NOD-lijst 15 t/m 21 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door manaolana, 16 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noortje88

Noortje88 Niet meer actief

Klinkt spannend Evelyn! Wat goed dat jullie proberen te wachten met testen Bernese en Evelien!
    Ik stond 1 dag na mijn ovulatie al met een test in m'n handen. Slaat natuurlijk nergens op, maar geduld is nu eenmaal niet mijn sterkste kant... Nu maar met vriendlief afgesproken te wachten tot zondag en moeten beloven voor die tijd niet te testen. Moeilijk! :$

2. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend allemaal dames!!

Ik denk dat ik ongesteld ga worden....enorme vreetbuien en beetje rugpijn:cool:
    Maar we zullen het zien! Deze week leuke dingen in het vooruitzicht! Dus dagen zullen snel gaan :p

Toi toi toi...
    Geen bloed geeft moed dames!

3. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    @louloute en sweety: balen maar het kan nog!

@livoli: jammer zeg, hopelijk volgende maand meer geluk.

@swee: gefeliciteerd!!!!

Hier nog geen kwaaltjes en ook geen innesteling gevoeld (bij zoon wel) dus heb er weinig vertrouwen in. Afgelopen 2 maanden op dag van nod getest en daarna ongi geworden dus denk dat ik nu tot 1 dag na nod ga wachten, als me dat lukt haha. Op een of andere manier niet heel positief deze maand ondanks goede pogingen maar na 3 nachten slaaptekort (zieke zoon en zelf flink verkouden) zie ik niks meer helder ;) het mag snel zondag zijn in eerste geval ;)

4. Louloute

Louloute Niet meer actief

😵
    Meiden, heb jullie advies/meningen/ervaring nodig.
    Even een lang verhaal.
    sinds m'n ei al had ik flink wat symptomen, ook die ik niet kon plaatsen.
    Zo is het mij gelijk opgevallen dat m'n borsten (met name tepels) er anders uitzagen, ik had een soort van puistjes op m'n tepelhoven. Heb ff gegoogled en volgens mij zijn dat klieren van Montgomery.
    Vandaag dus negatief getest, bij Mn zoontje had ik toen al een positieve test in handen.
    Nu komt het: tijdens het douchen vandaag is het me opgevallen dat m'n borsten er toch heel vreemd uitzagen. M'n tepels zagen er precies zo uit als toen ik Bv gaf aan mn zoontje. Ik kneep even in m'n tepels en er kwam gewoon melk uit 😮dit terwijl het al een tijd geleden is dat ik gestopt ben met Bv (zo'n 9-10 maanden geleden).
    Ik moet jullie vertellen dat ik heel erg in de war ben. Er gaan allemaal vragen door m'n hoofd. Is dit normaal? Zou dit kunnen wijzen op een zwangerschap? Los van onze kinderwens, zou dit kunnen wijzen op een hormonale disbalans?
    Pfff.

5. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook hetzelfde, verkouden en hoesterig.... En zoonlief die nu al bijna 3u slaapt en erg ziekjes is....
    Wie weet pakt t nog gunstig uit voor ons sabagirl :cool:

6. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    @loulete: die pukkeltjes ( kliertjes van Montgomery) heb ik ook ontzettend veel nu op me tepelhoven, normaal niet zo erg als nu! Hmm melk uit je tepels dat is wat vreemd idd.

@shafra: hier ook allemaal verkouden! Laatste dagen wel erger geworden bij me. ( bij me eerste zwangerschap 9 maanden lang verkouden geweest midden in de zomer zelfs haha)

7. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Dat is gek louloute.. als t aanhoudt ff navragen bij de dokter? Hoop toch dat het een zwangerschap betekent :D

8. Louloute

Ja dat hoop ik ook evelien !! Maar heb ff gegoogled (🙈why? ) en er gaan allemaal doemscenario's door m'n hoofd nu.
    Het wordt toch echt afwachten!! Pff haha

Meiden ik duim voor jullie!!

9. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Natuurlijk duimen we voor je.

Ik kon t vanmiddag toch ineens niet meer aan en heb getest. Op 14 dpo en één dag voor m'n NOD mag t wel toch? Plus m'n man en beste vriendin zaten beneden terwijl ik boven (stiekem) testte, leek me geweldig als ik naar beneden kwam met een positieve test.
    Maar helaas, hartstikke wit. Betekent nog steeds niet dat t voorbij is, als k de komende 3 dagen niet ongesteld word, zal ik nog eens testen...

10. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Had me voorgenomen een paar dagen niet te kijken hier op zp. Nou, het is 1 dag gelukt haha.

