Ik ga morgen zeker weer testen, want ben heel onzeker nu wat er gaat gebeuren. Bij mijn aller eerste zwangerschap ging het precies zo en had een vmk Ik weet niet 100% zeker. Ik temp niet en ook geen ovu testen. Ik ben zo'n muppet die naar slijmverlies kijkt en dan beetje gokt We zijn ook pas net begonnen en wil niet een hele circus voor mijn gevoel dagelijks hebben aan tempen etc... Wie weet gaan we dat ooit doen, maar voelt voor mij nog niet goed.... Zal middag urine schelen? Of blijft ochtend echt de beste om het te proberen?
Ik vind dat juist goed. Houdt het ook wat luchtiger. Ik ben ook pas na een paar rondes met ovulatietesten begonnen. Ik zou met dezelfde urine blijven testen waar je mee begonnen bent, want testen met urine van andere momenten kan je niet met elkaar vergelijken. Duim duim!
Idd, steeds met dezelfde urine testen, anders kun je niet vergelijken. Mijn middagtesten waren juist stukken donkerder. Maar bij de meeste is het ochtendurine. Knuffel meid dit moet echt slopend zijn!!
M'n temp is trouwens gedaald dus zal vandaag of morgen ongi worden! begin nu ook ongi krampen te krijgen. Let it break loose, kunnen we aan onze nieuwe ronde beginnen 😊
Lieve berichten dames, dank jullie wel! We zullen het zien, ben liever zwanger natuurlijk. Maar als ongi toch ergens doorbreekt liever vandaag dan morgen! Dan hebben we dat maar gehad toch? Ik zal jullie op de hoogte houden natuurlijk
Sabagirl, spannend hoor! Nog even geduld dus EvelyndeB, jij houdt het ook nog spannend! Hoop op positief voor je Balen Ikofons Hoopte zo dat ie direct zou knallen voor je.. Maar wie weet komt dat nog! Bernese, benieuwd naar je test van maandag Geloof je het al een beetje? Shafra, wat een onzekere tijd voor jou zeg Nog even de tijd geven inderdaad, hopelijk knalt ie dan in één keer! Louloute, ahhh nee had echt anders gehoopt voor je
Hihi ja geloof het wel een beetje Evelien! Voelde me deze maand wel anders dan andere maanden en overtijd dus denk toch echt dat het raak is ondanks het lichte streepje. Vorige keer negatief op dag 29 en positief op dag 35 dus ik heb er wel vertrouwen in!
Spannend evelien297! Ik duim heel hard met je mee dat deze nog donkerder gaat worden deze is alweer iets donkerder, beter dan lichter toch?
Gefeliciteerd zwangere lieverds!! Hier vanmorgen een heel klein beetje bloed. En daarna niets meer te zien. Al dagen buikpijn maar niets zet door. Snap hier helemaal niks meer van. Mn lichaam houdt me voor de gek na mijn missed abortion. Zit nu op cyclus dag 31 en eisprong is 16 dgn geleden...
Als jij het zegt geloof ik het Louloute Hoop dat ie ook een keer echt gaat knallen... Sher.. Wat frustrerend voor je Hoop toch dat je gauw duidelijkheid hebt! Heb me trouwens aangemeld voor Moeders voor Moeders. Komen volgende week langs om me te testen (of ik dus echt zwanger ben) en dan mag ik beginnen met flessen vullen
Hoi meiden, Ik was niet zo aktief met schrijven...maar heb wel meegelezen. Gefeliciteerd zwangere dames.. Hier helaas weer grote teleurstelling...ook onze laatste embryo is niet blijven plakken...en omdat ik ivf in natuurlijke cyclus deed had ik ook nog 2 eitjes klaar liggen...ook die zijn niet blijven plakken
Jeetje miss Marijke wat moet jij teleurgesteld zijn...😢 Hele dikke knuffel meid!! Heb je nog cryo's? Wat gaat er nu gebeuren..?