NOD-lijst 15 t/m 21 november

Discussion in 'NOD forum' started by manaolana, Oct 16, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

Feb 3, 2010
    1,116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Ik kreeg gister ontezettende kramp en steken onder in me buik pfff kon amper een stap zetten (stond in de supermarkt heel handig haha) nog even 4 dagen afwachten maar.

2. Louloute

Louloute Niet meer actief

Balen duimpje :( ik duim dat je test vals negatief was!!😘

3. Perdiz

Perdiz Bekend lid

Oct 19, 2015
    963
    6
    18
    Frummels, Superboel gefeliciteerd!!!! Heerlijk de 1e roze al op de lijst.

Update over mijzelf.
    Ik neem dus op eigen initiatief utrogestan na m'n eisprong ivm veel en vroeg bloed/ bruinvelies. Dit komt vanuit m'n baarmoeder en de utrogestan helpt 100% . Ik heb tot ik stop geen bloeding. Mijn temperatuur blijft door de utrogestan ook hoog en stabiel en daarom moet ik sowieso op 14 dpo testen om te weten of ik moet stoppen of niet.
    Ook de bekende kwaaltjes kunnen van de utrogestan komen en mag ik er niks van denken.
    Normaal heb ik continue een zeurend gevoel rond m'n baarmoeder en met de utrogestan heb ik dat haar niet.
    M'n boobs doen wel giga zeer= utrogestan effect 😂

Maar sinds een paar dagen is m'n weerstand ineens enorm gekelderd. Heb ik een grieperig gevoel en sinds vandaag snot verkouden en veel niezen. Geen idee of dat ook een bijeffect is.
    Vind het wel apart. Las eens dat tijdens de innesteling je weerstand flink kan kelderen... Ik hoop ontzettend dat dat het is.moet nog zooooo lang wachten. Tot volgende week zaterdag . Jakkie

4. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

Jun 25, 2014
    808
    285
    63
    @Louloute en @Manaolana en @evelien297
    Thanks voor jullie uitleg rondom het temperaturen.
    Misschien dat ik de volgende rond het eens wil proberen.
    Ik heb dan wel een posi ovu test en ga ervanuit dat 24 uur later, wanneer de middenpijn weg is dat m’n ei dan gesprongen is. Om daar helemaal zeker van te zijn zou ik kunnen temperaturen.
    En het lijkt me handig om te zien of je temperatuur daarna hoog blijft om omlaag gaat.
    Maar eerst deze ronde maar eens zien!

@Frummels
    Wat sterk van je dat je er zo positief in durft te staan.
    Harstikke goed!! Ik duim heel erg voor je dat de beeb lekker 9 maanden blijft zitten.

@Swee
    Ik duim voor je voor meer geluk deze ronde!
    En dat de beeb dan lekker blijft zitten.

@Sher1986
    Wat een verschrikkelijk mens zeg van het ziekenhuis! Dat mag allemaal wel wat vriendelijker… tjongejonge. Ga dan niet met mensen werken denk ik dan.

@Missmarijke
    Wat verdietig zeg! Zie dat je al lang bezig bent.. en dan heb je eindelijk een mooie test in handen. Sterkte ermee.. hoop voor je dat het snel een keer raak mag zijn.

@Bernese
    Jammer… maar 3 dagen voor NOD hoeft nog niks te zeggen hé. Zolang je menstruatie nog niet is doorgebroken kan er nog van alles gaande zijn daar in je buik.

@Louloute
    Klinkt allemaal erg goed, dat moet toch haast wel! Als je temperatuur ook zo mooi hoog blijft. Spannend!! Ik duim voor je.

@Evelien297
    Inderdaad, kruidvat doet het zowiezo erg goed met de testen!
    Maar geen symptomen kan ook een symptoom zijn haha. Afwachten maar..

@Jolanda1986
    Oeh, dat klinkt alsof er iets gaande is!
    Ik duim voor je.

@Perdiz
    Lastig he, het blijft afwachten! Beterschap in ieder geval.

