NOD-lijst 15 t/m 21 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door manaolana, 16 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aag

Aag Actief lid

31 jul 2016
    267
    97
    28
    Hallo allen, veel gebeurd, hier!!

@ Evelyn: jammer dat het toch is doorgebroken. Ik begrijp dat je nu even geen zin meer hebt in fora volschrijven. Het neemt je inderdaad wel mee in een emotionele rollercoaster, zeker als je begint mee te leven met de andere dames. Ik heb dit deze ronde bewust ook niet gedaan en het hielp me om rustig te blijven. Pas toen ik echt hoopte, heb ik me nog snel aangemeld, en gelukkig bleek mijn hoop te kloppen. Ik wens je het absoluut snel toe!

Evelien 297: Ik zit op dezelfde dag als jij, vandaag 15DPO. Ik vind je test er goed uitzien, hoor! Heb vanmorgen voor de 2e keer getest (na eerste op 12 DPO). Ook nog geen knaller, maar wel duidelijk opgelopen tov dinsdag. Ook een CB gedaan, en 2-3 weken zwanger, jeej! :)

Gewoon uit curiositeit: testen jullie niet heel vaak? Ik lees heel wat bezorgdheden voor niet-oplopende testen, maar is dat niet normaal als je elke dag, of zelf 3 keer op 36uur test? Of als je elke dag test, zou het dan ook echt al een verschil moeten maken?

Ik heb vandaag dan maar afspraak gemaakt bij de huisarts voor maandagavond. Maandagochtend ga ik nog eens testen, in de hoop dat ie dan knalt!

Aan iedereen die al een vorm van een 2de lijntje op zijn test had: hopelijk loopt het allemaal snel op en worden dit gezonde baby's!

Aan iedereen op rood: veel moed, relativering en humor gewenst in de volgende ronde, ook al is het nu even iets waar je zeker triest om mag zijn..

Iedereen die nog afwacht: hopelijk snel duidelijkheid!!

2. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    ♡��♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡��♡

15 november (6)
    Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK)
    Fenna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14
    Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 22 (3 MKs)
    EvelyndeB - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Duimpje86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18MMM
    Bernese - 24 jaar - 1e kindje - ronde 8 (na MA)

16 november (6)
    Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8
    Jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6
    MissMarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 48 MMM
    Sher1986 - 30 - 3e kindje - ronde 2 (na MA)MMM
    Liesje90 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1
    Ikofons (lesley) - 28 jaar - 1e kindje - ronde 11

17 november (4)
    Sweety - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2
    evelien297 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2
    PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12
    Aag - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5

18 november (3)
    Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MK
    Babywish2016- 43 jaar - 4e kindje - ronde?? 5*
    Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 13 MMM

19 november (7)
    manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8)
    Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Shafra - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2
    clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26
    Inge1984- 32 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM
    Perdiz - 34 jaar - 1e kindje - ronde 17
    Noortje88 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 2

20 november (4)
    Koekenpan - 30 - 2e kindje - ronde 6
    sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5
    Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Leiff - 36 jaar - 3e kindje - ronde 3

21 november (1)
    Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 (na MA)

Datumloos (2)
    Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17
    SJMD - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1

Buiten de lijst (0)
    Loesmari - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2

Totaal: 34

Wachtbankje (16), Zwanger (8), Ongesteld (9), MMM (5), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (1)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
    The
    Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

3. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Frummels wat een knaltest zeg! Morgen zit ik ook op 15 dpo maar denk niet dat dan al zo'n test ga hebben.
    Vanmorgen had ik m'n 2e test gedaan en t streepje leek ietsje donkerder maar niet heeeeeeel veel.
    Denk dat ik morgen even oversla.

Wat een boel op rood vandaag, Zo ontzettend jammer is dat.
    Bah, dikke knuffel voor jullie.....

4. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    Ahhh veel sterkte voor de dames op rood! Zo verdrietig als je al lang bezig bent en het is gewoon weer niet raak! Hopelijk snel ook roze voor jullie!

Ik doe morgen mn laatste test(en) 1 streepjes test en clear blue. Vandaag of morgen was officieel mn NOD, dan maar ongeduldig wachten op de 1e echo.

5. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    @Frummels
    Thanks voor de tip!
    Ga vanavond zowiezo proberen niet al te veel te drinken.
    Wat ziet jouw test er goed uit!!
    Daar kan je niet meer omheen hoor, hartstikke zwanger!!

@Aag
    Hahaha snap je vraag hoor! En was ik gewoon aan het werk dan
    vliegen de dagen voorbij en zou ik genoeg afleiding hebben.
    Echter zijn we dus sinds gisteren en tm maandag een lang weekend weg met familie. Woensdagavond m'n 1e test en wilde natuurlijk wel weten of het klopte ivm wijntjes drinken. Daarom heb ik donderdagochtend opnieuw getest. Omdat m'n vriend het eerst helemaal niet kon geloven hopen we op een duidelijkere streep. En dus hebben we maar een voorraadje meegenomen. :D Als de test duidelijker is willen we het misschien gaan vertellen maar vooralsnog is de test even licht. Hopelijk loopt ie morgen wat op. Wat fijn dat jouw testen zo duidelijk zijn!!! Foto? Of doe je daar niet aan. :)

6. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Hilarisch, m'n vriend heeft een fles rode wijn leeg gegooid en gevuld met een donkerrode vruchtensap. Op dit moment zit ik dus met een 'wijntje' om vragen te voorkomen. Geluk dat ik de enige ben die rode wijn drinkt. Pfieuw! En dat terwijl ze vandaag nog heel erg hebben lopen vissen op dat ze het zo leuk zouden vinden als er bij ons een kindje komt. Hihi.

7. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

De roze golf is overgegaan in een rode golf geloof ik.

Hier was vandaag D-Day. Tot nu toe overleefd zonder bloed ;) heb wel echt het vermoeden dat het dit weekend toch door gaat breken. Was vandaag extreem saggo, geen geduld en echt zin om mensen aan te vallen. Klein beetje pms geloof ik :)

8. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Dat is wel geniaal Sweety!
    Zo kan je het toch nog even uitstellen :) niemand die het doorheeft op die manier.

9. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Slim sweety! Geniet van je 'wijn' :)

10. Louloute

Louloute Niet meer actief

Haha hilarisch sweety!! :D

Meiden, wilden jullie nog even bedanken voor de leuke tijd en alle lieve berichten. Vond deze ronde best heftig en dan is het heel fijn om zo'n groepje te hebben.:)
    De wijn (wel echte hihi :D) staat al te koelen en m'n stukje vlees mag extra raw.
    Ik mag op rood!
    Ik duim voor alle meiden op roze dat jullie testen mooi gaan oplopen. Geniet van de zwangerschap en hopelijk gaan jullie allemaal tot het einde!!
    Alle dames op rood, hopelijk is het snel raak bij jullie!!
    Meiden die nog op de wachtbank zitten, ik hoop dat jullie snel duidelijkheid krijgen!
    Vond dit een leuk clubje!
    Xxx

11. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ja ik maakte deze ronde heel vroeg hcg aan, had op 8dpo al een aardige streep, dus denk dat het daaraan ligt. Idd als er twee dagen tussen zitten kan je beter het verschil zien.

12. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Bedankt voor de mooie woorden Louloute. Balen dat je op rood moet. Heel veel succes volgende ronde!

13. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik word steeds droeveriger hier...
    Net weer getest, volgens mij bijna weer dezelfde test als gisteren en eergisteren :'-(

Ik weet het even niet meer... Ongi gevoel is er juist totaal niet! Wie kan me even opvrolijken.... Vandaag zou denk ik mijn nod zijn namelijk. Mocht cyclus van 28 dagen zijn, aangezien vorige ineens 24 dagen was :(

14. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bovenste is van de 17e en onderste van vandaag....:(
    Ik zie weinig verschil jammer genoeg....

Bijgevoegde bestanden:

15. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Hier m'n test van 13 dpo en van vandaag 15 dpo... Zie niet een heel groot verschil, jullie wel?

Bijgevoegde bestanden:

16. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lijkt misschien iets donkerder?? Ik hoop echt voor je dat t goed blijft gaan! Ik weet helaad maar al te goed hoe je je voelt nu :(

Ik weet het bij mezelf niet meer, kan wel huilen...

17. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Mooie lieve woorden louloute! Jammer dat je op rood moest

Shafra ik zie weinig verschil helaas. Maar als nu dag 28 is dan zou die komende dagen echt duidelijk moeten worden.

Perdiz blijft een mooie duidelijke streep, echt zwanger hoor!

Hier begin ik hoop te krijgen, geen gevoelige borsten, geen zeurende buikpijn , geen moodswings meer en geen puisten invasie. Vanochtend al om 5 uur geplast maar heb mezelf beloofd morgen te gaan testen met ochtend urine. Het is dan dag 29 en ook als cyclus langer is dan zou er iets zichtbaar moeten zijn. Pfff zenuwslopend. Zou het dan nu raak zijn of verlies ik al mijn hoop?

18. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop voor je dat t raak is!! :D

Wel laten weten als je test hè... Ik wacht nu maar tot maandag af. Wie weet zet ongi wel door komende dagen, echt geen idee nu. Gelukkig straks werken, vult de dag weer beetje op!

19. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Shafra ik vind jouw testen er helaas niet zo positief uitzien. Ik ga voor je duimen dat je traag stijgend hcg hebt en hij nog verder oploopt.

Heel dubbel...maar Perdiz die van jou vind ik er goed uitzien. Hij hoeft niet mega veel donkerder te zijn, als hij maar oploopt.

20. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Dank je shafra. Afgelopen donderdagmiddag ook in opwelling getest en toen omo wit dus durf bijna niet te hopen hoor. Afgelopen maanden steeds hoop gehad en toen werd ik vervolgens later dan verwacht ongesteld. 1e kindje na spiraal super snel zwanger en nu cerazetta geslikt en al half jaar bezig. Niet leuk ;)

Deel Deze Pagina