Heb even zitten twijfelen om weer bij een NOD groepje aan te sluiten. Was zo teleurgesteld in m'n lichaam afgelopen ronde. Heb mezelf echt teveel laten meeslepen. Dacht echt dat het wel raak zou zijn. Zelfs m'n vriend stond raar te kijken dat het niet zo was. Goed, later besefte ik ook wel dat ik niet te veel mag klagen. Even morren en weer doorgaan Deze ronde zet ik zwaarder geschud in. Heb tarwekiemolie van Solgar gehaald. Ben daar 4 dagen geleden mee begonnen, direct na menstruatie. Verder blijf ik visolie en natuurlijk foliumzuur slikken. Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken. Gaan jullie iets speciaals/anders doen deze ronde? Oh, en ik zet mezelf vanavond wel even op de lijst. Is niet te doen via tel, wel via laptop. Nieuwe datum is iig 18 november
Welkom nieuwe dames! Mijn menstruatie is eindelijk afgelopen! ( duurde voor mijn doen lang) nu weer op naar me eisprong @mutsefruts, ik ga niks bijzonder meer voor doen.. Heb ik maanden lang gedaan. Maar ik ga nu niks meer laten, tot ik een positieve test heb natuurlijk! Wel blijf ik de foliumzuur slikken
Mutsefruts ik ga deze maand conceive plus proberen! Onder het mom van baadt het niet dan schaadt het niet... Zo ook al tarwekiemolie, granaatappelsap en voeten warm houden geprobeerd. Was het allemaal niet voor mij . Een mens moet toch wat he . Slik wel trouw Davitamon mama + visolie sinds de pilstop ook al verlies ik af en toe de moed en denk ik f*** it maar dan denk ik toch maar weer dat het echt voor een goed doel is. En laten we samen afspreken dat we ons niet gek laten maken door eventuele kwaaltjes! Hopelijk op naar een mooie test.
♡🎀♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡🎀♡ 15 november (4) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK) Fenna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 22 (3 MKs) 16 november (3) Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 17 november (1) Sweety - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 18 november (1) Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MK 19 november (2) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8) Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 20 november (3) Koekepan - 30 - 2e kindje - ronde 6 Sher1986 - 30 - 3e kindje - ronde ? sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 21 november (1) Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 (na MA) Datumloos (1) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 Buiten de lijst (0) Totaal: 17 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
@manaolana: je hebt me er al opgezet! Thanks! En ja, laten we die deal sluiten. Niet meer gek laten maken, lekker rustig de maand door gaan. @clarajilla: wellicht werkt het wel heel goed om er luchtig over te denken geen gekke dingen meer uit de kast trekken, maar gewoon leuke dingen doen. Ik zie dat jullie beide al lang bezig zijn. Ik hoop echt dat het voor jullie snel raak mag zijn!
Ja ik ben van mezelf ook heel nuchter, dus dat scheelt ook wel. Al heb ik mezelf ook maanden lang gek gemaakt met kwaaltjes en symptomen xD Maar nu een heel stuk minder! Heb eigenlijk niet echt gevoel meer bij zwanger worden! Kijk er ook niet meer naar uit. Ik denk dat ik mezelf daarvoor heb afgesloten om het zo makkelijker/dragelijker te maken. Als ik denk aan een dikke buik en zwanger zijn, kijk ik daar dan wel weer naar uit Ohja wat ik trouwens wel sinds 2 maanden doe is accupentuur! Tot nu toe alleen geen resultaat..
Hoi allemaal, Wat hebben velen van jullie al een narigheid gehad zeg! Hopelijk veel positieve testen deze nod lijst! Mag ik er ook bij op? Over de eerste 9 rondes gedaan waarvan de laatste 2 rondes met ovulatietesten. Hopelijk gaat het nu iets vlotter, heb de ovulatietesten nu maar meteen klaargelegd, maar het is toch afwachten. Ik ben net met de pil gestopt dus weet mijn cyclus nog niet. (Heb er 30 van gemaakt) SMJD- 29 jaar-2e kindje-ronde 1
De menstruatie wordt hier langzaam minder, de verdrietige emoties zakken ook langzaam weg en hoop begint weer klein beetje te groeien. Nu maar hopen dat komende maand wel wat wordt. Merk ook dat vriend er veel minder over zegt dan dat ik doe. Het is zo'n stil zwijgend onderwerp soms. @SMJD: Welkom! Spannend zo'n eerste ronde na de pil. Hoe oud is je 1e kindje? @Clarajilla: wat fijn datje zo nuchter kan zijn. Knap! Jammer dat de acupunctuur ook nog geen wonderen verricht. Gaan jullie de IVF in Nederland of Duitsland doen?
Fijn dat je menstruatie minder word! Hopelijk deze maand meer geluk Wij gaan IVF in nl doen. Duitsland/België is voor ons redelijk ver rijden. En als ik iedere x voor follikelmetingen daar heen moet red ik dat niet met mijn werk! Eerst maar in nl, en stel daar komt niks uit kunnen we altijd nog naar het buitenland
Hoi dames! Na een mislukte eerste ronde, wil ik me graag aansluiten bij een nieuw NOD groepje, en dat is deze in mijn geval Mag ik erbij? Mijn NOD is 17 november. Evelien297 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2
♡🎀♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡🎀♡ 15 november (4) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK) Fenna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 22 (3 MKs) 16 november (3) Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 17 november (2) Sweety - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 evelien297 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 18 november (1) Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MK 19 november (2) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8) Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 20 november (3) Koekepan - 30 - 2e kindje - ronde 6 Sher1986 - 30 - 3e kindje - ronde 2 (na MA) sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 21 november (1) Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 (na MA) Datumloos (2) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 SJMD - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buiten de lijst (0) Totaal: 19 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
♡🎀♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡🎀♡ 15 november (4) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK) Fenna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 22 (3 MKs) 16 november (3) Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 17 november (2) Sweety - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 evelien297 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 18 november (1) Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MK 19 november (2) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8) Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Shafra 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 20 november (3) Koekepan - 30 - 2e kindje - ronde 6 Sher1986 - 30 - 3e kindje - ronde 2 (na MA) sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 21 november (1) Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 (na MA) Datumloos (2) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 SJMD - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buiten de lijst (0) Totaal: 20 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hey! Wij zijn nog steeds op vakantie! Gaan dinsdag terug. Hihi ben vandaag met ovu testjes begonnen! Ben benieuwd
Mijn ei duurt nog wel even Sweety, verwacht hem ergens rond volgend weekend. Wanneer verwacht je die van jou? Ik doe trouwens geen ovulatietesten deze maand. Alleen temperaturen en gewoon regelmatig seks.
Wacht maar Sweety, over een week, als de spanning stijgt, zal het meer op een kippenhok gaan lijken Het voelt hier wel alsof eisprong nadert. Maar dat zou wel erg vroeg zijn. Denk dat ik morgen eens naar de winkel huppel voor ovu testen. Gewoon om het e.e.a. uit te sluiten. Tijd gaat wel echt supersnel weer!
Ik was donderdag bij de ferti poli op cyclus dag 10. had toen 2 eitjes die even groot waren (9.9 mm). Dinsdag terug komen en kijken of ze gegroeid zijn.
Hier nog geen positieve Ovulatietest maar hij wordt wel steeds donkerder! Testte tot vandaag 1 keer per dag, ga vanaf nu maar 2 keer per dag testen.