NOD-lijst 15 t/m 21 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door manaolana, 16 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap ik Sabagirl. Het is mannen ook niet makkelijk uit leggen wat een "zwangerschap" en alles wat daarmee te maken heeft in kan houden voor een vrouw :S

Mijn vriend weet nog niet van mijn testen, ik weet nog niet of ik het nog lang voor me kan houden. Want als ik nog paar dagen zo moet voelen dan komen er flink wat tranen denk ik. Ik wil gewoon zo'n knaller van een test hebben zodat ik meer zekerheid heb met vertellen!

Tja meis, we zullen weer geduld moeten hebben zoals gewoonlijk. Hoe verschrikkelijk moeilijk het ook is :)

Gelukkig kunnen we hier lekker praten over van alles en nog wat, en dat lucht mij wel op.

Laat je het morgen even weten of je getest hebt?

2. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Dikke knuffel voor jullie dames 😘

3. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Dankjewel frummels :) lief van je!
    Ik hoop ook echt dat ik snel zwanger word dmv IVF!
    En ik duim ook dat alles goed blijft gaan bij jou!

4. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja helaas wel.. Vanmiddag is het echt doorgezet. Dus nu maandag aan de pil. Op zich voelt het niet raar aan de pil. Maar vind het gewoon zo lang duren allemaal. Moet tot 31 december de pil slikken en daarna verschillende hormonen spuiten..

En dankjewel lief van je :)

5. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Thanks meiden!! Ik wacht het maar rustig af.
    Toch zegt m'n gevoel ergens dat het wel goed zit dus probeer daar maar op te vertrouwen.

@Noortje88
    Jaaaaa die is al behoorlijk duidelijk hoor!

@Sabagirl
    Klinkt goed! Ik duim voor je!

@Evelien297
    Hoe gaat ie bij jou?

@Shafra
    Ik blijf heel hard duimen voor je!!!
    Wil je niet liever je gevoel delen met je vriend?
    Al is het inderdaad zo dat mannen er toch anders in staan.

@Clarajilla
    Wat balen zeg. Ik hoop voor je dat het nieuwe jaar jullie meer geluk gaat brengen!

6. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Jij krijgt er ook 2 weken cadeau bij, maar teruggerekend vanaf eisprong (dag 11) ipv vanaf dag 14.. Dus dan gaat je zwangerschap technisch al in voordat je vorige menstruatie was begonnen ;) dat is t voordeel van een vroege eisprong!

7. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Dank je wel meis! (k)

8. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ja dat kan voorkomen overdag doordat je drinkt en tussendoor naar de wc gaat. Daarom raden ze ook aan om voot NOD alleen met ochtendurine te testen.
    Ik test bijv s avonds nooit positief met ovulatietesten zelfs niet als ik zeker weet dat ik m'n piek heb omdat ie die ochtend en de ochtend erna positief was.

Succes!

9. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Prachtig! Gefeliciteerd!

10. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Zolang er (veel) hcg in je bloed zit wordt je meestal nog niet ongesteld. Dus mocht het mis zijn kan t snel komen maar ook nog paar dagen duren. Ik duim nog steeds voor je meis!!

11. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sweety28, vandaag had ik wel even op het punt gestaan om te vertellen. Soms heb je dingen in je hoofd wat je wil doen om hem te verrassen. Ik wilde vanavond eigenlijk de test in zijn schoen soen zodat hij de morgen zou vinden :)
    Ik kan alleen niet zo goed tegen veranderingen in mijn plannen ;)
    Ik wacht nu maandag af. Stel dat mijn test zo blijft dan zeg ik het wel tegen hem. Als ik ongesteld ga worden zeg ik maar niks... Ik vind dat ik nu nog niet al te verdrietig mag zijn, aangezien het pas de 2e ronde is. Er zijn zoveel vrouwen die alleen al proberen zwanger te worden en zoveel rondes verder zijn, datvik probeer mezelf groot te houden...
    Ik weet natuurlijk echt wel dat ik mijn emoties mag uiten, maar voor nu wil ik even sterk zijn en (stiekem) toch nog beetje hoop houden dat t goed komt. Alhoewel mijn gevoel zegt dat de ongi eraan gaat komen...zucht....
    Lekker kl'te allemaal, maar dit zijn dingen die we niet in de hand hebben. Liever nu maar dat het "fout" gaat dan over enkele weken!

