@jolanda: jammer, sterkte en op naar volgende maand. @aag en koekepan: van harte gefeliciteerd! Hopelijk blijft het plakken en goed groeien! Hier nog steeds niks.... zelfs nog amper puisten. We wachten (on)geduldig af......
Koekepan en Aag, spannend!! Hopelijk lopen ze mooi op, op naar NOD en beyond. Ikofons, zag in een van je posts dat je temperatuurt. Dan zou je toch zeker moeten zijn van je eisprong of niet? Kun je je kaartje hier eens plaatsen. Mijn temperatuur is al twee dagen op rij drastisch laag :x. In het temperatuur topic denken ze nog dat het een innestelingsdip kan zijn maar ik heb er zelf geen vertrouwen meer in. Testdrang is wel als sneeuw voor de zon verdwenen haha . Sterkte voor de meiden op rood en met witte testen!
Jeahhhhh aag en koekenpan... proficiat!!!! hopelijk zet de trend door. balen jolanda dikke knuf... wauw Frummels wat een prachtige testjes meid! ja zit met hetzelfde doe ook iedere dag 1 totdat ik een echte knaller heb. dan moet ik het denk toch los gaan laten en proberen te gaan genieten. Heb stiekem wel al een beter gevoel dan met de miskramen. hopelijk klopt mn gvoel. En hopelijk mogen we beide een plakbeebje hebben. hier foto met kv van vandaag
Thnx dames! Opzich niet heel erg balen weet nu in ieder geval dat me cyclus weer regelmatig is ☺ we blijven gewoon door klussen haha
Waaauw Aag en koekenpan! Gefeliciteerd! Swee jouw testjes zien er ook super uit, hoeveel dpo ben je nu? Mijn 12dpo test is biet normaal donker, eerder nooit meegemaakt. Maar het voelt idd bij mij ook goed en ik hoop dat ik de angst zoveel mogelijk kan onderdrukken. Wat een stom nieuws Jolanda. Erg lief zijn voor jezelf vandaag! Bij mij werkt chocola of ben en Jerry's dan altijd goed. Heel veel succes voor volgende ronde.
wauw frummels die knalt al aardig!!! zou bijna denken dat je verder bent. maar dat kan niet ivm temp en ovu testen toch??? ik ben nu 14 dpo...
@Koekenpan en @Aagje Jaaaa!! Wat fijn!!! Hoop voor jullie allebei dat de testen mooi gaan oplopen. Gefeliciteerd! @Jolanda1986 Nee he! Balen.. Maar positief inderdaad dat je cyclus nu netjes loopt. Is foch ook een geruststelling. @Swee en @Frummels Wow, jullie testen blijven allebei mooi oplopen. Het ziet er goed uit hoor!! Frummels die van jou knalt al echt! Goed dat jullie er allebei een goed gevoel bij hebben. Blijf voor jullie heel hard duimen dat het goed blijft gaan.
@ Frummels: Waw, wat een donkere lijn al voor 12 DPO!! @ Jolande.. Niet leuk Fijn te lezen dat je er wel meteen ook iets positief in kan zien. Een cyclus die netjes loopt, maakt het werk toch al makkelijk in volgende ronde. Succes! Zijn er nog testgenoten vandaag?
Gefeliciteerd dames! En voor de dames die helaas ongesteld zijn geworden, sterkte! Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn. Hier vandaag dag 24, in ieder geval niet ongesteld geworden.... Maar ik moet nog wachten tot dag 28 dan is denk ik pas officieel mijn nod. Weinig te beleven hier, voel niks, geen kraampjes, boobies voelen normaal, geen blauwere aderen etc. Het zal denk ik gewoon stilte voor de storm zijn en vrijdag ongesteld gaan worden...:x Even ander vraagje. Bij mijn 1e zwangerschap had ik voor het testen al een heel licht streepje onder mijn navel (ben half Indisch) zou dat bij een 2e evt zwangerschap dan ook zo zijn? Of kan dat echt per zwangerschap verschillen? Ik had toen ook dikke blauwe aderen zichtbaar en boobies deden pijn namelijk.... Succes dames! Laten we het roze gaan maken deze week!
Wow frummels die is echt heel erg duidelijk! En swee ook al duidelijker aan t worden. Welke testen vinden jullie het fijnste? Kv? Of action?
Sweety, hoe gaat ie bij jou? Sabagirl, ik zou de kv2v5 doen, die schijnen toch iets duidelijker te zijn.. Shafra, ik had ook zo'n streepje onder mijn navel, maar die kreeg ik eigenlijk net na nod pas, dus denk dat het niks zegt! Temperatuur je ook? Als je temp hoog blijft op nod is dat een goed teken in ieder geval Ik wil echt nog niet testen... Heb echt zo'n gevoel dat ik ongesteld ga worden.. Heb van die steekjes in m'n onderbuik. Af en toe ook in mijn borsten maar niet noemenswaardig. Borsten zijn nog wel gevoelig, maar alleen bij aanraking, dus niet heel erg ofzo. Ik hoop zo dat het raak is! Kan niet tegen de stress van veel rondes denk ik Vandaag was mijn temp nog hoog, maar dat zegt niets.. En die van morgen zal ook niks zeggen. Keek namelijk even terug en zag dat mijn temp normaal dus altijd pas enorm daalt op de dag dat ik ongesteld wordt.. Dus als ie donderdag nog hoog is hoef ik waarschijnlijk niet eens te testen Maar ik vrees het ergste
Hopelijk lopen ze bij jou ook snel op, maar het ziet er veelbelovend uit. Ik denk echt dat ik 12dpo ben, het zou misschien kunnen dat het 13 DPO is (dan is mn ei gesprongen op de dag van de positieve ovu), maar verder kan ik inderdaad echt niet zijn op basis van mn temp en ovu's.
Ik gebruik wondfo, dat is de kV maar dan online te bestellen en goedkoper. Ik vind deze een stuk gevoeliger dan de action. Ik vind de ultra gevoelige dipsticks van zwangerenkids ook erg goed.
Hoi Evelien, Ik temperatuur niet. Deze maand klopt er toch al weinig van, dus ben eerder benieuwd hoe lang mijn cyclus is. Ik hoop gewoon weer 28, vind 24 wel erg kort. Daarnaast ben ik zelf niet fit, loopt de kleine man ziek thuis dus tempen heeft weinig nut denk ik Misschien volgende maand dat maar eens doen! Succes met wachten....zwaarste week van de maand al zeg ik het zelf
Goedemorgen! Gefeliciteerd aag en koekenpan!! 🎉🎉🎉 Mooie testen swee en frummels!! Wow! Balen Jolanda