindje - ronde 6 sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 november (1) Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 (na MA) Datumloos (2) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 SJMD - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buiten de lijst (0) Totaal: 27 Wachtbankje (23), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. The Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Wauw Frummels wat goed! Echt een duidelijk streep inderdaad, ben je zeker van 8DPO? Kan me zo verstellen dat je eigenlijk al wel verder bent . Ga echt zo hard voor je duimen dat het dit keer een goede zwangerschap gaat zijn en mag blijven!!
wauw Frummels♡ wat een duidelijke streep en dat voor 8 dpo!!!! ow meid ik ga zo hard voor je duimen....
Jaaaa!! Een hele mooie streep voor 8dpo! misschien ben je inderdaad al wel verder. Spannend!! Duim voor je.
Jaaaa wat een mooie test voor 8 dpo!! Gefeliciteerd!! Ik ga ook heel hard voor je duimen dat je een hele goede zwangerschap mag hebben. Lekker blijven plakken kleine!! Hoop dat deze trend zich gaat voortzetten en er heel veel meiden op roze mogen.
Thanks dames. Ik denk zelf echt 8 dpo maar het kan ook 9dpo zijn, maar zeker niet verder. Ik temperatuur, doe ovulatietesten en check m'n cervixslijm dus ben vrij zeker ervan. Maar hij is idd heel donker. Bij m'n tweede zwangerschap testte ik op 11dpo voor het eerst en die was gelijk of misschien wel lichter dan deze! Ik sta helemaal te stuiteren. Oooo ik hoop zo dat ie oploopt!
Wauw Frummels! Ben zo blij voor je! Dat dit kleintje maar lekker 40 week mag blijven zitten! Ik krijg nu wel de kriebels nu ik jouw test heb gezien
Yessss de eerste positieve test is er 😍😍😍 Zooo happy voor je frummels gefeliciteerd!! Super duidelijke streep idd!!
Hoe gaat het met de rest? Hier nog steeds klachten .. Ik ga denk ik volgende week maandag een testje wagen (9 dpo). Als m'n kaartje mooi blijft
Wauw frummels gefeliciteerd!! Nu vraagt iedereen zich natuurlijk af: had je al klachten voor NOD, of voelde je helemaal niks? En wanneer heb je het gezellig gemaakt? Misschien kunnen wij op basis daarvan onze kansen bepalen