Ik vind het knap dat je positief blijft! Ik denk dat jij een type bent waarbij glas altijd halfvol (of voller) is, bij mij meestal half leeg.... Maar dat heeft meer met mijn bagage te maken dan dat ik zou willen... Ik wacht geduldig met je mee!!

12. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jeetje shafra, ik duim keihard voor je!! Ook voor jou Sweety!! Dat jullie testen maar mogen knallen!

Sweety, gaat goed hoor :) Wel is 1 borst eigenlijk niet gevoelig en de andere wel :( En verder eigenlijk helemaal nergens last van.. En juist dat maakt me onzeker. Het liefst voel ik de hele dag van alles namelijk.. Hoop dat t goed gaat en blijft gaan! Ben nu veel onzekerder dan bij mn eerste zwangerschap..

13. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Shafra
    Ik vind je zo dapper. Of het nog ronde 2 of ronde 40 is, de wens is er net zo groot en dus ook de emoties.
    Ik vind je dapper dat je je sterk wil houden. Dat je nog hoop hebt.
    Waarom zeg je t sowieso niet tegen je lief? Samen delen in emoties zou kunnen helpen toch, hoef je deze onzekerheid niet alleen te dragen.
    Even een extra knuffel krijgen kan je extra sterk maken.
    Maar ja zo zit ik zo ook niet in elkaar. Juist dan stort ik in, dan maar liever alleen even in die onzekerheid

Maar ik blijf voor je duimen dat het goed komt!!!

14. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Perdiz,

Lief berichtje van je! Zoals je zelf inderdaad omschrijft zou jij jezelf ook dan heel verdrietig voelen. Dat zal bij mij ook zo zijn, dan wil ik mezelf helemaal vol vreten en ben daarna helemaal misselijk van de chocola 😉en vervolgens niet voorui te branden en voel me daarna schuldig.
    Ik weet 1000% zeker dat mijn vriend mij door dik en dun zal steunen, en dat als dit niet goed gaat het zeker niet aan mij zal liggen en we gewoon de volgende keer er weer voor gaan :)
    We zullen het zien, jullie zijn allemaal lieve meiden en ik wens iedereen een mooie test, echo's en zwangerschappen toe!

15. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Lief van je!!

En wat een mooie banner!!! Het is je zo hard gegund meid! :)

16. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Dank je wel!! Dit forum geeft me nu veel steun.
    Juist omdat verder niemand om ons heen het weet en
    hier kan ik dan m'n ei kwijt. En dan van die lieve meiden
    die de moeite nemen of met je mee te denken. Echt top!

17. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    @Shafra
    Wat super dat je zo sterk blijft. En wat perdiz zegt: welke ronde het ook is, de wens is net zo groot en de emoties net zo echt. Maar snap je gevoel wel. Heb dan ook zo respect voor alle dames die al langer bezig zijn. Als de wens er eenmaal is...

Klopt overigens wat je zegt. Mijn motto 'always look on the bright side of live' en probeer me altijd op de positieve dingen te focussen en positief in het leven te staan. Morgen sla ik wel een dagje over met testen want word er niet veel vrolijker van. En dan maandag weer een nieuwe poging. Snap overigens met jouw ervaring dat je er minder vertrouwen in hebt. Is ook zelfbescherming denk ik. Ik blijf keihard voor ons duimen!!

@Evelien297
    Snap het hoor!! Je wil toch van alles voelen ter bevestiging. Wanneer is jouw laatste test nu geweest?

18. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Ik heb nu net mijn laatste test gedaan :)

Bijgevoegde bestanden:

19. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Meiden ik ben zo benieuwd naar jullie testen.. Ik denk echt aan jullie! Hoop zo dat ze mooi oplopen en dat jullie gewoon kunnen gaan genieten!!

20. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Heb even geprobeerd een oploop te maken..

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina