Haha, dank jullie dames, zowel met de goede voornemens als m'n dochter En ik heb gisteren getest en die test was witter dan wit, dus ik wacht nu maar gewoon af. Als ik donderdag nog niet ongesteld ben, test ik nogmaals.
Haha, leuk feest gehad en leuke cadeaus gehad. Gelukkig niet één ding met lampjes en geluidjes! Wel een Wobbel, een xylofoon en een skippykoe! Heel cool!
Wow wat veel nieuwe berichtjes! Reageer later even. @Evelien297: Jaaaa ik zie hem!!! Wat super, dat had je niet meer gedacht of wel?! Ahhh ik ga voor je duimen!! Evelien197 en Louloute: Hier vandaag (9DPO) niet getest. Sterker nog ik heb me nu volledig op ingesteld dat donderdag m'n menstruatie aanbreekt. Wil voor die tijd niet meer testen, zonde van het geld. Wel valt het me op dat ik gisteren en vandaag onrustige darmen heb. Vanmorgen heb ik verwonderd paar minuten geluisterd wat een gepiep en gekraak er uit m'n buik komt. Onrustige darmen is wel een kwaaltje lees ik. Maar tóch ben ik er echt op ingesteld dat ik door mag na de volgende ronde. En heeeeel stiekem met nog een heel klein sprankeltje hoop dat ik het mis heb natuurlijk. Afwachten maar..
Dat ziet er goed uit Evelien, hij is niet te missen! Hopelijk loopt hij mooi op. Veel plezier met het aan je man vertellen .
Wat goed Evelien! Gefeliciteerd! Ook voor de andere positief-testers uiteraard Balen Duimpje. Ik duim voor je voor een super knallende positieve test volgende maand! Hier: sinds vanochtend af en toe een paar druppels 'oud' bloedverlies. Kan uiteraard positief zijn, maar vrees toch dat dit het begin van m'n menstruatie is. Zucht.
Zo begon mijn vorige zwangerschap. Ik had wat bruin en dacht ongesteld te worden. Maar t brak niet door. 3 dagen later een positieve test. Hier nog steeds geen bloed te bekennen, maar heb wel t ongesteldgevoel. Geen idee meer hoe dat was bij m'n vorige zwangerschap...
Gefeliciteerd Evelien!!! Hier net meer witte afscheiding gezien. Vorige keren was dat een teken van aankomende menstruatie... hoop zo nu niet.