NOD-lijst 15 t/m 21 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door manaolana, 16 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Uhm betekent oplopende testen niet ook donkerder testen?

shafra. Idd niet echt een flinke boost in je testen, maar wat niet is kan nog komen toch. Wat Frummels zegt, niss heb je wel een trage hcg aanmaak....

2. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    @frummels i know, voelt ook niet goed aan al zeg ik het zelf. Heb alleen liever dat ik nu maar ongesteld word. Ben ik van dit hele gedoe af wat zenuwslopend is!
    Maar ff wat anders, mijn gevoel zegt dat jij een tweeling krijgt, waarom weet ik niet. Moest daar ineens aan denken :D

@sabagirl ik hoop het echt voor je!! Blijf positief!!

@perdiz positief blijven hè, je test is al best donker!!

3. Bernese

Bernese Actief lid

31 aug 2015
    287
    0
    16
    O meiden wat spannend met die testen! Ik heb besloten dat ik niet blijf testen. Ga voor een duidelijke streep en dan een digitale en meer ga ik dan niet testen. Denk dat ik mezelf helemaal gek maak anders.

Ik wou nog niks tegen manlief zeggen omdat mijn streep nog zo licht is. Was van plan maandag te zeggen als de streep donkerder was. Nu maakte hij vanmorgen een opmerking dat hij het bekertje in de badkamer had zien staan! Heb maar gezegd dat ik te vroeg had getest. Wil hem heel graag verrassen!

4. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend bernese! Ben hel benieuwd naar je test maandag! Ik hoop dat ie mooi donker is voor je! :D
    Ik trakteer mezelf zo op chocola, word ik tenminste weer wat vrolijker van en kan ik lekker gaan werken...

Succes dames het weekend! Ik hoop natuurlijk op roze!!

5. Bernese

Bernese Actief lid

31 aug 2015
    287
    0
    16
    Dit is trouwens een foto van mijn test van gister bij daglicht. Die ik gister morgen hier heb geplaatst is gemaakt toen het nog donker was.

Bijgevoegde bestanden:

6. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    @Louloute
    Mooi gezegd! Wel balen dat je ongi toch is doorgebroken.
    Wel fijn dat je nu in ieder geval duidelijkheid hebt.

@Shafra
    Snap je onzekerheid. Misschien loopt je HCG inderdaad traag op.
    Maar snap gezien je eerdere ervaringen dat je verdrietig bent.
    Ik blijf voor je duimen!!! Overigens loopt die van mij ook nog niet echt op. Zal zo even een foto plaatsen.

@Perdiz
    Wow! Wat een mooie testen!!
    Ik zie wel verschil hoor!

@Sabagirl
    Wat spannend!!! Ik duim voor je.
    Ben heel benieuwd naar je test.

@Bernese
    Ziet er goed uit!! Mooie test hoor!

7. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Mijn test is ook nog erg licht.
    Ondanks dat heb ik er wel een goed gevoel over.
    Ben vandaag pas 13DPO en begon dus behoorlijk vroeg met testen.
    Komende dagen moeten ze wel gaan oplopen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,9 KB
      Weergaven:
      11
  8. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    De bovenste test is van woensdagavond (10DPO) en van vanmorgen (13DPO).

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,9 KB
      Weergaven:
      10
  9. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend sweety28!!

Ik hoop dat ze mooi gaan oplopen komende dagen, en fijn dat je een goed gevoel hierover hebt :)

Stel dat mijn testen zo licht blijven, moet ik dan maar gewoon afwachten tot mijn ongi komt? Vind dat weer zo lastig... En als ik nu in de middagen of avonden zou testen, kunnen testen dan beter zijn? Misschien is bij mij ochtend urine gewoon niet zo sterk?? Wat maken we ons gek eigenlijk hè, ik moet maar gewoon komende dagen afwachten wat er gaat gebeuren....

10. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    O nee Sweety...Dat was natuurlijk niet de test die je hoopte te zien..... Ik ga heel hard voor je duimen meis, maar toen ik zulke testen had als jou die niet of bijna niet opliepen zat het mis en werd ik een paar dagen later ongesteld. Wat ik over Shafra al zei, het kan traag stijgend hcg zijn, maar het kan ook in aanleg niet goed zijn waardoor hcg niet opbouwt. Heel veel succes.
    Wanneer ga je weer testen?

11. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Je kan niets anders doen dan afwachten Shafra. Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt of je op een ander moment test, want zelfs al ben je een avondtester, dan moet er op een ochtend na een paar dagen wel meer hcg in je lijf zitten, waardoor je test donkerder wordt. Ik heb twee keren gehad dat mijn testen niet opliepen en uiteindelijk werd ik de ene keer 'gewoon' na 14 dagen ongesteld en de andere keer zat ik aan de utrogestan (Waardoor je niet ongesteld werd) en toen ik daarmee stopte kwam het na 3 dagen opgang.

Killing he...die onzekerheid. Als je zwanger bent wil je gewoon meteen zo'n mooie knalroze test, geen vage streepjes.

12. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ja ik bedoel donkerdere testen en die van jou is donkerder toch? Zolang ie oploopt is het goed, maakt dan niet zoveel uit dat hij in het begin niet mega oploopt.

13. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Wat grappig dat je dat zegt Shafra, iemand zei dat van de week ook al tegen mij, maar dat was meer gebaseerd op het feit dat ik zo vroeg al duidelijk positief testte. We gaan het zien! heb over 2,5 week de eerste echo! Maar ik ben nog nooit verder gekomen dan 6.5 week zonder bloedverlies, dus het is sowieso al een prestatie als ik de echo haal zonder bloed.

14. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Bernese wat een mooie streep! Gefeliciteerd vrouw. Wanneer ga je die digitale doen?

15. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik mag wel alvast op rood. Temp was vanmorgen laag, dus zal wss vandaag ongesteld worden.

Nu vanaf maandag weer aan de pil om in januari met IVF te starten!

16. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Thanks voor je lieve en eerlijke reactie.
    Heb nu nog 1 Kruidvat test mee en 1 cb digital.
    Twijfel nu wanneer ik nog een keer ga testen.
    Misschien wel pas maandagochtend.
    Wat een onzekerheid zeg!
    Ik had nog helemaal geen streepje verwacht deze ronde.
    Maar nu ik eenmaal een streepje heb hoop ik wel dat het goed blijf gaan.
    We wachten het af!

17. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Hier de eerste veeg roze gespot, dus einde oefening. Helaas pindakaas. Morgen dus toch niet zwemmen... ;)
    Ben ergens wel blij dat ik deze maand zonder nep kwaaltjes ben doorgekomen. Weet nu ook dat het helemaal niks zegt bij mij, wel of geen kwaaltjes.

Succes iedereen! Dan maar hopen op een augustus baby :)

18. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    #878 Frummels, 19 nov 2016
    Laatst bewerkt: 19 nov 2016
    Graag gedaan, ik vind het zelf ook fijn als vrouwen op dit forum eerlijk tegen mij zijn. En ik zeg niet dat het perse mis is hoor, maar je moet er wel ernstig rekening mee houden. Dat je niet straks van je roze wolk afdondert...Als je namelijk al heel vroeg positief test, verwacht je wel dat ie rond 13dpo al aardig donker is (dat is anders als je pas op 13dpo voor het eerst positief test, het ligt eraan wanneer de innesteling plaatsvindt).

En tuurlijk wil je die mooie test en een blijvende zwangerschap als je er eenmaal van geproeft hebt! Dat is meer dan logisch!

Wat sowieso erg positief is, is dat je in ronde 2 al zwanger bent, want die streepjes worden niet voor niets roze. Mocht het fout gaan is dat wel veelbelovend voor de toekomst, want dan zijn jullie vast een goede match!

Ik zou je cb Digital bewaren, dat zijn dure testen die op dit moment niet zoveel toevoegen. Als je nog 1 test hebt en er geen meer wil kopen zou mijn advies ook zijn om maandag te testen met dan hopelijk een mooi donkerroze streepje. Mn duimen blijven voor je draaien!

19. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Wat een kutzooi....heeeeeeel veel sterkte met je ivf traject Clara! Ik blijf je volgen op zp en hoop snel een mooi verhaal over jou te lezen! Het is je zo gegund!

20. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Water hoe is het met jou?

Deel Deze Pagina