Toch weer een positieftester! Jeeej, gefeliciteerd!

Heb nu sinds vanmiddag echt menstruatiekrampjes. Alsof het net begonnen is :( gelukkig nog niks te bekennen. Dus haal voorlopig maar even geen test in huis... Verder nog steeds nergens last van. Geen maagzuur (wat ik altijd vlak voor menstruatie heb) en geen gevoelige borsten. Wel heel misselijk geweest gisteren na een wandeling (te weinig gegeten waarschijnlijk). Dusssss, voorlopig ga ik er maar van uit dat het niet raak is.

Oh en Louloute, ik heb dat ook nog best lang gehad. Heb mij toen laten vertellen dat het niks ergs is en dat het vrij lang kan blijven aanhouden. Je moet er wel zo veel mogelijk afblijven, elke keer dat je er in knijpt kan het weer erger worden. Maar als je het niet vertrouwd, zeker langs de HA gaan voor eigen gemoedsrust.

11. Louloute

Mutsfruts,
    Okee!! Was het bij jou gelijk na het stoppen met Bv of had je toen eerst ook helemaal niks meer en dan ineens die afscheiding?
    Ik duim voor je!!

12. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Balen EvelyndeB :( Hoop alsnog te vroeg!

13. Ikofons

Ikofons Lid

12 nov 2016
    72
    2
    8
    NULL
    NULL
    Wat een berichtjes allemaal meiden. Ik ben blij dat ik op de forum terecht ben gekomen, we zullen een hoop steun aan elkaar hebben!
    ik heb zelf ergens rond 3 november mijn ovulatie gehad. Nu had ik vorige week dinsdag 7 november ineens hele erge stekende buikpijn (innesteling???) Na een halve dag was dit weer weg. Ik had die dag ook een flinke daling van m'n temperatuur. De 2 dagen ervoor zat k rond 37.4, 7nov ineens op 36.7 en nu alle dagen Erna weer op 37.4/37.5 ik heb onwijs last van me darmen (rommelen, windjes laten (sorry), moeilijk naar de wc kunnen enz. Ook moet ik vaker plassen dan normaal tussen de 6 en 10x per dag!! Geregeld steken in m'n onderbuik met soms ook in m'n lies. En af en toe met vlagen misselijk.

Nu hoop ik natuurlijk zooooo dat het eindelijk raak is!!! NOD is woensdag maar kon t niet laten om gister een test te doen, negatief helaas. Hoop niet dat m'n lichaam me zwaar voor de gek aan 't houden is!

14. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Het was inderdaad ook helemaal gestopt en kwam later weer terug. Geloof dat ik na een jaar onder de douche stond en zo iets had van: huh?!.
    Eerste reactie is ook om in te knijpen, maar dat moet je dus niet doen haha. Dan blijft het doorgaan. Weet ook niet hoelang het geduurd heeft hoor, is voor mij al weer een poos geleden.

15. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Balen Ikofons :( hopelijk was je nog te vroeg! Wanneer wil je weer testen?

Hier echt steekjes, zoveel onderin als in mn borsten.. Wat zou dat toch betekenen... Maar toch denk ik dat ik ongi ga worden ofzo...

16. Louloute

Haha idd dat dacht ik ook, huh?
    Ik blijf er vanaf hihi :D

Baken ikofons :( hopelijk was de test vals negatief!!

Spannend evelien!! Waarom denk je dat? Gewoon, feeling ofzo? :)

17. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Omdat ik de vorige ronde ook krampjes had voor nod... Heb zo'n idee dat ik me anders dan anders moet voelen als ik zwanger ben...

18. Louloute

Okee!!
    Wat voor symptomen had je voor je vorige zwangerschap?

19. Ikofons

Ikofons Lid

12 nov 2016
    72
    2
    8
    NULL
    NULL
    @ evelien297: ik ga zoiezo deze week nog even afwachten of het begint te neigen richting menstruatie. Zo niet dan denk ik zondag weer een testje. Ik laat me gevoel maar bepalen denk k :p
    Ik hoop dat jou gevoel niet klopt en dat het wel raak is voor je!!

20. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ikofons, heel knap van je dat je zo kan wachten! Dankjewel :) Hoop ook dat het raak is natuurlijk, heb alleen een slecht voorgevoel..

Louloute, bij mijn eerste zwangerschap had ik dus nergens last van.. Niet eens krampen voor nod.. Mijn eerste symptomen begonnen rond 6 weken pas, en dat was misselijkheid en pijnlijke borsten. Daarvoor nergens last van!

Deel Deze Pagina