NOD-lijst 15 t/m 21 november

Discussion in 'NOD forum' started by manaolana, Oct 16, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

Jun 17, 2014
    1,187
    426
    83
    Female
    Brabant

Leuk om nog een jonge mama te treffen ☺️ Mijn zoon is alweer 13. En nu ook met 'nieuwe' partner aan het kijken of er nog een broertje of zusje mag komen. Helaas wil het alleen nog niet zo lukken, dus leeftijdsverschil word wel steeds groter.. Naja, is niet anders. Het is niet te plannen allemaal!

2. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

Feb 26, 2015
    1,576
    298
    83
    Eindhoven
    Ik vraag me toch steeds af of ik iets fout doe met die ovulatietesten.... Willen jullie meedenken?
    Volgens berekeningen moet vandaag mn ei komen, maar ovulatietesten blijven omootje-wit. Nou was dat bij de eerste ook het geval, maar toen bleek ik vol cystes te zitten en in eerste instantie geen eisprong te hebben. Na een hormoonkuur waren de meeste cystes weg en kreeg ik ook weer menstruatie. Maar ovulatietesten bleven wit. Eén keer een heel licht tuurstreepje gehad, maar bij een ovulatietest geldt dat als negatief (toch?).
    Toen hebben we het helemaal losgelaten en bleek het na 2 maanden raak. Toen dus duidelijk wel een eisprong gehad, maar nooit een positieve test gehad.

En nu dus weer. Vandaag zou mn ei moeten komen en ik heb ook best wat afscheiding, dus dat zou mooi kloppen. Maar die testen geven niks aan. Hoe kan dat?
    Ik lees wel eens dat bij PCOS de testen niet werken, maar hoe zit dat dan? Ik weet niet of ik PCOS heb hoor, maar aangezien ik én vol cystes zat, én veel lichaamsbeharing heb, én best wat overgewicht heb, kan ik daar redelijk van uit gaan. En dan kunnen die testen dus niet werken. Of test ik op het verkeerde moment?

Voor het lijstje trouwens: Mijn NOD is op 15 november

3. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

Feb 3, 2010
    1,116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    @EvelyndeB ik zou het niet durven zeggen.
    Ik zelf heb ook overgewicht en last van beharing op plaatsen waar je het als vrouw normaal niet hebt, maar ik heb delaatste maanden ovutesten gebruikt en deze zijn altijd mooi duidelijk geweest.
    Op welke tijden test je?

4. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

Oct 15, 2015
    3,446
    1,129
    113
    @swee: een miskraam is ook niet niks, heeft tijd nodig om verwerkt te worden en om de dag zit je altijd goed.

@princessp: welkom en jullie zijn ook al aardig lang bezig. Heeft het voor de 1e ook zo lang geduurd? Oh lees al dat het niet zo was. Geen peil op te trekken dat het nu dan wel zo lang duurt. Kun je er wel goed mee omgaan? (Dat het zo lang duurt bedoel ik)

@sweety28: herkenbaar wat je schrijft, vindt het iedere maand maar weer een onzekere hoopvolle en vervolgens teleurstellende bedoeling. Zoveel emoties erbij, ben ik niet voor gemaakt.

@manaolana: dikke knuffel, zoiets komt enorm confronterend en hard binnen. Je gunt mensen t geluk maar jezelf des te meer. Sterkte.

@mutsefruts: spannend, je ei komt eraan.

@evelyn: welkom. Leuk dat je meekomt schrijven. Ik heb nooit ovulatie testen gebruikt dus geen idee hoe ze werken.

@louloute: beterschap voor je man, hopelijk is hij op tijd weer fit.

@jolanda1986: spannend

@livoli: spannend!

Hier word ik op dit moment geleefd, erg druk op het werk en deze week ook nog een crematie. Enige voordeel weinig tijd om te denken over een eisprong. Afgelopen weekend wel gezellig gemaakt maar denk te vroeg. Vanaf morgen maar om de dag gezellig proberen te maken zodat we hopelijk een eisprong mee pakken. Met cyclus van 28 dagen zou eisprong komende Ondag zijn maar afgelopen maand op dag 25 al ongesteld. Voor nu lukt het om er iets minder bezig te zijn dan vorige maand , maar de teleurstelling dat het niet gelukt is, zit nog steeds vers in het geheugen. Hoop echt dat deze maand meer succes brengt, 1 zaadcel is genoeg toch? Vanaf morgen dus maar goede moed aan de bak (vanavond is manlief weg).

5. Louloute

Louloute Niet meer actief

EvelyndeB
    Testte je iedere keer s ochtends of s middags? Beginnend op welke dag van je cyclus?
    Je kan het beste s middags testen en beginnen op dag 10 bij een 28 dagen cyclus. Als je cyclus 29 dagen is op dag 11, 30 dagen dag 12 enz. Zo ben je er vroeg genoeg bij.
    Wat je zegt over pcos zou ook nog kunnen. Misscnien werken de testen gewoon niet voor jou.
    Je zou dan eventueel beter kunnen temperaturen + je cm en bmm in de gaten houden :)

6. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

Jun 25, 2014
    808
    285
    63
    @Sabagirl
    Precies, herkenbaar! Ene moment hoop je, ander moment sta je er nuchter in en het volgende moment toch teleurstelling. Die emoties en de onzekerheid. Niks aan!

7. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

Oct 15, 2015
    3,446
    1,129
    113
    Bleh keelpijn dat kan ik niet gebruiken deze week. Hoop dat het niet doorzet. Nu eerst maar dagje werken en dan gezellig maken.

8. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

Jun 17, 2014
    1,187
    426
    83
    Female
    Brabant
    Ja het is behoorlijk frustreren. Klussen word een moetje enndat vind ik jammer. Maar ja, zal toch moeten om onze wens proberen in vervulling te laten gaan.

Jij veel succes komende dagen. Mijn ei zit er ook aan te komen.

9. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

Oct 15, 2015
    3,446
    1,129
    113
    @princess: ja het spontane is er wel vanaf na 12 rondes, dat geloof ik maat je wilt ook geen kans missen natuurlijk. Altijd zo lekker dubbel qua gevoel. Hopelijk mag jullie wens gauw in vervulling gaan. Op een goed ei!

10. Livoli

Livoli Fanatiek lid

Jan 26, 2016
    1,185
    67
    48
    Okee ik ga even wat voorleggen hier..

99% van de tijd heb ik normaal gesproken 1 dag na een positieve (knaller) ovulatietest mijn eisprong. Meestal is de knaller dan ook om 11:00 uur en mijn eisprong de dag erna. Dan zit er ongeveer 24 tot 36 uur tussen!

Gisteren ochtend (11:00 uur) had ik een positieve ovulatietest maar nog geen knaller (wel even donker).
    Gisteren avond (rond 19:00 uur) had ik weer een positieve ovulatietest (nu wel een knaller) en ik had er nog 1 gedaan van 2besure maar die was niet positief.

Ik had een topic gestart met welke ik nou vanuit moet gaan.. iemand zei dat als ik om 22:00 uur nog een 2besure zou doen die wel positief zou zijn. Maar ik ben dus om 22:00 gewoon in slaap gevallen. Niet meer getest dus, en ook niet gezellig gemaakt.

Vanmorgen was mijn ovulatietest weer stukje lichter dan gisteren avond maar nog wel positief (mijn piek is dus echt gisteren avond geweest!)

Nu twijfel ik of ik vandaag mijn eisprong heb of vanavond of morgen? Aangezien hij gisteren avond pas knalde! Moeilijk moeilijk!!
    Hebben het net maar gelijk even gezellig gemaakt en misschien vanavond nog een keer? Morgen avond zal denk ik te laat zijn?

11. manaolana

manaolana Niet meer actief

Livoli hoe weet je dat dan dat hij altijd de dag erna springt? Temperatuur je ook?

Ik denk dat twee keer seks vandaag niet heel veel toevoegt. Dan zou ik eerder morgenochtend of avond nog een keer doen.

12. Livoli

Livoli Fanatiek lid

Jan 26, 2016
    1,185
    67
    48
    Ja ik temperatuur! :)
    Morgen ochtend zal er niet inzitten aangezien mijn man om half 6 al moet beginnen met werken.
    Dan op hoop en zegen dat morgen avond niet te laat is!

13. Louloute

Ik denk juist beter vanavond! :D en iedere keer klussen voegt zeker wat toe hoor! Het is misschien dan minder geconcentreerd maar de totale hoeveelheid zaadcellen is dan toch groter ;)

14. Livoli

Livoli Fanatiek lid

Jan 26, 2016
    1,185
    67
    48
    Ik denk dat mijn ei toch gisteren is gesprongen? :) gisteren avond toch nog maar gezellig gemaakt!

15. Livoli

Livoli Fanatiek lid

Jan 26, 2016
    1,185
    67
    48
    ♡🎀♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡🎀♡

15 november (5)
    Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK)
    Fenna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14
    clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26
    Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 22 (3 MKs)
    EvelyndeB - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2

16 november (3)
    Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8
    Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2
    jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6

17 november (3)
    Sweety - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2
    evelien297 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2
    PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12

18 november (1)
    Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MK

19 november (3)
    manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8)
    Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Shafra 32 jaar - 2e kindje - ronde 2

20 november (3)
    Koekepan - 30 - 2e kindje - ronde 6
    Sher1986 - 30 - 3e kindje - ronde 2 (na MA)
    sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5

21 november (1)
    Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 (na MA)

Datumloos (2)
    Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17
    SJMD - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1

Buiten de lijst (0)

Totaal: 21

Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

16. Louloute

Ziet er wel naar uit Livoli!!
    Goede timing dus gisteren hihi. Spannend!!

Hier nog steeds geen ei! :D m'n test van gisteravond was al wel iets donkerder.

17. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

Jun 25, 2014
    808
    285
    63
    @Louloute
    Hahaha hier ook nog steeds op zoek naar m'n ei.
    Maar ik denk dat ik gewoon ongeduldig ben en dat ie dit weekend komt.

18. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female
    Ik denk dat ik morgen m'n eisprong heb en dan overmorgen op de wachtbank. Even m'n temperatuur in de gaten houden.

19. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

Nov 28, 2015
    3,048
    0
    0
    Kan iemand mij ook op de lijst voor 15-16 of 17november
    Babywish2016-43 jaar-4e kindje-ronde?? 5*
    En dan mag ik gelijk op paars
    Tenminste ik denk dat ik daarop uitkom toch.
    Vandaag positieve ovu test plus 2 plus 14 toch.
    Kan t altijd prima voor Een ander berekenen. Kom er nu njet uit
    Ik heb een LF van 13/14

Attached Files:

20. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

Nov 28, 2015
    3,048
    0
    0
    Het wordt 18 november🍀

Share This Page