NOD-lijst 15 t/m 21 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door manaolana, 16 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louloute

Louloute Niet meer actief

Sher,
    Het kan heel goed dat de poging gelukt is, je zat op 7/8 dpo dan is het normaal dat je hcg nog laag is.
    Hebben ze er nog verder iets over gezegd of niet?
    Dat ze op progesteron prikken dat is logisch maar waarom ook op hcg?

2. Louloute

Spannend meiden!! Ik duim!

3. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Loulete de vrouw die ik aan de tel had daar heb ik totaal geen band mee, ze maakt altijd hele nare opmerkingen. Ze gaf ook totaal geen antwoordt op mijn vragen. Ik vind het ook erg vroeg dat ze nu al HCG meten. Het enige wat ze zei is: Je HCG is negatief dus je bent niet zwanger. Je progestron uitslag is er maandag, bel dan maar weer terug. Toen vroeg ik haar: Maar moet ik dan nu al een nieuw recept voor Clomid ophalen? Toen zei ze: je bent toch nog niet ongesteld!! Bel maandag maar terug voor de uitslag en dan hoor je verder hoe we verdergaan!..

Uhhh oke mevrouw!

4. Louloute

Uhhh idd erg vreemd en niet echt vriendelijk..:(
    Ik hoop dat je progesteron goed is en dat je zwanger bent!!

5. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Pff wat onaardig sher!! :(

6. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ja de eerste keer dat ik daar kwam, zei ze: ben je altijd al zo dik geweest want ik kan niet zo goed kijken met de echo? Ik zei uhh mevrouw ik ben inmiddels meer dan 65 kg afgevallen. Dusja ik heb last van overtollig vel. Toen ik zwanger was van mijn sterrenkindje, deed ze heel erg haastig met de eerste echo en gooide ze daarna het fototje zo over het bureau en konden we gaan. En dan nu weer dit. Echt belachelijk!

7. Bernese

Bernese Actief lid

31 aug 2015
    287
    0
    16
    Klinkt echt niet normaal! Kan je geen klacht indienen of over stappen naar een ander?

8. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Gelukkig is zij een verpleegkundige en loop ik meestal bij de ferti artsen zelf of bij de collega van deze mevrouw. Omdat ik al eens een klacht hierover heb ingediend. helaas zat ze vandaag aan de telefoon bij het telefonisch spreekuur. hopelijk heb ik maandag een andere collega aan de telefoon

9. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.804
    1.620
    113
    Jeetje Sher, wat verschikkelijk onaardig. In het ziekenhuis waar ik loop ben ik gelukkig alleen maar hele vriendelijk mensen tegengekomen. Hoop dat je maandag een wat vriendelijker persoon aan de telefoon krijgt.

Trouwens echt ontzettend knap dat je zoveel bent afgevallen!

10. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Vind ik ook!

11. Louloute

Inderdaad, heel knap dat je zoveel bent afgevallen!! WoW!

12. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    dank jullie wel :$

13. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Wat onaardig, als jeje baan zo verschrikkelijk vindt, ga dan wat anders doen, brr, kan daar nooit zo goed tegen. Beetje aardig zijn en uitleg geven is een kleine moeite toch. En echt super knap 65 kg afvallen!

14. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Wow, deze club is ondertussen wakker geworden haha. 5 pagina's gelezen ofzo.

En de eerste al getest? Dat is snel! Het is weer bijna zo ver :)

En sher, super knap dat je zoveel bent afgevallen! Gewoon een slanke dame van je af gewerkt.

Hier nog steeds weinig spannends. Heb wel wat menstruatie gevoel en gevoeligere borsten. Maar goed, dat heb ik elke maand. Heb ook nog een volle week te gaan. Duurt toch best laaaaaaaaaang

15. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Duurt lang he pff... Ik voel gewoon helemaal niets! Dacht nog even last van de zijkanten van mn borsten te hebben, maar is echt niet noemenswaardig... Niet eens krampjes, geen misselijkheid, echt nul komma nul haha

16. Mutsefruts88

Das toch ook wel fijn Evelien?!
    Lekker niks voelen en (hopelijk) straks een mooie test :D

17. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ik zou dan echt niet geloven dat ik zwanger zou kunnen zijn :)

Al zou ik het wel willen! Maar moet nog ff tot dinsdag of woensdag wachten.. Als mn temp dan gedaald is hoef ik geen test meer te doen :) En als ie hoog blijft ren ik gelijk naar de winkel :D hahaha

18. Mutsefruts88

Hier begint de testdrang wel iets toe te nemen. Maar het heeft gewoon totaaaaaal geen zin. Heb ze gelukkig ook niet in huis haha.

Volgende week vrijdag is D-day. Vooruit dan maar weer, braaf wachten

19. Louloute

Haha hier ook testdrang. Maar heeft gewoon geen zin nog. :D gelukkig gaan de weekenden altijd snel en maandag mag ik testen van mezelf hihi :D

20. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Sher, wat een vreselijk mens zeg.. bah. Niks aan zeg.

Frummels, duidelijke test zeg, hoefde niet te turen.

Ik had woensdagochtend ook redelijk duidelijke streep... was zo blij.. donderdag ochtend witter dan wit en donderdagavond brak de ongesteldheid door 😢😢
    Nu eerst maandje pauze.. in jan/febr maar es zien wat we doen.

Deel Deze Pagina