Ik test nu vierde dag op rij, vandaag is ie al echt aardig donker (zie mn fotoalbum). Ik test dagelijks door tot een knaller. Vroeger begon ik nooit zo vroeg met testen en testte ik om de dag of zelfs langer ertussen, maar nu we bijna twee jaar bezig zijn en drie miskramen verder zijn geeft mij deze methode momenteel het meeste rust. Je test loopt prachtig op! Gefeliciteerd!
Ja dat klopt het wijst op hormonale disbalans....ik heb al sinds ik ben gestopt met de pil elke dag hier last van. Het stopt als ik een tijdje zwanger ben heb ik gemerkt. Ik heb ook gelezen dat meer vrouwen er last van hebben tijdens hun menstruatie, maar ik heb er dus altijd last van.
Dankjewel voor je antwoord! Is fijn om te weten dat ik niet de enige ben op een of andere manier. ik heb dit gewoon totaal niet verwacht en wist niet dat zoiets mogelijk was! Maar iedere dag? Wow! Je hebt nooit je bloed laten prikken op hormonen? Je test ziet er super goed uit meid (heb je fotoalbum gevonden). Wat fijn!!
@Livioli Wat balen zeg... @Swee Mooie testen hoor! Ben benieuwd naar je kv test morgen. Dat de beeb nu maar lekker mag blijven zitten!! Gefeliciteerd!! @Frummels Ook hele mooie testen! Superfijn! Gefeliciteerd! @Evelien297 M'n duimen draaien voor je! Zolang er geen bloed is kan er nog van alles gebeuren! @Bernese @EvelyndeB @Noortje88 @sabagirl @mutsefruts88 @ikofons @perdiz Spannend!! Ik duim! @shafra @jolanda1986 Beterschap met jullie verkoudheid! Wie weet niet 'zomaar' een verkoudheidje. Duim voor jullie! @Louloute Wel heel spannend bij jou!! Natuurlijk duim ik voor je! Hopelijk over paar dagen toch een streep. Heb geen ervaring met hormonen na bv dus durf daar niet veel van te zeggen. Hormonen doen veel met lichaam. Ondanks de witte test toch vandaag hier en daar wat krampjes en prikjes. Maar heb me er nu helemaal op ingesteld dat donderdag m'n ongi doorbreekt. Dan is het ook niet zo'n teleurstelling. Ga ook niet meer eerder testen dan dat ongi uitblijft. @swee en @frummels Zo blij voor jullie!!! Hoop echt voor jullie dat de zwangerschap nu goed mag gaan.
Na mn tweede miskraam is er van alles getest en ook mn prolactine, maar die was normaal. Een verhoogde prolactine kan zorgen voor verminderde vruchtbaarheid. Het is ook zo dat als je erin knijpt je het ook stimuleert. Op een gegeven moment was ik het elke dag aan t checken. Toen ik daarmee stopte werd het al veel minder. Ik zou het even in de gaten houden, maar meestal is er niets aan de hand.
