NOD-lijst 15 t/m 21 november

Discussion in 'NOD forum' started by manaolana, Oct 16, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Swee

Swee Actief lid

Apr 28, 2016
    369
    0
    16
    sweety en lou balen maar idd t is nog vroeg he!! ik hoef ook niet voor 12 dpo te proberen...
    t kan nog...

dikke knuf livoli..

Frummels hoelang test jij?

Hier lopen de testjes op :)
    morgen een kv testje proberen...
    durf t nog niet helemaal te geloven..

2. Swee

Swee Actief lid

Apr 28, 2016
    369
    0
    16
    hier de foto

Attached Files:

3. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ja (37.00 vanochtend) maar m'n temp gaat pas dalen de dag dat ik ongi word :)

4. Perdiz

Perdiz Bekend lid

Oct 19, 2015
    963
    6
    18
    Jeeeeeej voor Swee!!! Super gefeliciteerd meid!

Omo witte meiden, zoals gezegd, het zegt nog niks. Lang niet iedereen kan zo vroeg al positief testen hoor. Kop op
    Een inmiddels beroemd gezegde: Geen bloed, geeft moed!

Ivoli: bah balen weer. Heb t allemaal niet heeeeel goed terug gelezen, maar voelde je het al aankomen? Niet dat dat uitmaakt, t is nog steeds balen die rode duivels. Knuf!

Hier 10 dpo, de tijd gaat maar laaaaaaangzaaaaaaam hahaha.
    Ik ga echt pas vrijdag op 14 dpo testen. Durf gewoon niet eerder.

5. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Super mooi Swee, ziet er goed uit!! :D Nog symptomen die voor ons interessant kunnen zijn? :)

Wat enorm balen Livoli :( Bij jou heeft de granaatappelsap dus niet geholpen deze ronde :(

6. Louloute

Jaa je test loopt mooi op!! Super 🎉🎉

Ja het kan zeker een symptoom zijn! Ik duim!

Oh nee :( dikke knuffel!!

Ik blijf duimen voor je meid!

7. Swee

Swee Actief lid

Apr 28, 2016
    369
    0
    16
    afgelopen 2 rondes heb ik granaatappelsap gedronken en warme voeten haha.. maar 2x raak. nu hopen dat t niet fout gaat deze keer.

redelijk wat symtomen,
    dromen, maagzuur, misselijk, steekjes, vollere borsten, en sinds vandaag gevoelige borsten, puistjes op borsten (nooit gehad), heel raar misschien maar ons zonntje vroeg 2 dagen achter elkaar toen ie met zn hoofd op buik lag: mama zit er nu in een baby in je buik???
    hoofdpijn, duizelig af en toe, veel boertjes laten, duidelijkere aders op borsten, en koud hebben, ben ik ook best snel geïrriteerd.

maar ondanks dat t vest wat symtomen zijn zijn ze wel een stuk subtieler dan de vorige 2 zwangerschappen.
    bij de zwangerschap van mn zoontje had ik nauwelijks symtomen (al was ik toen ook wel minder bewust van mn lichaam zeg maar)

8. Noortje88

Noortje88 Niet meer actief

@Swee: JAAAA! Congrats! :D

@Louloute: Thanks! Ik duim ook voor jou!

@Perdiz: Irritant he, dat wachten... Niet te doen af en toe.

9. Swee

Swee Actief lid

Apr 28, 2016
    369
    0
    16
    louloute ik heb 1 dag jeukende borst gehad... haha ja was alleen de rechter aan de zijkant zeg maar

10. Louloute

Swee
    Al je symptomen (op maagzuur en misselijkheid na) herken ik haha. Alleen is het hier niet raak waarschijnlijk. Raar he dat vrouwenlichaam :)
    Ik duim dat je testen blijven mooi oplopen en dat het goed zal gaan dit keer!!

11. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Zo dat zijn een flink aantal symptomen Swee haha

Enige wat ik herken zijn gevoelige borsten, verder helemaal niks :p

Voel echt krampjes alsof ik elk moment ongesteld ga worden, pfff laat het niks negatiefs betekenen :(

12. Noortje88

Noortje88 Niet meer actief

dat zijn inderdaad best wat symptomen! Ik herken er (helaas) weinig in bij mezelf, maar wat niet is...

Tien minuten nadat ik de post plaatste over jeukende borsten, houdt de jeuk op... Geloof dat mijn lijf me een beetje in de maling neemt.

@Evelien: hopelijk duidt het op iets anders dan ongesteldheid ;). Ik duim voor je!

13. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

Feb 26, 2015
    1,576
    298
    83
    Eindhoven
    Fijn dat ze oplopen Swee! Ik hoop dat je een plakbaby hebt deze ronde!

Wat betreft de rest: geen bloed geeft moed idd!
    Ik heb morgen m'n NOD en pas als ik dan echt geen bloed zie, ga ik testen. Bij de zwangerschap van m'n dochter testte ik pas op 18dpo heeeel licht positief. Nu zit ik zelf op 14 dpo, dus ik durf niet te testen... Ik wacht gewoon af ;)

14. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

Feb 26, 2015
    1,576
    298
    83
    Eindhoven
    Ik zeg wel heel stoer dat ik op 18 dpo testte en nu 14 dpo zit, maar heb van m'n levensdagen nog geen positieve ovulatietest in handen gehad hoor. Mijn versies van dpo zijn puur berekend op wat zon cyclusapp zegt :p

15. Swee

Swee Actief lid

Apr 28, 2016
    369
    0
    16
    maagzuur en misselijk had ik ook pas op 12 dpo louloute! ;)

thanx lieve meiden!!!

zijn er vandaag nog testers???

16. Bernese

Bernese Actief lid

Aug 31, 2015
    287
    0
    16
    Ik let nog altijd op symptomen, maar ik weet dat het nikszegt! Vorige zwangerschap ook alle tekenen van naderende menstruatie en zelf op nod wat bloed in afscheiding maar zette niet door en bleek zwanger te zijn. Blijf hoopvol. Heb nu wel wat kleine krampjes maar verder niet. Morgen NOD maar wacht nog een paar dagen met testen omdat ik de vorige keer ook pas laat positief teste. Ik vind het wel super spannend en blijf er maar aan denken en duimen

17. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Noortje, wat niet is kan nog komen inderdaad! Die jeuk herken ik wel ja af en toe, alhoewel het bij mij ook niet noemenswaardig is.. Spannend, ik duim ook voor jou!

EvelyndeB, super spannend meis, en knap dat je nog kunt wachten :)

Swee, ik ga nog niet testen, ik wacht echt nog tot woensdag of donderdag :)

Bernese, spannend ook voor jou meis! Wanneer wil jij gaan testen?

18. Bernese

Bernese Actief lid

Aug 31, 2015
    287
    0
    16
    Ik twijfel nog wanneer ik ga testen. Wil denk ik wachten tot donderdag maar moet donderdag en vrijdag werken dus weet niet of ik wil werken voor ik ga werken...

19. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Ik herken je gevoel.. Ik zou ook willen wachten tot het weekend, maar denk niet dat ik het kan! Als ik donderdag niet ongesteld word, is mijn testdrang te groot denk ik hahaha

20. Bernese

Bernese Actief lid

Aug 31, 2015
    287
    0
    16
    Ik weet ook niet of ik het ga redden :D ben deze maand zo nieuwsgierig!

Share This Page