NOD-lijst 15 t/m 21 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door manaolana, 16 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Ja dat snap ik. Ik heb goedkope ultra gevoelige dipsticks gekocht op zwangerenkids.nl ik kreeg er 10 plus 10 gratis en ook nog eens 10 procent korting dus die waren heel goedkoop. Pas toen die positief werd (wat ik niet verwachtte op 8dpo) heb ik met dezelfde urine een wondfo (kruitvat) test gedaan.

Ik vind vroeg testen juist helemaal niet zo spannend omdat het dan nog niet erg hoeft te zijn als ie negatief is. Vanaf 10-11 DPO heb ik dat wel, maar dat komt ook omdat ik bij al mn zwangerschappen in meer of mindere mate op die dag positief testte.

2. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Zeker spannend, ik ga morgenochtend meteen kijken!

3. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Ik zit vandaag op 10/11 dpo. Ik teste helaas gisteren ook negatief. Morgen de uitslag van de progestron en dan kijken wat we verder gaan doen

4. Louloute

Louloute Niet meer actief

Balen sher :(

5. Swee

Swee Actief lid

28 apr 2016
    369
    0
    16
    eum heb geheel tegen eigen verwachting in spontaan getest!
    was eigenlijk niet de bedoeling maar voor dat ik wist had ik test in handen.

En dr staat een licht streepje ook nog
    weet niet of er na uploaden nog veel van over is..
    maar in het echt zie ik hem wel duidelijk hoef niet te turen zeg maar... t is nog met middag urine vrij licht.

ben even overrompeld had deze ronde totaal geen verwachting maar kwaaltjes waren wel raar vandaar

Bijgevoegde bestanden:

6. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Wauw Swee ik zie hem goed hoor. Eerste ronde na mk toch? Hoeveel DPO zit je nu! Hopelijk loopt ie mooi op, maar zo'n streep met middagurine op een actiontest is positief!

7. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Wat jammer sher!

8. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Ik zie hem ook Swee. Hopelijk loopt ie mooi op! Voorzichtig gefeliciteerd!

En jammer sher!

9. Swee

Swee Actief lid

28 apr 2016
    369
    0
    16
    pfff ja ben nog ff van de wap hahaha...

eum ja idd eerste ronde na mk.
    zou nu (schat ik) 12 dpo zijn. dinsdag nod.
    heb niet getemp of ovulatie testsjes gedaan. dus geheel zeker ben ik niet maar doe wel billing en voel mn eisprong wel al was t deze keer wel minder pijnlijk.

10. Swee

Swee Actief lid

28 apr 2016
    369
    0
    16
    is action early btw. ben daar verder niet heel erg bekend mee. heb die alleen na mk gebruikt om te zien of hcg weg was

11. Louloute

Ja ik zie hem swee!! Vind je streepje vrij duidelijk ook. (Voorzichtig) gefeliciteerd!!

12. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    zie hier mooi wat posi testen langs komen gefeliciteerd dames.... ik heb een hele rare cyclus heb twee geleden wat dagen wat bloed verloren... een beetje... moest de 8ste ongesteld worden en sinds nu nog steeds niks.. testen zijn zeer vaag... cb digitaal zegt niet zwanger, duurde wel lang de uitslag... hoe raar is dit?

13. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ik zie m ook Swee gefeliciteerd!!!

14. Kyrra

Kyrra Lid

17 sep 2016
    23
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Sorry dat ik inbreek op jullie forum. Heb een vraagje. Ik heb altijd een cyclus van 28 dagen. Op dag 15 heb ik mijn eisprong gehad. Ik zit nu op dag 7 DPO. Vanmorgen had ik lichtroze bloed bij het afvegen. Ik verwacht mijn NOD op 20 november. Kan dit innesteling zijn of zou ik nu een korte cyclus hebben van 22 dagen?

lfs Kyrra

15. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Kyrra dat ligt eraan of het doorzet. Als het bij een beetje blijft en weer weggaat kan het heel goed een innestelingsbloeding zijn. Sommige vrouwen verliezen een paar dagen voor ze ongesteld worden al bruin of lichtroze, maar je telt pas de dag dat het echt doorzet. Succes, ik hoop dat het innestelingsbloed is!

16. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Volgens mij duurt de cb uitslag altijd lang...je zegt : ' heb twee geleden', bedoel je twee dagen? En wat is wat dagen? Mogelijk had je een lichte menstruatie? Heb ik ook wel eens gehad. Weet je wanneer je eisprong was?

17. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Spannend swee! Net licht roze gespot bij afvegen.. ben bang einde oefening deze ronde! :(

18. Kyrra

Kyrra Lid

17 sep 2016
    23
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dank je wel voor je reactie Frummels! Er zit niks anders op dan af wachten...
    Volgens mij mag ik jou feliciteren!

19. Louloute

Danielle
    Lijkt me erg frustrerend zo'n rare cyclus :(
    Het duurt altijd lang idd voor je uitslag krijgt bij cb digi

Kyrra
    Ik duim dat het niet doorzet!

Livoli
    Oh nee meid :( hopelijk zet het niet door!!

20. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Wat gaaf Swee! Het is je erg gegund!
    Ik wil nu ook gaan testen, maar weet gewoon dat ik pas even na m'n NOD positief kan testen als ik positief wil testen. Best frustrerend als ik jullie allemaal zo vroeg zie testen, haha!

Deel Deze Pagina