Uhm dames.... Volgens mij mag ik op roze toch? Niet een knaller voor 13 dpo maar toch! En dat na 17 rondes.... Zou de cb digital ook al pakken, kan ik die samen met m'n lief doen. Komt nog niet binnen hier....
Hoppa en daar is de volgende al♡ wow proficiat Perdiz das een mooi streepje hoor!!!! ♡♡♡
Ik had vanmorgen een test van predictor gedaan, maar staat helaas niks op... Nu weet ik niet zo goed wat ik moet denken, toch nog straks test van kv ertegenaan gooien??? Of zal ik toch ongesteld gaan worden....
Perdiz lieverd hij is mooi duidelijk hoor ow Shafra dat is irritant.... had je vorige test ook met kv gedaan??? dan zou ik er nog een testje tegen aan gooien ja van kv... die onzekerheid is ook .....
@EvelyndeB Balen hoor.... Ik hoop op meer geluk voor je in de volgende ronde. @Perdiz Jaaaaaaa!!! Ik zie hem!!! Gefeliciteerd! @Shafra Is het niet te vroeg voor een predictor? Weet ik niet zo hoor.. Zelf heb ik een cb liggen maar wil die echt pas doen als ik zie dat het streepje gaat oplopen. Spannend he!!! Vanmorgen weer getest en net zo'n streepje. Zit dan ook slechts 12 uur tussen. Hoop dat ie mooi gaat oplopen. In ieder geval geen menstruatie vanmorgen.
Ja, vorige was van kruidvat... Maar wilde ze gisteren wel halen, maar iets teveel bekenden in de winkel Ik moet straks werken, zal dan nog is kijken of het lukt om ze te kopen! En mooie testen swee!! Een echte plakker!!
@Swee Hij begint nu te knallen!! Wat fijn zeg... Ben echt blij voor je!! Heb jij al een cb of predictor gedaan? Of ga je die niet doen?
ja durf langzaam te geloven nu! al is t nog doodeng maar probeer rustig aan ervan te genieten... heb er wel een goed gevoel over... laten we hopen dat dat gevoel klopt! Ik heb nog cb met indicatie liggen. Maar wil ff wachten wil er graag 2 3 op zien staan
bedankt lieve meiden... Hoop dat alle testjes mooi gaan oplopen en alle beebjes lekker blijven plakken♡ volgens mij hebben we echt een update nodig van de lijst♡
@ Perdiz: ziet er goed uit! Proficiat! @evelyne... ooooh Zag er veelbelovend uit, maar dat kan dus ook bedriegen.... Hier daarnet superhard beginnen huilen. Ik zag een filmpje over een kind van 3 dat brandwonden had, en kon ineens niet meer stoppen met huilen. Voelde een beetje alsof al mijn emoties van de voorbije dagen er uit kwamen... Nu gelukkig weer rustig
wauw perdiz! Gefeliciteerd! mooie test hoor! Onwerkelijk he om na lange tijd opeens een positieve test te hebben !
Jeeeej!!! Helemaal happy!! Zit maar 12 uur tussen deze testen dus zit nog geen verschil tussen. Maar wel fijn dat de test van gisteren dus goed was...
Al vind ik het dood-eng om mezelf al op roze te zetten. Heb de lijst up-to-date gemaakt! ♡��♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡��♡ 15 november (6) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK) Fenna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 22 (3 MKs) EvelyndeB - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Duimpje86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Bernese - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 (na MA) 16 november (6) Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 MissMarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 48 MMM Sher1986 - 30 - 3e kindje - ronde 2 (na MA)MMM Liesje90 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Ikofons (lesley) - 28 jaar - 1e kindje - ronde 11 17 november (4) Sweety - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 evelien297 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12 Aag - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 18 november (3) Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MK Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde?? 5* Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 MMM 19 november (7) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8) Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Shafra - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 Inge1984- 32 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM Perdiz - 34 jaar - 1e kindje - ronde 17 Noortje88 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2 20 november (3) Koekenpan - 30 - 2e kindje - ronde 6 sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 november (1) Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 (na MA) Datumloos (2) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 SJMD - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buiten de lijst (0) Loesmari - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 Totaal: 33 Wachtbankje (17), Zwanger (8), Ongesteld (6), MMM (5), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. The Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)