Stom van mij, doe ik op 6 DPO een ovulatietest om 22.00 uur 's avonds Onwijs negatief hahaha Ik temperatuur ook (zie kaartje in mijn handtekening)
Nu staat ie erbij.. Let niet op de open bolletjes, fout in mijn instellingen ofzo.. Maar temp wel elke dag dezelfde tijd
Het begint weer spannend te worden!! Wanneer gaan jullie allemaal testen? Ik twijfel.. Op dag 18 m'n ei en m'n NOD op dag 29. Dat is 11 dpo. Eerder dan dan testen heeft geen zin denk ik. Dus moet echt wachten tot m'n NOD. Wel lastig want kan dan sochtends testen en smiddags gaan we met familie een lang weekend weg. (Do tm Ma) Mocht dit een positieve test zijn dan weten we dat pas net. Gisteren had ik ineens een heel sterk gevoel van het is raak. Vandaag is dat gevoel ver te zoeken. Oehh kan niet wachten tot we hier nog meer posi testen mogen zien verschijnen!
Ik probeer echt te wachten tot nod al is dit moeilijk haha. Ik voelde vanalles afgelopen dagen maar nu helemaal niks meer. Enigste waar ik last van heb is dat ik ontzettend nat ben van onder maar of dit er iets mee te maken heeft betwijfel ik. We gaan gewoon ons best doen met wachten haha. Hier temp gedaald naar 36.5 vanochtend. Dus denk over 5 dagen wel ongi te gaan worden.
Ik was van plan maandag een testje te wagen. Zit dan 1 dag voor NOD, maar nu ik het positieve testje van Frummel heb gezien begint erg te kriebelen en denk ik er over na om morgen al 1 te doen!
Mooi kaartje evelien!! Als je altijd op hetzelfde tijdstip tempt kun je dit instellen he. Settings -> set default values -> default waking times Dan maakt het niet meer uit wanneer je je temp invult
Ik heb eens gehoord dat een temp dip kan komen doordat het gele lichaam ineens progesteron aan gaat maken Dus geef de hoop niet op!
Toch wel grappig die kaartjes! Maar doen jullie dat dan ook heel stipt in het weekend? En iedere dag op hetzelfde tijdstip? @Bernese Opzich kan dat wel toch? 4 dagen voor NOD? Het is dat bij mij de fase tussen eisprong en NOD maar 11 dagen is anders had ik ook 4 dagen voor m'n NOD al een testje gewaagd denk ik.
Sweety Persoonlijk doe ik het niet op hetzelfde tijdstip. Maar ook dan is m'n kaartje heel duidelijk. Ik heb het er niet voor over hihi want ene dag is m'n zoontje om 6:30 wakker andere dag 7:30 of 8u en in het weekend staat soms m'n man voor hem op haha. Dan slaap ik lekker uit. Maar je hoort het eigenlijk iedere dag op hetzelfde tijdstip te doen ja, ook in het weekend
Even inbreken in dit topic, Hij is heel duidelijk voor 8dpo, duimen draaien overuren voor jullie 😘🍀 Alle andere dames ook succes natuurlijk! 🍀
Ja dat is wel zo, alleen ik weet niet wanneer mijn eisprong is geweest. Ik test niet en meestal kan ik wel aan mijn lijf merken wanneer die is (afscheiding, meer zin in seks, enigszins gezwollen schaamlippen) maar deze maand was er echt geen pijl op te trekken dus durf ook niet te zeggen hoeveel dpo ik zit. En bij mijn vorige zwangerschap teste ik 1 dag na nod negatief, vervolgens 6 dagen later pas weer getest en toen duidelijk positief. Dus weet het niet. Maar misschien maar gewoon testen om mezelf een beetje rustig te houden
Sweety het moet in principe inderdaad iedere dag op hetzelfde tijdstip. Maar als je het al wat langer doet dan weet je van jezelf wel hoe gevoelig je bent voor verschil in tijdstip en dus of het voor jou uitmaakt of er een uur verschil tussen zit bv. Als je er net mee begint zou ik zeker aanraden om het secuur te doen omdat je dan gewoon nog niet veel inzicht hebt. Ik heb bijvoorbeeld een vrij lange cyclus. Tijdens ongesteldheid temperatuur ik alleen als ik zin heb/het uit komt. Hoef me dan toch nog laaaang niet druk te maken om een eisprong. Zelfde geldt voor het weekend. Als dat nog niet richting eisprong is doe ik het of niet, of gewoon als ik wakker wordt ongeacht het tijdstip. Nu na eisprong kijk ik het weekend ook wel hoe het loopt. Eisprong is vastgesteld dus daar hoef ik het niet meer voor te doen. Mijn temperatuur daalt ook altijd pas nadat ik ongesteld ben geworden dus daar heb ik niks aan. Bij sommige meiden daalt ie voor de ongesteldheid en dan weet je dus dat het er aan gaat komen. Als je overweegt om te gaan temperaturen zou ik je aanraden om deze site eens te bekijken Met de temperatuurmethode stel je de eisprong vast. En als app om het bijhouden sowieso Fertility Friend! Andere apps maken m.i. hele onleesbare kaartjes .
Bij mij daalt mijn temp al 1 of 2 dagen voor NOD, dus denk ook niet dat ik ga testen voor NOD.. Als mijn temp op dinsdag of woensdag daalt, weet ik helaas al hoe laat het is.. Maja scheelt weer een test doen dan.
Thanks! Ehm ik heb om de dag seks gehad en vanaf positieve ovulatietest drie dagen achter elkaar. Qua symtomen heb ik pijn bovenop m'n borsten en aan de zijkant en ze voelen 'vol' en daarnaast sinds twee dagen gloeiende wangen. Gisteravond voor het eerst lichte rugpijn en al twee dagen af en toe wat steken in m'n lies of naast m'n navel.
Interessant frummels Hier ook pijn aan de zijkanten van mn borsten, maar nu vraag ik me af of dat van een zwangerschap kan komen, denk dat dit ook wel eens voorkomt voor een menstruatie.. Lastig te bepalen!
Ja dat klopt. M'n eerste twee zwangerschappen had ik er alleen last van toen ik zwanger was maar sinds drie rondes heb ik er last van vanaf de dag van eisprong. Het verschil voor mij nu is dat naast de gevoeligheid m'n borsten ook heel vol en groot voelen. Ik duim voor heel veel roze op deze lijst!
Wat leuk, de eerste positieve test al! Ik zit vermoedelijk op 11 dpo al, maar ik testte bij m'n vorige zwangerschap pas heullll laat positief. Dus ik wacht nog maar ff. Dinsdag (n)od!
Gefeliciteerd Frutsels! Geen twijfel zo duidelijk! Hier nu 5 dpo, spanning begint wel toe te nemen. Ik heb wel steeds een gevoel in mijn onderbuik wat ik niet kan plaats ... hoop dat er wat aan het groeien is
Zojuist de Ferti arts gebeld. Mijn HCG was negatief in mijn bloed en de progestron waarde was nog niet binnen. Is de HCG niet te vroeg gemeten?? Aangezien ik pas 2/3 november mijn eisprong had en 10 nov moest boedprikken???? Stel dat mijn progestron maandag goed is (dan is die uitslag binnen), kan het dan nog zijn dat de poging wel gelukt is????????