Ik heb ook alleen die van POM gedronken, denk dat er te weinig echte granaatappel in die van healthy people of andere zit.. En Louloute, jouw kansen zijn nog niet verkeken hoor! Ik duim nog steeds! EvelyndeB, super spannend meis, voor jou duim ik ook!
Gefeliciteerd Evelien!!!! Swee als jij op 14 dpo zit dan ben je toch 4+0? Je banner staat een dag korter!
Die banners verschuiven een dagje, heel stom! Er staat ook in dat mijn dochter vandaag jarig is, terwijl ze dat toch echt gisteren was
Ik denk toch echt dat ze hem net een dagje anders heeft ingesteld, aangezien mijn banner goed staat en ik vandaag 12 dpo ben! Maar ze lopen inderdaad ook wel eens 'vast'.
er wordt gedacht/gezegd dat granaatappelsap helpt bij een goede innesteling van het vruchtje. Dus dan drinken vanaf eisprong. Ik heb het toevallig ook vier dagen deze ronde gedronken en twee dagen een hele grantaatappel geperst en opgedronken. Ook gebruik ik sinds twee rondes tarwekiemolie na eisprong, dat helpt ook voor betere innesteling. Geen idee of het heeft bijgedragen, maar ben wel zwanger. Al kan dat in mijn optiek ook toeval zijn.
Het schijnt de innesteling te bevorderen Heb deze ronde mn voeten warm gehouden en elke dag een glas granaatappelsap gedronken. Schijnt velen al geholpen te hebben!
Dat is natuurlijk het proberen waard!! Wil ALLES proberen haha. En van welk merk is het sap? Of persen jullie echt zelf?
Nee joh zelf persen kost je teveel tijd! Die van POM is 100% granaatappel, je hebt ook van healthy people maar daar zit maar 30% granaatappel in.. Snap dat je alles uit de kast wilt halen, wilde ik deze ronde ook!
Hier nog steeds geen menstruatie! Ik wacht morgen nog af en als t dan nog niet doorzet, ga ik donderdagochtend er eens een testje aan wagen
Hè EvelyndeB volgens mij zitten we op dit moment een beetje in hetzelfde schuitje. Bij mij ook (klop af) nog geen rood gespot! Laten we het zo houden. Ik wil morgen ook zeker afwachten. Heb een enkele keer ook een cyclus van 28 dagen gehad. Dus morgen nog in spanning zitten en daarna pas testen. Denk dat ik vrijdag dan ga testen want moet donderdag al vroeg werken. Ik duim voor je! Laten we er een mooie roze lijst van maken.
Jeej Evelien! gefeliciteerd! Hier nog steeds nergens last van en ook totaal geen drang om te testen. Voel me echt 'leeg', weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven. Menstruatiekrampjes zijn wel langzaam aan begonnen en voel van alles rommelen, dus dat zal van het weekend wel door gaan zetten.
EvelyndeB en Bernese, jullie houden het wel spannend he! Ben zo benieuwd naar jullie testen! Mutsefruts, die krampjes heb ik dus ook nu.. vandaag dacht ik echt 'oké dat zet donderdag door, maar ff een testje voor de zekerheid'. Vorige maand precies die krampen en niet raak, en nu wel. Begint altijd een paar dagen voor menstruatie dus kon bijna niet anders dan dat ik mijn menstruatie zou krijgen (dacht ik). Zegt dus echt niks dat je krampjes hebt. Ik duim voor je!
ja frummels snap t ook niet helemaal... maar goed deze hele ronde is een gok... 20 okt begon t eerste bloed. mijn ei denk ik gemerkt te hebben op dinsdag en dat plus 14 kom ik uit op gisteren dus 27 dagen??? hier granaat appelsap en warme voetjes na ei... hier weer een spam van testjes
Hoi allemaal, Ik heb me aangemeld voor dit forum, alleen heb ik helaas m'n ei niet kunnen vinden... Ik baal echt zo! Heb daarom het forum wat gemeden.. We hebben wel geklust, maar op dag 22 ben ik maar gestopt met testen... Geen idee of ik m'n ei gemist heb met testen, of dat ik gewoon geen eitje heb gehad deze keer.. 😢 Morgen mijn officiële NOD, maar nog geen menstruatie te bekennen. Heb dan ook geen idee wanneer nu m'n NOD is. Als ik het weekend nog niet ongesteld ben ga ik een testje wagen.
Ziet er super mooi uit Swee! PrincessP, welke ovulatietesten heb je gebruikt? Ik had die van de Action dit keer, en ze knalden gewoon niet... Maar aangezien ik nu zwanger ben heb ik toch mijn ei gehad..