Hier meer dan week bloeding gehad ivm miskraam. Nu gelukkig gestopt. Als ik van berekening uitga zou komende week ergens mijn ei zijn. Ik ga geen testjes doen of temperaturen. Weet natuurlijk ook helemaal niet of komende week ei gaat komen ivm miskraam. Denk dat we wel gewoon om de dag gezellig gaan maken en dan zien we het wel... Klinkt heel nonchalant, maar ben nog beetje bezig met verwerken. En heb er deze "bonus" ronde ook geen behoefte aan om er druk op te leggen. We proberen om de dag maar als er echt geen zin is, so be it!
Hallo dames! Mag ik meekletsen met jullie? PrincessP, 30 jaar, ronde 12 voor tweede kindje. Vanaf morgen ga ik weer beginnen met ovu testen. Hopelijk mag het deze ronde eindelijk raak zijn!
@Louloute Gezellig! Ben je 2 weken op vakantie geweest? Lekker hoor! @Manaolana Ik verwacht mijn ei ook volgend weekend pas.. duurt lang zeg! @Mutsefruts88 Al ovu testen gebruikt? @Livoli Je ei zit er wel aan te komen! @Sher1986 Spannend! Maar groeien ze eigenlijk zo snel dan? (geen idee van) @Swee Kan me goed voorstellen dat je nog bezig bent met verwerken. Toch hoop ik voor je dat het weer snel raak is en dat het dan wel goed gaat! @PrinessP Gezellig dat je mee wilt kletsen. Hoe oud is je kindje nu? Hier nog totaal geen ei te bekennen witte testen en geen ovulatiepijn. Dit is pas onze 2 ronde maar geloof dat ik hier niet echt helemaal voor gemaakt ben. Wat een gedoe zeg.. En er niet mee bezig zijn lukt toch niet. Je kijkt toch wel in welke fase je van je cylcus zit enzo.. Heel veel respect voor de dames die al langer en zelfs wel jaren bezig zijn. Vorige maand kreeg ik ook pas op cd13 last van de eerste klachtjes en is mijn ei op dag 17 geweest. Ben allang blij als dat deze maand wederom het geval is, want dat zou betekenen dat mijn cyclus toch wel meteen goed op gang is gekomen.
Oh meiden ik heb net even heel hard een potje zitten janken... net van een vrij goede vriendin gehoord dat ze 10 weken zwanger is. Ik ben super blij voor haar maar het confronteert me wel heel erg met mijn eigen verdriet helaas.
@Sweety28: nee, is niet gelukt. Was overdag weg en wou voor sluitingstijd nog even snel langs. Hadden ze niks meer liggen bij de plaatselijke kruidvat! Zw testen zijn daar ook regelmatig op haha. 's Avonds nog naar de Jumbo geweest, hadden ook niks. Clearblue vind ik echt te duur voor zo iets. Dusssss, het mocht niet zo zijn! Dan maar geduldig afwachten ben er gelukkig nog niet veel mee bezig. Maar toch voelt het wel alsof het de vruchtbare periode is. Wellicht dat de tarwekiemolie dit veroorzaakt ofzo.
Mijn zoon is pas 13 geworden. Een jonge mama was ik toen hij geboren werd. Was ondanks voorbehoedsmiddellen, en nu wil het maar niet lukken. Zo zie je maar, het is echt niet te plannen.
@Manaolana Als je zelf zo graag een kindje wil is dat nieuws niet altijd even leuk om te horen. Ben je al lang bezig dat het je zo verdriet doet? @Mutsefruts88 Uitverkocht? Tjonge.. haha. Ik bestel ze zelf op internet. Mooi makkelijk, een dag later in een envelop bij de post! (Sensitest) Maar zonder testen kan natuurlijk ook.. al is het dan wel fijn als je je ei een beetje opmerkt. @PrincessP Wow! Wat een verschil dan... en dan zal het ook wel een verrassing zijn voor jullie omgeving als het zover is denk ik? Spannend hoor! Al zie ik inderdaad dat jullie al even bezig zijn. Inderdaad één van de weinige dingen die je niet kunt plannen. Besef ik me ook heel goed. Merk wel dat we er écht klaar voor zijn en ook écht uitkijken naar een kleintje van ons zelf. We hebben begin dit jaar een huis gekocht en zijn groter gaan wonen. De babykamer is nu nog leeg maar ik hoop toch dat deze het nieuwe jaar aangekleed mag gaan worden. Een kindje is zó welkom!
