Ja Evelien ik had gewoon heel vroeg al getest, had 8 dpo al een streep. Kwam ook omdat ik aan de utro zou gaan wanneer ik zwanger zou zijn, dus als ik het was wilde ik het vroeg weten. Hoe voel jij je? Lief dat je het vraagt Bernese. Vandaag een mooie bijna knaller. Online vriendinnetje van mij is vandaag 5 weken en zij had vorige week een knaller, voelt zich nog mega zwanger maar deed vandaag een KV en daar was een redelijke roze streep maar lang niet zo donker als eerst te zien. Toen deed ze een CB digitaal en daar stond gewoon op niet zwanger...Nu moet ze van het ziekenhuis haar miskraam afwachten. Terwijl ze zich nog super zwanger voelt (pijnlijke borsten, steken in buik, misselijk). Door alles wat ik heb meegemaakt merk ik dat dit wel spanning verhogend is, ook omdat mijn borsten vandaag wat minder stevig zijn dan vorige dagen (ondanks dat ze nog veel pijn doen). Owwwww ik wil zo graag dat die eerste 12 weken voorbij zijn. Ben aan het aftellen naar mijn echo. Jij heeeeel veel succes met testen, ik hoop dat je mij gezellig komt vergezellen in het uitgerekend topic!
De dames die temperaturen en zwanger zijn, tempen jullie nu nog? Ik durf gewoon niet te stoppen hahah
Ik voel niet super veel Frummels, soms een steekje maar niet echt aanwezig, borsten doen ook niet echt zeer, dus maakt me wel onzeker.. Maja ff afwachten.. ik heb 13 december al een echo, waarom jij pas met 12 weken?
Enige waar ik nu al enorm last van had en ik totaal niet herken van mijn eerste zwangerschap: enorme vreetbuien Wil gewoon echt alles eten! Haha
Ja ik snap het, heel herkenbaar die onzekerheid. Ik heb 6 december mijn eerste echo. Vanwege mijn miskramen mag ik komen met 7 weken, maar dan werkt mn gyn niet dus mag ik met 6+5. Ik bedoelde dat ik blij zou zijn als de eerste twaalf weken voorbij zouden zijn omdat ik dan wat meer vertrouwen zou krijgen. Ben eerder nooit verder gekomen dan 9 weken...
Blijft spannend he dames. Je kan niks doen behalve goed voor je lijf zorgen en hopen dat de baby blijft plakken! @Sweety: jaaaaa, beschuit met muisjes bij t ontbijt, kei grappig! Bij de eerste zwangerschap zat mijn familie al maanden te vissen of we aan t proberen waren. Maar voor mn schoonfamilie kwam het echt uit de lucht vallen en zij vielen op hun beurt bijna van de stoel, haha! Was de eerste keer dat ik mn schoonvader (grote brede kerel) zag huilen
Hier vanmiddag helemaal geen bruine afscheiding meer gehad en vanavond na t dansen een veegje. Zou mn "menstruatie" dan toch innestelingsbloed zijn...? En zou ik gewoon pas heel laat een hcg-stijging hebben...? Ik denk dat ik afwacht tot zondag en als de menstruatie dan nog niet doorgebroken is, ga ik nog eens testen. Zijn er ook gevoeliger testen dan die van de KV? /helemaal in de war
Wat gek EvelyndeB! Misschien inderdaad een late eisprong gehad? Ik duim dat je menstruatie uitblijft!
Super leuk sweety!! Veel plezier met vertellen Evelien297 duidelijker dan de cb kan het niet, super!! EvelyndeB jeetje wat ontzettend frustrerend zo zeg! Ik hoop echt dat er niks doorbreekt! Frutsels wat onwijs fijn dat je zo snel terecht kunt! Nu hopen dat hij goed blijft zitten deze keer!! Bernese ik ga duimen voor ons morgen!! Heb me in al die tijd nog nooit gevoeld zoals nu dus ben benieuwd!!
Wel spannend voor je dan inderdaad Frummels. Gelukkig mag je met 7 weken al langs! Ik duim voor een kloppend hartje! Dat de tijd maar snel mag gaan
O kan me goed voorstellen dat dat je spanning verhoogd! Vooral omdat jij natuurlijk ook weet wat een miskraam inhoud. Ik weet nog dat ik dat enorm lastig vond dat mij vertelt was dat ik een miskraam zou krijgen maar mijn lijf nog aan alle kanten zwanger schreeuwde. Ben je nog aan het testen Frummel?
Augustus ben ik bevallen! En Bv ben ik al een tijd mee gestopt. Maar je weet het nooit he! Volgende week heb ik toevallig een afspraak staan bij m'n gyn (voor heel wat anders hoor), maar ik ga er zeker een vraag over stellen!! Ik heb niet meer aan m'n borsten gezeten, maar ik zag vandaag tijdens het douchen weer een paar mini druppels melk. En ze doen nog steeds onwijs zeer. Dus heel vreemd allemaal. Heb ook geen pms klachten of menstruatie krampen die ik normaal heb. Tsja wordt afwachten allemaal! Super leuk idee trouwens met beschuit en muisjes hihi!! Evelyn Misschien was het idd de innesteling!! Ik duim voor goed nieuws! Frummels Kan me heel goed voorstellen dat je niet echt kan ontspannen na zulk soort nieuws ik duim dat het goed blijft gaan dit keer! Ikofons & bernese ik duim voor jullie meiden!! We willen twee mooie testen zien morgenochtend hihi!
16 nov zou mijn NOD zijn... maar geen bloed gezien. Alleen gister en vandaag na de sex een roze veegje. Meer niet.. mijn test gister was negatief.. snap er niks van
Wat gek zeg Louloute en Sher! Geen bloed te zien en ook geen klachten verder.. Ik duim hoor, jullie mogen het roze nog wel meer opkleuren!!
Ohhhh meiden het test verloopt hier echt ook heel spannend! Getest en de tijd afgewacht en vervolgens gekeken en ik zag... niets! Snapte er niks van! Maar goed dacht de vorige zwangerschap teste ik ook pas laat positief dus zolang ik geen bloed zie... Maar heb vanmorgen action test gebruikt en die hebben er tegenwoordig zo'n doorzichtig plaatje over en daar zaten bij mij wat krasjes op. Dus dacht haal de test uit elkaar om dat er af te halen misschien... En jawel ik zie een lijn, maar echt nog super super vaag! Ben zo blij maar het is ook nog zo ongelofelijk spannend. Zal de foto plaatsen maar vraag me af of hij dan nog zichtbaar is. Dat wordt vandaag testen in slaan en hopen dat ze oplopen. Ik ben een vermoeden dat ik misschien wel laat mijn eisprong heb aangezien het de vorige keer ook lang duurde voor positieve test en ik pas laat in cyclus symptomen van eisprong heb.
Hij is echt voor de tuurders onder jullie, blijft namelijk niet zo veel over bij het maken van de foto. Zie hem in het echt beter en hij is echt roze