NOD-lijst 15 t/m 21 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door manaolana, 16 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bernese

Bernese Actief lid

31 aug 2015
    287
    0
    16
    Hmm dat is gek EvelyndeB. Zwaar frustrerend!

2. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Frustrerend he? Pfff dagen duren lang. En die omo witte testen helpen helemaal niks. Sterkte met wachten

3. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een spanning allemaal zeg hier op deze NOD forum....ik hou het zelf bijna niet meer!

@evelien297 Wat een mooie test om mee af te sluiten. Hopelijk kan je er nu iets meer van gaan genieten!

@Bernese Ik ben niet een beetje nieuwsgierig, maar ONTZETTEND nieuwsgierig naar je test morgen!

@Ikofons, heel veel suecces morgen, ik hoop dat jullie beide een super mooie test in handen mogen hebben!

@EvelyndeB, ik hoop dat je ongi niet doorzet en je toch heel snel een positieve test in handen mag hebben.... geen bloed geeft moed!

En voor alle andere dames, het zijn er nu zoveel...veel succes met eventuele testen! En dames in rood, echt kl*te, hopelijk snel een mooie test in handen!

Ik ga morgen weer een testje er tegenaan gooien, hopen dat deze donkerder word. Ik ben er namelijk ook nog steeds niet van overtuigd, de streepjes moeten toch een deze dagen gaan knallen!!

4. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Jeeej, weer 2 erbij, toch? Gefeli Shafra en Perdiz!

En balen voor degene met witte testen :(

Hier begint het nu ook echt spannend te worden. Gaat het gebeuren of niet, that's the question.
    Heb wel regelmatig steekjes onderin, echt achter het schaambod ofzo. Maar goed, kan dus beide kanten op. En, heb steeds het gevoel dat er wat loopt :( dus super vaak checken op de wc of het geen bloed is. Tot nu toe steeds niks, zelfs geen afscheiding, maar voel toch wat lopen (ofzo?).

Nou ja, we zullen het zien :)

5. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Ohhhh wat spannend meiden!!!
    Er komt nog meer roze aan!
    Blijf voor jullie duimen.

@Evelien297
    Ahhh wat fijn zo'n duidelijke test. Ik hoop over paar dagen ook zo'n mooie te hebben!!

@Shafra
    Hoop voor je op een donkere test morgen!!

Inmiddels zijn wij een lang weekend weg met familie.
    Vandaag al de vraag gekregen of ik al aan de foliumzuur ben..
    En voor de grap kreeg ik de opmerking dat ik nog geen wijntje heb gedronken. Kan echt niet meer wachten tot ik morgen weer kan testen. Ik hoop dat het streepje morgen wat donkerder is.
    En heel misschien gaan we de familieleden waar we mee weg zijn dan morgen het nieuws al vertellen. Blijft anders wel lastig om het een heel weekend verborgen te houden. Denk wel dat ze echt van hun stoel gaan vallen. :D

6. Louloute

Louloute Niet meer actief

Veel plezier sweety!! :D leuk zeg!! genieten! :)

meiden die nog zitten te wachten ik duim voor jullie!!

7. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    @Louloute
    Thanks!! Wanneer ben je eigenlijk bevallen?
    2015 zie ik? Kan het dan nog komen door bv dat je al die symptomen hebt? Ik hoop voor jou in ieder geval dat je snel duidelijkheid hebt. Mocht het niet raak zijn dan zou het fijn zijn als je hormonen weer een beetje rustig gaan worden.

8. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend zeg!! Ze zullen inderdaad perplex staan, maar wel een hele leuke verrassing toch??;)

Ik ga duimen dat ik morgen weer wat donkerder test, durf het nog steeds niet te geloven namelijk...

Veel plezier het weekend!

9. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Haha ja ze zitten meer te wachten op wanneer we nu 'eindelijk' eens gaan beginnen. Dat zouden ze al heel erg leuk vinden.... Het nieuws dat ik al zwanger ben verwachten ze absoluut niet!! Hihi. Dat gaat wel een enorm leuke verrassing worden.

10. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi...

Anders trakteer je ze zaterdag op beschuit met muisjes bij het ontbijt ;):D

Have fun!!

11. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Super leuke verrassing Sweety!! Laat je even weten hoe je het hebt ervaren? :)

Shafra, jouw testen gaan knallen hoor dat weet ik zeker! Bij mij lijkt het ook even te duren, de gewone testen knallen niet, vandaar dat ik even deze digitale wilde doen. Komt goed meis!

12. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Bernese, Ikofons, EvelyndeB, ik duim voor jullie!!

Mutsefruts, wat balen die onzekerheid.. Hoop dat je gewoon positief test! Ik heb ook echt helemaal geen afscheiding, daaraan merkte ik juist dat ik zwanger was, herkende het van mijn vorige zwangerschap. Had juist wel afscheiding voor mn menstruatie.. Spannend!

13. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Wat een briljant plan!!! :D
    We hadden het namelijk wel op een leuke manier willen aankondigen met een cadeautje ofzo maar omdat het zo snel en toch nog onverwachts is hadden we daar geen tijd meer voor. Maar kan hier wel snel even een winkeltje in. ;)

14. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog wel eens leuke ideetjes, haha...

Veel plezier met vertellen, laat je de reacties even weten???

15. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Nou ja, ik zie het wel hoor :) elke keer dat ik testte vorige maanden, werd ik de dag daarna ongesteld. Dus doe het gewoon niet meer haha. Eerst zekerheid dat ik overtijd ben.
    Normaal word ik zaterdag op zondag ongesteld, maar berekening zegt morgen. Dus geef het tot maandag de tijd :)

16. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Laat het zeker weten!!!
    Moest vanavond wel heel erg m'n gezicht in de plooi houden maar dat is gelukt. Ik hoop echt dat de test morgen echt wat donkerder is. Het is zo dubbel!!! Anders hadden we echt nog gewacht met vertellen maar het valt nu al op dat ik nog geen wijntje heb gedronken. Ben wel een wijnliefhebber namelijk. Tja nog 4 dagen geen wijntje.. Daar gaan ze denk ik niet in trappen. Dan komen er geheid meer vragen.

17. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Wauw Perdiz!!!!!!! jaaa zwanger!!! finaly!!! gefeliciteerd lieverd!

Alle andere dames op roze: gefeliciteerd!
    En een dikke knuf voor alle dames op rood.

18. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Hey frummels ik zie dat wij precies gelijk lopen! Dacht dat jij al verder was!

Sweety, super leuk hoe je het gaat vertellen. Wordt een weekend om nooit te vergeten!

19. Bernese

Bernese Actief lid

31 aug 2015
    287
    0
    16
    Hoe gaat het nu bij jouw Frummels?

20. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Thanks!!! Kan het nog niet bevatten en heb vandaag een beetje als een dwaas geleefd/mn ding gedaan.

Maar wat je zegt, finaly!!!!

Deel Deze Pagina