Voor mijn eigen onzekerheid toch even jullie hulp nodig. Zoals ik eerder al verteld heb denk ik dat ik rond 3november mijn ovulatie moet hebben gehad. Goed geklust rondom deze datum. 7 november flinke stekende buikpijn gekregen en qua tijd zou dit een innesteling kunnen zijn geweest. Vanaf dat moment zijn ook m'n 'klachten' begonnen. Ik heb elke dag steekjes onderin m'n buik. De ene dag pijnlijker dan de andere. Maar zou het zo kunnen zijn dat ik ipv 3 nov toch 7 november m'n ovulatie heb gehad en dat die buikpijn daar een nasleep van is? Het lijkt me geen voorbode van een menstruatie want dat is meestal een heel zeurderige pijn en geen steekjes. Ben beetje bang dat ik zit te hopen op niks zeg maar En meiden die last hebben van hun borsten: is dat op 1 plek begonnen of meteen ineens de hele borst pijnlijk? Ik begin pijn te krijgen aan de onderkant terwijl het bij een menstruatie al mijn hele leven alleen aan de zijkant (buitenkant) zeer doet
Ikofons ik durf daar geen antwoord op te geven. Meestal krijg ik een week voor menstruatie klachten maar nu rondom tijd van eisprong (ik test niet) klachten gekregen en zijn nog niet weer weggeweest. Maar kan je nog niet zeggen of dat op een zwangerschap duid. Wanneer ik ongesteld heb ik vooral gevoelige tepels. Nu lijkt het bij mij alsof de klieren achter miin tepel wat pijnlijker zijn. Ik kan je dus niet verder helpen. Nog even afwachten en duimen voor een positieve test
Bernese bedankt voor je reactie! Pff wat is en blijft het toch een onzeker iets elke keer he!! Idd gewoon maar afwachten al is mijn geduld ver te zoeken nu
Ikofons, het kon inderdaad dat je pas 7 november je eisprong had, dat kan niemand met zekerheid zeggen.. Bij mij bouwt de buikpijn zich twee dagen voor eisprong op en gaat daarna weg, of het blijft nog even zeuren een paar dagen. En borsten, tsja... De ene keer voor mn menstruatie pijnlijke borsten en de andere keer weer nergens last van Geen pijl op te trekken! Hoop dat je gauw een positieve test hebt meis
Hier is mn temp nog hoog, dus dat is goed! Heb alleen zo'n gevoel alsof mn temp hoger moet zijn bij een zwangerschap Maar dat zal wel onzin zijn.. Nog steeds krampjes onderin en gevoelige borsten... Als ik morgen nog gevoelige borsten en een hoge temp heb is dat echt een goed teken, meestal trekt de gevoeligheid 1 of 2 dagen voor mn menstruatie weg en gaat mijn temp daarmee ook omlaag. Had trouwens wel gedroomd vannacht dat mn temp drastisch omlaag was gegaan Werd net wakker en hoopte al dat het niet waar zou zijn, voor nu dus nog ff geluk
na superveel kwaaltjes en testdrang, vanmorgen op 10 dpo getest....en ik ben zwanger!!! Hier altijd moeilijk te zien op foto, maar streepje stond er binnen 4 minuten!
hallo, @ Louloute: oh nee, hopelijk was je gewoon te vroeg! @ ikofons: normaal gewoon pijn aan de borst en ineens anders, meer aan de zijkanten: herken ik! En... bij mij was het goed nieuws! Vanmorgen op 12 DPO toch getest. En jawel: 2 strepen! Na harde steken op 7 en 8 dpo en ook echt andere borstpijn dan gewoonlijk, had ik al een hoop. Gisteren was die borstpijn precies verdwenen, dus begon ik te twijfelen en heb ik in een opwelling de early predictor test gekocht. Maar nadat ik had gelezen dat die soms vals positief geeft, heb ik vanmorgen die test én kruidvadtest gedaan. Beide 2 strepen!! Nu proberen voetjes op de grond te houden, want NOD is pas binnen 2 dagen en alles kan nog gebeuren...
♡🎀♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡🎀♡ 15 november (6) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK) Fenna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 22 (3 MKs) EvelyndeB - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Duimpje86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Bernese - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 (na MA) 16 november (6) Swee[/B] - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 MissMarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 48 MMM Sher1986 - 30 - 3e kindje - ronde 2 (na MA) MMM Liesje90 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Ikofons (lesley) - 28 jaar - 1e kindje - ronde 11 17 november (4) Sweety - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 evelien297 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12 Aag - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 18 november (3) Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MK Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde?? 5* Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 MMM 19 november (7) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8) Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Shafra - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 Inge1984- 32 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM Perdiz - 34 jaar - 1e kindje - ronde 17 Noortje88 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 20 november (3) Koekenpan - 30 - 2e kindje - ronde 6 sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 november (1) Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 (na MA) Datumloos (2) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 SJMD - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buiten de lijst (0) Totaal: 30 Wachtbankje (24), Zwanger (2), Ongesteld (2), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. The Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)