NOD-lijst 15 t/m 21 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door manaolana, 16 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikofons

Ikofons Lid

12 nov 2016
    72
    2
    8
    NULL
    NULL
    Wauw gefeliciteerd aag en koekepan!!! Super blij voor jullie.
    Jolanda wat balen zeg :( op naar de volgende ronde!

Ik ben pas begonnen met temperaturen op 5nov. M'n temperatuur was toen al hoger dan normaal. Maar niet getemperatuurd vanaf begin cyclus dus kan er nog niet volledig inzicht op hebben nu. En wat bedoelen jullie met kaartje van temperatuur?

2. Louloute

Louloute Niet meer actief

3. Bernese

Bernese Actief lid

31 aug 2015
    287
    0
    16
    Pff vandaag nod! Super spannend! Heb wel wat klachtjes die kunnen duiden op menstruatie, maar doe had ik ook toen ik wel zwanger was. Blijf hoopvol!
    Ik ren ook om de haverklap naar de wc om te checken! Vooral als ik iets voel lopen (sorry) maar tot dusver alleen afscheiding!

4. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Kijk maar in mijn handtekening Ikofons, kun je bijhouden in FertilityFriend (is ook een app van).

5. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Spannend Bernese! Ook goed dat je nog kan wachten! Ik denk er toch over om bij de kruidvat een testje te halen, zodat ik morgenochtend kan testen :)

6. Louloute

Spannend bernese!!

Hoeveel dpo ben je vandaag evelien? :)

7. Bernese

Bernese Actief lid

31 aug 2015
    287
    0
    16
    Super spannend Evelien. Weet niet wat het is maar vind het deze maand opeens veel spannender dan anders! Hopenlijk is het een goed teken!
    Maar voor jou ook spannend! Hoop dat je morgen een mooie positieve test hebt!!!

8. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Dankjulliewel meiden :)

Ben vandaag 11 dpo Louloute! Morgenochtend dus 12 dpo.. Maar ga alleen testen als mijn temp nog hoog is :)

Hoe is ie met jou? Ga jij nog testen?

9. Louloute

Hopelijk heb je morgen een mooie positieve test in handen!!

Hier niks nieuws te vertellen eigenlijk, weer negatief getest vanochtend.
    Normaal zou ik al denken dat het niet raak is, maar ben in de war door die melkachtige afscheiding gister. Blijf afwachten dus :)

Sweety
    Hoe gaat het met jou? Heb je getest vanochtend? Klachten? :)

10. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Bah Louloute, weer negatief :( Wat gek he! Wanneer was jouw nod ook alweer? Nog klachten?

11. liesje90

liesje90 Lid

7 nov 2016
    83
    2
    8
    gefeliciteerd aag en koekepan!!! geweldig nieuws :)

Vanmorgen getest, helaas negatief :( dus ik denk dat het er voor mij niet in zit deze maand.
    Morgen is mijn nod, het voelt alsof ik ongesteld moet worden. helaas. hopelijk de volgende ronde raak :)

12. Louloute

20 november is m'n nod. (18 als ik uitga van een LF van 12 dagen wat ik de vorige ronde had).

Ja m'n borsten doen super zeer. Staan in de fik lijkt het wel. Jeuken enorm. En nog steeds lage rugpijn en steken. Maar ik weet het niet.
    Als m'n hormonen van slag zijn zou dit al m'n symptomen kunnen verklaren natuurlijk.

M'n temp is ook gedaald trouwens. Maar is nog nét boven de lijn.
    Meestal betekent dit dat het niet raak is. Maar ik moet dit gewoon even loslaten en afwachten, dan kijk ik verder wat ik ga doen :)

13. Louloute

Balen liesje :( ik blijf duimen!! Geen bloed geeft moed!!

14. Bernese

Bernese Actief lid

31 aug 2015
    287
    0
    16
    Wat vreselijk irritant Louloute! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt want die onzekerheid is niks!

15. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Jeej, wat een goed begin van de dag, twee zwangeren er bij! Gefeliciteerd Aag en Koekenpan!

Jammer dat jij ongesteld bent geworden Jolanda. Maar idd, een regelmatige cyclus is ook veel waard.

Louloute, rustig afwachten als je NOD pas de 20e is, das nog 5 dagen joh! Wanhoop niet, alles kan nog gebeuren.

Hier is m'n NOD nog steeds wat de naam al zegt: mijn niet-ongestelddag. Ik voel ook nog helemaal geen ongesteldheidaklachten, dus we wachten maar af.
    Heb wel besloten dat, als het niet raak is deze ronde, ik eens extra goed voor mezelf ga zorgen. Wat meer sporten en echt gezonder gaan eten. Heb dat een tijdje terug geprobeerd, maar mn lijf ging direct in protest. Huisarts raadde toen aan om de zwangerschap nog ff uit m'n lijf te krijgen, en pas als dochterlief een jaar was, actief proberen af te vallen. Ze is gisteren een jaar geworden, dus vanmiddag de laatste taart opeten en dan echt aan de slag. Gek genoeg heb ik er zin in!!

Oh, en manlief en ik gaan komende maand wat actiever klussen rond de eisprong hebben we ook besloten, want met één keer gezelligheid op de dag van de eisprong kun je niet gaan zitten mutsen hier int topic eigenlikk he :p

Maargoed, eerst eens ongesteld worden (of niet) en dan zien we wel verder :)

16. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Oh, en bernese, vergeet ik jou helemaal. Ik duim voor ons dat we geen bloed zien vandaag! Liefs!

17. Bernese

Bernese Actief lid

31 aug 2015
    287
    0
    16
    Oe spannend Evelien! Hoop dat de naam inderdaad NIET ongesteldheidsdag blijft! Weet je al wanneer je wil gaan testen?
    Goede voornemens heb je zo te zien! Hoop natuurlijk voor je dat je zwanger bent, maar mocht het niet zo zijm dan is het super goed van je dat je goed voor jezelf gaat zorgen!

18. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Liesje90, wat balen van je negatieve test :( Duim alsnog door hoor!

Louloute, dan zou je toch denken dat je hormonen in de war zijn.. Wie weet is dat alsnog goed nieuws!

Super goede instelling EvelyndeB, maar hopelijk straks gezond eten omdat je toch zwanger bent :)

19. manaolana

manaolana Niet meer actief

♡��♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡��♡

15 november (6)
    Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK)
    Fenna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14
    Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 22 (3 MKs)
    EvelyndeB - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Duimpje86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM
    Bernese - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 (na MA)

16 november (6)
    Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8
    Jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6
    MissMarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 48 MMM
    Sher1986 - 30 - 3e kindje - ronde 2 (na MA)MMM
    Liesje90 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Ikofons (lesley) - 28 jaar - 1e kindje - ronde 11

17 november (4)
    Sweety - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2
    evelien297 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2
    PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12
    Aag - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5

18 november (3)
    Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MK
    Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde?? 5*
    Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 MMM

19 november (7)
    manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8)
    Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Shafra - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2
    clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26
    Inge1984- 32 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM
    Perdiz - 34 jaar - 1e kindje - ronde 17
    Noortje88 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2

20 november (3)
    Koekenpan - 30 - 2e kindje - ronde 6
    sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5
    Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2

21 november (1)
    Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 (na MA)

Datumloos (2)
    Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17
    SJMD - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1

Buiten de lijst (0)

Totaal: 32

Wachtbankje (16), Zwanger (4), Ongesteld (3), MMM (5), Negatieve Test (7), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
    The
    Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

20. manaolana

manaolana Niet meer actief

Zo ladies, de lijst is weer helemaal up-to-date!

Evelyn gefeliciteerd met je dochter :D!

Deel Deze Pagina