Sher wat jammer dat je zo'n chagrijnig mens hebt getroffen. Je bent al zenuwachtig en zijn het spannende tijden dan verwacht je toch juist dat daar personeel werkt wat vriendelijk en en geruststellend is. Spannend allemaal! Heb ook zin om te testen maar heeft ook hier nog geen zin. Nog even inhouden.
Ik ga mijzelf op roze zetten! Weer getest en hij is iets donkerder dan gisteren. Ik voel me knetterzwanger dus ik ga gewoon van het positieve uit! Vier keer is scheepsrecht ofzo
♡🎀♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡🎀♡ 15 november (6) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK) Fenna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 22 (3 MKs) EvelyndeB - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Duimpje86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Bernese - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 (na MA) 16 november (5) Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 MissMarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 48 MMM Sher1986 - 30 - 3e kindje - ronde 2 (na MA) MMM Liesje90 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 17 november (3) Sweety - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 evelien297 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12 18 november (2) Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MK Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde?? 5* 19 november (6) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8) Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Shafra - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 Inge1984- 32 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM Perdiz - 34 jaar - 1e kindje - ronde 17 20 november (3) Koekenpan - 30 - 2e kindje - ronde 6 sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 november (1) Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 (na MA) Datumloos (2) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 SJMD - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buiten de lijst (0) Totaal: 27 Wachtbankje (21), Zwanger (1), Ongesteld (1), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. The Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Nu jij zo'n streep hebt... En dan op 9 dpo... Ik zit op 8 dpo... Testdrang wordt ineens hoog! Haha.. Gelukkig geen testen in huis
damn marijke dikke digi knuf voor jou!!! Frummels wat knap die positieve instelling! is natuurlijk ook t beste en je hebt t ook niet zelf in de hand maar knap vind ik t wel. zelf zit ik een beetje tussen hoop en vrees... ik voel wel vanalles niet extreem duidelijk. maar ja mn hormonen kunnen natuurlijk ook nog van de wap zijn. Hoop dat t raak is en dat het deze x wel goed gaat. Aan de andere kant ben ik bang, bang dat t raak is en dat het weer mis gaat... Frummels geeft t goede voorbeeld.. dus ik laat me insprireren en ga vol positiviteit verder afwachten!
'Breekt even in' 😁 Super mop!!! Helemaal goed dit! 👍☺️ Zo blij voor je! Ik duim voor je dat de testen de komende dagen mooi blijven oplopen! 💋
Even een vraagje.. ik ben al jaren bekend met PCOS. Nu loop ik ook bij de ferti artsen. Wel met tussen pauzes, maar ben daar al bekend sinds 2010/2011. Nu is mijn vraag kan je zelf om IUI of IVF vragen?? Of is dat een no go en moet je een heel traject af voordat je dat krijgt?
@missmarijke: sterkte! @frummels: gefeliciteerd! Blijft overduidelijk. Hier nu 6dpo. Maar helaas flink ziek geworden, snotter me suf. Ik hoop dat het geen negatieve invloed op een innesteling heeft.
Vanmorgen 3 dagen voor nod. Kon de testdrang niet weerstaan. Ik beschouw als negatief. Denk dat ik nu nod afwachten. Vorige zwangerschap teste ik ook pas laat positief
MissMarijke wat jammer.😔 En extra moeilijk na eerst een streepje gezien te hebben. Knuffel voor jou en heel veel sterkte. Bernese ook jammer. Maar als je bij je vorige zwangerschap ook laat pas positief testen blijft er nog een beetje hoop. Duim voor je.
Wauw mooi streepje frummels!! Oh missmarijke wat verdrietig sterkte Bernese Ik lijk heel vaag wat te zien maar de foto is best donker en er valt schaduw op. Ik zou de hoop nog zeker niet opgeven!! Sher Ik heb er geen ervaring mee, maar je kan het vragen? Kijken wat je arts daarvan vindt? Sabagirl Beterschap!! Hier Nog steeds ongeduldig aan het afwachten, heb nog steeds klachten en m'n temp is heel hoog voor m'n doen. Als dit allemaal geen echte klachten zijn dan vertrouw ik m'n lichaam echt niet meer haha
Frummels gefeliciteerd meid!!! Het is je zo gegund! Bernese ik zie hem niet?? Maar wellicht nog te vroeg!
Ik krijg trouwens wel de kriebels van jullie testen! Maar ik hou me in!! Wil maandag op zijn vroegst pas testen
Ik krijg er ook de kriebels van whaha, maar denk als we teveel luisteren naar die kriebels, de kruidvat nu heeeel rijk zou zijn
Hier niet meer kunnen wachten. Helaas negatief. 11 dpo nu, dan had er toch al wel iets te zien moeten zijn? 😕
Duimpje innesteling is gemiddeld tussen 6 dpo en 10 dpo. Als hij gisteren pas is geweest dan is er nog zoooo ontzettend minimaal hcg om nu iets te kunnen zien! Dan zal hij op zijn vroegst morgen (of overmorgen) pas aanslaan op een test!