Wauw gefeliciteerd aag en koekepan!!! Super blij voor jullie. Jolanda wat balen zeg op naar de volgende ronde! Ik ben pas begonnen met temperaturen op 5nov. M'n temperatuur was toen al hoger dan normaal. Maar niet getemperatuurd vanaf begin cyclus dus kan er nog niet volledig inzicht op hebben nu. En wat bedoelen jullie met kaartje van temperatuur?
Ikofons Waar houdt je je temperatuur bij? Welk programma gebruik je? Dit is een voorbeeld van een temperatuurkaartje: https://www.fertilityfriend.com/Faqs/Triphasic-Pattern-and-Pregnancy.html Als je zo laat pas begonnen bent ben ik bang dat het niet te vertrouwen is
Pff vandaag nod! Super spannend! Heb wel wat klachtjes die kunnen duiden op menstruatie, maar doe had ik ook toen ik wel zwanger was. Blijf hoopvol! Ik ren ook om de haverklap naar de wc om te checken! Vooral als ik iets voel lopen (sorry) maar tot dusver alleen afscheiding!
Spannend Bernese! Ook goed dat je nog kan wachten! Ik denk er toch over om bij de kruidvat een testje te halen, zodat ik morgenochtend kan testen
Super spannend Evelien. Weet niet wat het is maar vind het deze maand opeens veel spannender dan anders! Hopenlijk is het een goed teken! Maar voor jou ook spannend! Hoop dat je morgen een mooie positieve test hebt!!!
Dankjulliewel meiden Ben vandaag 11 dpo Louloute! Morgenochtend dus 12 dpo.. Maar ga alleen testen als mijn temp nog hoog is Hoe is ie met jou? Ga jij nog testen?
Hopelijk heb je morgen een mooie positieve test in handen!! Hier niks nieuws te vertellen eigenlijk, weer negatief getest vanochtend. Normaal zou ik al denken dat het niet raak is, maar ben in de war door die melkachtige afscheiding gister. Blijf afwachten dus Sweety Hoe gaat het met jou? Heb je getest vanochtend? Klachten?
gefeliciteerd aag en koekepan!!! geweldig nieuws Vanmorgen getest, helaas negatief dus ik denk dat het er voor mij niet in zit deze maand. Morgen is mijn nod, het voelt alsof ik ongesteld moet worden. helaas. hopelijk de volgende ronde raak
20 november is m'n nod. (18 als ik uitga van een LF van 12 dagen wat ik de vorige ronde had). Ja m'n borsten doen super zeer. Staan in de fik lijkt het wel. Jeuken enorm. En nog steeds lage rugpijn en steken. Maar ik weet het niet. Als m'n hormonen van slag zijn zou dit al m'n symptomen kunnen verklaren natuurlijk. M'n temp is ook gedaald trouwens. Maar is nog nét boven de lijn. Meestal betekent dit dat het niet raak is. Maar ik moet dit gewoon even loslaten en afwachten, dan kijk ik verder wat ik ga doen
Jeej, wat een goed begin van de dag, twee zwangeren er bij! Gefeliciteerd Aag en Koekenpan! Jammer dat jij ongesteld bent geworden Jolanda. Maar idd, een regelmatige cyclus is ook veel waard. Louloute, rustig afwachten als je NOD pas de 20e is, das nog 5 dagen joh! Wanhoop niet, alles kan nog gebeuren. Hier is m'n NOD nog steeds wat de naam al zegt: mijn niet-ongestelddag. Ik voel ook nog helemaal geen ongesteldheidaklachten, dus we wachten maar af. Heb wel besloten dat, als het niet raak is deze ronde, ik eens extra goed voor mezelf ga zorgen. Wat meer sporten en echt gezonder gaan eten. Heb dat een tijdje terug geprobeerd, maar mn lijf ging direct in protest. Huisarts raadde toen aan om de zwangerschap nog ff uit m'n lijf te krijgen, en pas als dochterlief een jaar was, actief proberen af te vallen. Ze is gisteren een jaar geworden, dus vanmiddag de laatste taart opeten en dan echt aan de slag. Gek genoeg heb ik er zin in!! Oh, en manlief en ik gaan komende maand wat actiever klussen rond de eisprong hebben we ook besloten, want met één keer gezelligheid op de dag van de eisprong kun je niet gaan zitten mutsen hier int topic eigenlikk he Maargoed, eerst eens ongesteld worden (of niet) en dan zien we wel verder
Oe spannend Evelien! Hoop dat de naam inderdaad NIET ongesteldheidsdag blijft! Weet je al wanneer je wil gaan testen? Goede voornemens heb je zo te zien! Hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent, maar mocht het niet zo zijm dan is het super goed van je dat je goed voor jezelf gaat zorgen!
Liesje90, wat balen van je negatieve test Duim alsnog door hoor! Louloute, dan zou je toch denken dat je hormonen in de war zijn.. Wie weet is dat alsnog goed nieuws! Super goede instelling EvelyndeB, maar hopelijk straks gezond eten omdat je toch zwanger bent
♡��♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡��♡ 15 november (6) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK) Fenna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 22 (3 MKs) EvelyndeB - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Duimpje86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Bernese - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 (na MA) 16 november (6) Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 MissMarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 48 MMM Sher1986 - 30 - 3e kindje - ronde 2 (na MA)MMM Liesje90 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Ikofons (lesley) - 28 jaar - 1e kindje - ronde 11 17 november (4) Sweety - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 evelien297 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12 Aag - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 18 november (3) Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MK Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde?? 5* Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 MMM 19 november (7) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8) Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Shafra - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 Inge1984- 32 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM Perdiz - 34 jaar - 1e kindje - ronde 17 Noortje88 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 20 november (3) Koekenpan - 30 - 2e kindje - ronde 6 sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 november (1) Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 (na MA) Datumloos (2) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 SJMD - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buiten de lijst (0) Totaal: 32 Wachtbankje (16), Zwanger (4), Ongesteld (3), MMM (5), Negatieve Test (7), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. The Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)