NOD-lijst 15 t/m 21 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door manaolana, 16 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn bernese!! Even showen je test...ik hoop ook zo dat je testen op blijven lopen!!

2. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Wat fijn Bernese! Ben heel benieuwd naar je volgende test.
    Vind het knap dat je je zo kunt inhouden.
    En wat goed hoe de dame van de KV de testen uit het zicht hield.
    Voor mij wel echt een reden om ze online te bestellen.
    Vind het iets zo persoonlijks en wil niet dat andere dat zien (bekende of onbekende). Hoop voor je op een mooie test morgen!

3. Aag

Aag Actief lid

31 jul 2016
    267
    97
    28
    Hehe, altijd spannend om in KV je testje te kopen. Ik weet niet waarom, maar daar is precies altijd zo een lange en trage rij :)

@ Shafra, Bernesse en Noortje: Fijne testen! Gefeliciteerd! Moedig dat sommigen van jullie het nog niet aan jullie man hebben verteld. Toen ik om 5.30 positief teste en mijn vriend nog sliep, kon ik het al bijna niet meer houden. Toen ie om 6.30 naar beneden kwam, ben ik meteen beginnen huilen (van blijdschap) en heb het hem meteen verteld..

@ Sweety: Ik lees toch nog veel onzekerheid... Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

4. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

Jaaaaaa Shafra, dat wilden we zien! Wat goed meis, die is echt super mooi opgelopen! Had je toch een slow start!

Hopelijk ook zo'n afloop voor jou sweety!

5. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx frummels!! Ben nog steeds in shock! Ik ben dan wel heel nieuwsgierig wanneer mijn ei geweest is en wanneer de innesteling dan was...

Ik duim heel hard voor je sweety!! Laat het een mooie test zijn morgen...:)

6. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Wauw shafra hij is super mooi!! Nu echt genieten :)

Sweety, ik duim voor jou voor morgen!!

7. Ikofons

Ikofons Lid

12 nov 2016
    72
    2
    8
    NULL
    NULL
    Wauw meiden wat een prachtige testen hebben jullie! Shafra hij loopt prachtig mooi op!!!
    Sweety ben zo benieuwd hoe je test morgen is!!
    Evelien je ken er nu echt niet meer omheen!! Super!!

Ik liep zover achter met lezen dat ik even niet meer weet wie wat zei maar voor alle meiden met positieve testen: super gefeliciteerd!! Wat een geluk moeten jullie voelen!!

Ik zit nu op dag 32. Moet nog steeds redelijk vaak plassen, temperatuur blijft aan de hoge kant en blijf steekjes voelen in m'n onderbuik en liezen (al lijkt dat wel wat minder te worden) nog steeds weinig last van m'n borsten (heel raar want 't ene moment doen ze wat zeer en het andere moment verdwijnt t weer) darmen lijken wat minder rommelend te worden, en krijg puistjes dus ik ben er haast zeker van dat ergens deze dagen m'n ongi doorbreekt :( :( :( afgesproken met manlief dat er dit jaar nog proberen en anders een bezoekje aan de arts gaan brengen

Nogmaals voor alle meiden op roze: super blij voor jullie!
    Alle meiden op rood: op naar de volgende ronde
    Alle meiden nog op paars: sterkte met wachten!!

8. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Thanks meiden!! Natuurlijk blijf je wel onzeker maar m'n gevoel zegt dat het goed zit. Begin me met de dag meer zwanger te voelen doordat ik meer kwaaltjes begin te krijgen. Hoeft nog niks te zeggen natuurlijk maar heb er echt een goed gevoel bij. En moet zeggen dat ik vaker afga op mijn gevoel en dat het dan vaak ook klopt. Heb me wel gigantisch moeten inhouden om niet te testen!! Ik hoop wel echt morgen een oplopend streepje te zien. Onze familie gelooft wel dat ik al het hele weekend aan de rode wijn ben. M'n vriend en ik vinden dat toch wel echt hilarisch. Ging gisteren naar bed en toen zei me moeder 'ze gaan naar bed'. Dus mn vriend gelijk 'ze?! Ben je zwanger schat?!'.
    Iedereen lachen maar ze hebben niks door. Nu maar afwachten tot morgen!

9. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    @Ikofons:
    Toch klinkt het wel goed hoor!!!
    En al de nodige dagen na NOD zie ik.
    Heb je al getest?

10. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ik mag helaas op rood.

Meiden die zwanger zijn: gefeliciteerd!

Meiden die nog op paars staan, succes!

11. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Jaaaaaa Shafra! Daar is ie dan! Whoehoeeeee!
    Heerlijk nieuws zeg!

Andere dames toch nog resten vandaag na shafra's test? Hahaha

Ik ben inmiddels begonnen aan het boekje "Krijg nou tieten" van Claudia de Breij. Hilarisch zeg hahaha

12. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    @manaolana echt balen zeg :( hoop dat je snel een mooie test in handen mag hebben!

@perdiz dank je wel!! Echt bizar, ik zag maar geen streepje komen na 2 min...en ineens kwam deze naar voren! Morgen nog een cb halen, dan is het klaar met testen voor mij. Dan gaan we maar hopen dat t goed blijft gaan :)

13. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Wow shafra wat een geweldig nieuws en wat een super duidelijke test.

Hier net op kraambezoek bij ons nieuwe neefje en zoo raar om te weten dat wij de volgende gaan zijn. Geloof het echt nog niet.

@mamanaola: jammer!!

@bernesse: wow knap dat je het voor je kan houden, ik kon vanochtend niet wachten om het gelijk te vertellen.

14. Ikofons

Ikofons Lid

12 nov 2016
    72
    2
    8
    NULL
    NULL
    @sweety: ja vrijdag heb k getest met ochtendurine en kruidvat 2voor5 test. Omo wit. Vandaar dat ik er niet meer in geloof. Want met al die klachtjes zal je toch verwachten dat er hcg in m'n urine zou zitten??

Haha wat leuk dat je de mensen zo voor je gek kan houden :D

15. Bernese

Bernese Actief lid

31 aug 2015
    287
    0
    16
    Vind het enorm moeilijk om niks te zeggen maar wil hem graag een goede streepje laten zien.

16. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snap ik helemaal! En hopelijk heb je die ook snel in handen bernese :D

17. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Dames ik mag op rood. Succes allemaal en hopelijk de kaatste van jullie deze lijst op roze!

18. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw

O neeee Water! Had het zo gehoopt voor je meis.....dikke knuf

19. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Sweety succes morgenochtend! Hopelijk heeft jouw positieve gevoel gelijk!

20. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Ach water wat naar... Bah. Knuffel voor jou meid, succes en veel geluk in ds volgende ronde xx

sweety ik duim nog steeds voor je.... 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

Deel Deze Pagina