De dagen na m’n eisprong ben ik er niet zoveel mee bezig geweest tot afgelopen donderdag m’n gevoel ineens heel iets anders zei. Had wat vage klachtjes als zware benen, ongi gevoel en dik wit slijm. Donderdag super vrolijk, gisteren bloed chagrijnig! Het viel mij zelf zelfs op dat ik nogal heftig kon reageren op kleine dingen. Heel klein beetje misselijk maar misschien had ik gewoon trek? Verder had ik gisteren geen klachten. Tot vandaag..(6DPO) vandaag weer enorm veel dik wit slijm?? :$ Ik was aan het werk vandaag en tijdens het werken voelde ik prikjes in m’n lies?!? Zie dat hier op het forum wel eens voorbij komen maar had het zelf nog nooit gehad. Ik was druk dus heb me er verder niet op kunnen concentreren. Nu ik thuis ben voel ik het toch écht. Ook behoorlijk lage rugpijn vandaag en wat spierpijn gevoel onderin m’n buik. Donderdag was ik dus helemaal zeker van ja het is raak, gisteren dacht ik weer absoluut van niet, en vandaag neig ik weer naar wel. Pfffff…. Ben blij als ik de nieuwe week mag testen of ongi ga worden.

5. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Ohhh wat duim ik voor iedereen zeg!! Kwaaltjes van iedereen zijn hopelijk van een zwangerschap :D

Hier voel ik nog steeds 0,0.. Denk niet zo positief.. Ik wacht gewoon tot donderdag, als ik dan nog niet ongesteld ben doe ik een testje. Meestal weet ik al dat ik ongesteld ga worden een of twee dagen van tevoren, want dan begint het met bruinverlies.. Even wachten nog dus :)

6. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ohhh spannend Sweety!! Je symptomen klinken echt behoorlijk goed!!
    Dat chagrijnige herken ik van de zwangerschap van m'n zoontje hihi :D ik duimmm!!

PerdiZ
    Fijn dat utro je helpt! Waarom wou het zkh het niet aan je geven? Beterschap!! Ik duim voor je meid 😘

Evelien
    Ik duim meid!! Hopelijk is het deze ronde raak 😘

7. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female
    Spannend dames al die kwaaltjes! Ik hoop dat jullie mij snel joinen!

Duimpje wat stom van je negatieve test. Kans dat ie nu nog positief wordt is kleiner maar is er wel nog steeds!

Perdiz hoe kom je dan aan de utro als het ziekenhuis het niet voorschrijft? Hoeveel neem je per dag? Ik zit sinds vandaag ook weer aan de utro, ik krijg het tot 12 weken.

8. Perdiz

Perdiz Bekend lid

Oct 19, 2015
    963
    6
    18
    Louloute en frummels: ze zagen in het ziekenhuis geen medische redenen om het voor te schrijven omdat volgens het bloedprikken m'n progesteron gehalte ok was. Ondanks dat ze wel bewezen vonden dat het vele bloedverlies/bruinverlies uit m'n baarmoeder komt en de utrogestan helpt. Ze vinden dat het verlies een zwangerschap niet in de weg staat. Maar ja inmiddels in ronde 17 belandt.
    Ik kon het wel gebruiken zeiden ze maar niet op recept.
    Ik heb de utrogestan via via verkregen nu.
    De 1e x gebruikte ik 2 x daags 2 bollen vaginaal. Maar omdat de vorige ronde m'n temperatuur bleef schommelen nu een iets langere dosering. 1x 1 bol en 1x 2 bollen.

9. koekenpan

koekenpan Bekend lid

Oct 13, 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    Ik begin ook zo langzamerhand testdrang te krijgen, maar wil minimaal tot dinsdag wachten. Heb wel al wat kwaaltjes...anders dan anders. Meer nattig gevoel van onder, drukkende pijn vlak boven schaambot, bij vlagen licht misselijk. We wachten maar weer af :)

10. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female
    Vanaf wanneer gebruik je utro Perdiz? En is vorige keer je menstruatie door de utro heen gekomen? Ik word altijd pas ongesteld drie dagen nadat ik gestopt ben met utro (zonder utro is mn LF maar 8-10 dagen). En ondanks utro toch bruinverlies?

Ik heb gelezen dat veel spotting duidt op hormonale disbalans. Wat vreemd dat ze daar niets mee kunnen in het ziekenhuis. Ik weet wel dat je met voeding en bepaalde vitaminen etc wat kan bereiken. Er staan ook ceel dingen in het ebook wat ik je destijds gestuurd heb.

Liefs

11. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Kennen jullie die reclame van Coöperatie Dela, met al die schattige babytjes?

Na zo'n reclame wordt mijn wens alleen maar benadrukt! Wil zo graag :) Al heel lang eigenlijk (onze zoon is nu bijna 3) maar nu pas was manlief eraan toe.. En dan wil je het ook meteen!

12. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Oh ik sta nog niet op paars zie ik. Dat mag wel hoor!
    Frummelde gefeliciteerd! Deze keer komt t goed!!!

13. Perdiz

Perdiz Bekend lid

Oct 19, 2015
    963
    6
    18
    Frummels: men kan niet verklaren waarom ik zoveel bloedingen heb na m'n eisprong. Echt veel. Pas in februari dit jaar heb ik m'n 1e eisprong kunnen vinden met tempen. Ben 2x helemaal gevolgd in m'n cyclus, alles mooi al hebben ze eher gedeelte van het vele bruinvelies niet gevolgd. Ze dachten dat het vanaf m'n baarmoedermond kwam, die bloedde heel snel met t onderzoek. Maar toch kon ik het niet accepteren.
    M'n hormoonhuishouding was dik in orde, voor en na de eisprong. En toch doet m'n lichaam niet wat het moet doen. Verlies zoveel bloed en bruinverlies met stolsels dat ik op aanraden utrogestan ben gaan gebruiken. Heb t nu 1 ronde gebruikt, de vorige ronde geen juiste timing qua seks gehad dus overgeslagen en nu deze ronde dus voor de 2e x.
    Jouw ebook ben ik om een onduidelijk reden kwijtgeraakt. Heel maf. M'n hele inbox pleite....

M'n menstruatie kwam 2 dagen na her stop door. Temperatuur zakte al snel weer

14. Bernese

Bernese Actief lid

Aug 31, 2015
    287
    0
    16
    Ja die reclame heeft daar zeker invloed op. Zelfs op mijn manlief! Duimen dat wij binnenkort ook zo'n mooi popje mogen verwelkomen!

15. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

Feb 26, 2015
    1,576
    298
    83
    Eindhoven
    Hier ook, zowel op mij als mijn man! Maar hij wil heel graag meer kinderen ook.
    Mijn NOD valt trouwens de dag na de verjaardag van onze dochter. Zou toch leuk zijn als we dan een positieve test in handen zouden hebben, nietwaar?
    (al denk ik dus niet dat t raak is deze ronde, maar hopen kan altijd)

16. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female
    Aha, maar vanaf wanneer gebruik je utro na je ei en tot wnnr? Als je zeker weet dat je hormoonhuishouding in orde is en de bloedingen daar niet mee te maken hebben dan gaat utro namelijk niets doen. Als het inderdaad is dat jouw baarmoedermond snel bloedt dan is dat iets anders. Heb je ook (te) dik slijmvlies?
    Mocht het wel ie hormonaals zijn dan kan utro daar uiteraard goed bij helpen! Wat gebeurde er vorige keer met je bloedingen toen je utro gebruikte?

Succes meid, ik hoop dat het jullie snel gegund is.

17. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female
    Bernese ik dacht wat vaags te zien op jouw test van gisteren klopt dat?

Zijn er nog meer testers vandaag?

18. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female
    Thanks water! Ik ga ook heeeeeeel hard voor jou duimen!

19. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female
    ♡🎀♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡🎀♡

15 november (6)
    Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK)
    Fenna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14
    Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 22 (3 MKs)
    EvelyndeB - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Duimpje86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM
    Bernese - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 (na MA)

16 november (5)
    Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8
    Jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6
    MissMarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 48 MMM
    Sher1986 - 30 - 3e kindje - ronde 2 (na MA) MMM
    Liesje90 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1

17 november (3)
    Sweety - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2
    evelien297 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2
    PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12

18 november (2)
    Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MK
    Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde?? 5*

19 november (6)
    manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8)
    Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Shafra - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2

clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26
    Inge1984- 32 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM
    Perdiz - 34 jaar - 1e kindje - ronde 17

20 november (3)
    Koekenpan - 30 - 2e kindje - ronde 6
    sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5
    Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2

21 november (1)
    Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 (na MA)

Datumloos (2)
    Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17
    SJMD - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1

Buiten de lijst (0)

Totaal: 27

Wachtbankje (22), Zwanger (1), Ongesteld (1), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
    The
    Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

20. Perdiz

Perdiz Bekend lid

Oct 19, 2015
    963
    6
    18
    Ik start 2 dagen na m'n eisprong.
    De artsen waren door m'n gebruik van de utrogestan wel overtuigd dat het vele bloedverlies niet van m'n baarmoedermond komt maar vanuit m'n baarmoeder.
    Door de utrogestan keeeg ik geen bruinverlies meer en dus helpt het!

Share This Page