We zijn sinds juni 2015 bezig Sweety en in maart van dit jaar ben ik geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap met bijna 9 weken. Twee weken geleden was de uitgerekende datum van die zwangerschap en daar heb ik het gewoon al wat moeilijker mee dus het is ook een beetje de timing denk ik... Hopelijk zijn bij ons beiden de kinderkamers snel gevuld!
Wat verdrietig zeg! Kan me heel goed voorstellen dat je dit dan pijn doet. En dat heeft niets te maken met je blijdschap voor haar maar alles met je eigen verdriet. Heftig hoor.. Hopelijk mag het snel raak zijn voor jou!
Hallo, ik doe ook weer mee! EvelynevdB, 30 jaar, 2e kindje, ronde 2. Edit: NOD 15 nov. Wij doen t heeeeel kalm aan, dus nog zonder ovulatietesten (die doen t toch niet bij mij) en dergelijke. Een tweede kindje is welkom, maar we hebben geen haast. Beetje gek om me hier al aan te melden voelt t wel. Nog niet eens "bezig voor t echie" zeg maar. Merkte vandaag wel wat meer slijmverlies, dus tijd om wel echt bezig te gaan denk ik
@manaolana: ik herken het gevoel maar al te goed. Het moment dat het bij ons mis ging, moet het bij m'n zwager raak geweest zijn. Als ze het dan vertellen, is het toch lastig. Hoe blij je ook voor ze kunt zijn. En ong 2 weken geleden collega bevallen, op de uitgerekende datum van de 2e zw. Dat zijn echt even momenten dat het moeilijk is. @sweet28: nou ja, wel van clearblue. Maar die vind ik echt te duur! Geef het liever aan wat anders uit haha. En ja internet.. Was te laat. Dacht er vrijdagavond aan. Voel me denk ik toch stiekem wel het prettigst bij het niet weten. @evelyn: heerlijk als je er zo in kunt staan! Zo zijn wij ook begonnen hoor. Maar nu er een aantal maanden verstreken zijn, ben ik er toch iets meer mee bezig. Tarwekiemolie ingezet en toch iets gerichter te werk gaan. Maar alsnog op de gok.
Middag dames! Wat verdrietig manaolana knuffel!! Hier Is m'n man ziek sinds vandaag (buikgriep). Arme schat. Hopelijk blijft m'n ei dus nog eventjes uit heb nog geen positieve ovu test gehad. Hoe is het met jullie allemaal?
♡🎀♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡🎀♡ 15 november (4) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK) Fenna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 22 (3 MKs) 16 november (3) Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 17 november (2) Sweety - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 evelien297 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 18 november (1) Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MK 19 november (2) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8) Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Shafra 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 20 november (3) Koekepan - 30 - 2e kindje - ronde 6 Sher1986 - 30 - 3e kindje - ronde 2 (na MA) sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 21 november (1) Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 (na MA) Datumloos (2) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 SJMD - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buiten de lijst (0) Totaal: 20 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
♡🎀♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡🎀♡ 15 november (4) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK) Fenna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 22 (3 MKs) 16 november (3) Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 17 november (3) Sweety - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 evelien297 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12 18 november (1) Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MK 19 november (2) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8) Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Shafra 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 20 november (3) Koekepan - 30 - 2e kindje - ronde 6 Sher1986 - 30 - 3e kindje - ronde 2 (na MA) sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 21 november (1) Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 (na MA) Datumloos (2) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 SJMD - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buiten de lijst (0) Totaal: 19 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Sweety28. Vanaf 10 mm groeien ze ongeveer 2 mm per dag. PrincessP welkom meis.. ik was ook een jonge mama hihi. Mijn zoon is 10 en heb een dochtertje van bijna 4. Ikzelf ben nu 30. En met mijn nieuwe partner onderweg naar een nieuwe zwangerschap
♡🎀♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡🎀♡ 15 november (5) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK) Fenna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 22 (3 MKs) EvelyndeB - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 16 november (3) Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 17 november (3) Sweety - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 evelien297 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12 18 november (1) Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MK 19 november (3) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8) Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Shafra 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 20 november (3) Koekepan - 30 - 2e kindje - ronde 6 Sher1986 - 30 - 3e kindje - ronde 2 (na MA) sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 21 november (1) Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 (na MA) Datumloos (2) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 SJMD - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buiten de lijst (0) Totaal: 21 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)