Jaaaa hij is duidelijker hoor Sweety, gefeliciteerd!! Ik zie het door de flits wat slecht Bernese, maar ik feliciteer jou ook! Geweldig zoveel roze op de lijst!
Dat klinkt goed! En jij vertelde toch dat je vorige keer ook wat later hcg opbouwde? Vast over een paar dagen een knaltest dan, gefeliciteerd!
Pff hier echt sterk zo'n ongi gevoel, alsof het elk moment keihard los gaat barsten... Voel me echt beroerd! Hoop het niet
Sweety het is heel goed dat ie oploopt dus je kan voorsprong blij zijn hoor. Sommige vrouwen maken nou eenmaal wat langzamer hcg aan dan anderen. Zolang ie verder oploopt en over een paar dagen gaat knallen is het goed. Dus mijn advies is om overmorgen weer een testje te doen en te hopen dat ie dan mooi do donkerroze is.
Voor de lieve dames op rood: Wat balen! Ik duim voor jullie voor een super knallende positieve test volgende maand! Voor de mede-roze dames: jeeee! Hier gisteren een CB test gedaan: gaf aan 1-2 weken zwanger! Voelt gek genoeg 'echter' om het in letterlijke woorden te zien staan, dan alleen als een streepje. Heel blij, maar ook heel spannend of het goed blijft gaan!
Noortje88 gefeliciteerd!! Ik ga ook zo de clearblue halen....moet nog ff wat meer bewijs hebben voordat ik het vertel
@evelien, ik herken dat gevoel van mijn 1e zwangerschap. Zat continue op de wc omdat ik dacht dat ik ongi werd.... Inmiddels is deze draak alweer bijna 3! Heb vertrouwen, het kan natuurlijk altijd mis gaan... Maar de kans zal steeds kleiner worden
Gewoon heel spannend Shafra... Hier ook een monstertje van bijna 3 19 december alweer! Zo leuk dat er straks (hopelijk) een baby komt
Jaaaaa Sweety hij is echt wel donkerder hoor! Fijn hoor. Ii heb ook nogmaals getest. Mijn kruidvat test is nog steeds geen knaller maar wel ietsje donkerder, daarom een cb gedaan en zie het resultaat!
Mijn eisprong is wat later. Dus ik vind dit een prima test. Heb nu gerekend vanaf mijn vorige menstruatie maar denk dat ik na de eerste echo wat wordt terug gezet in duur.
Hey allemaal, Ik ben hier nieuw op de forum.. zit beetje met "angst".. Ik ben 26 jaar en ben gestopt met de pil in begin augustus 2015. 1jaar 3 maand bezig voor ons 1ste kindje.. Deze ronde (cyclus) voor het eerst utrogestan gebruikt omdat ik altijd 4 dagen na eisprong bruin verlies had , 5dagen lang en daarna mijn menstruatie dus mijn Lf is veel te kort om een goede innesteling te hebben.. Heb alles gevoeld deze keer (eisprong,innesteling), acne bleef weg (heb dit meestal net voor mijn menstruatie er is).Ik ben dus momenteel 1 dag overtijd deze cyclus en heb gisteren getest met kv test en deze was positief maar nog niet fel.. nu deed ik vanmorgen opnieuw een test omdat ik wakker werd en toch weer klein beetje acne begin te maken in mijn gezicht , nu was deze streep lichter als de streep van gisteren. Dit is waarschijnlijk niet normaal en slecht nieuws voor me (ons)? Wat is jullie mening hierover? (zie foto, lichtste streep is van vanochtend) Groetjes Icebabe..
Een paar uur aan het werk en ik mis een hoop. Sweety: jaaa duidelijker, dat gaat echt goed komen!!! Bernese: jaa gefeliciteerd hoor! Shafra: ooh heerlijke voorpret, enjoy! Benieuwd naar zijn reactie. Izi: jammer! Evelien297: hier ook krampjes en ongi gevoel, iedere keer op wc dubbel check ik dus herkenbaar. Noortje 88: kan niet wachten om ook zo'n cb test te doen, maakt echt veel echter. Perdiz: geen twijfel meer, super leuk! Icebabe: heb er niet veel ervaringen mee denk afwachten? Wat zijn we met veel zwangeren hier, super leuk! Is er Al een kletsgroepje?
@icebabe Wat een lastige situatie. Bij mijn eerste zwangerschap had ik testen die niet donkerder werden en die eindigde helaas in een vmk. Bij mijn zoontje was het een dikke knaltest 1 dag na nod. Nu ben ik aan t testen vanaf afgelopen woensdag en liep moeizaam op. Maar gisteren was het een veel donkerdere streep en vandaag weer! Dus het kan alle kanten opgaan. Ik hoop natuurlijk de goede kant, maar het kan ook slechter aflopen. Je zal geduld moeten hebben en evt over 2 dagen weer testen. En dames...ik durf nu echt te zeggen: IK BEN ZWANGER!!
Sabagirl, gelukkig herken jij het ook Afwachten dus maar! Buikpijn is al ietsje weggetrokken gelukkig! Er is een kletsgroepje in het Bevallingslijst Forum. Ik zit bij die van 15 t/m 31 juli. Denk jij ook? Icebabe.. Kunnen je testen ook reageren op de utrogestan? Misschien overmorgen nog eens testen? Als ie dan niet donkerder is denk ik niet dat het goed nieuws is. Zo wel, dan kan ik je feliciteren HCG verdubbelt elke 48-72 uur, dus dat je streepje nu nog niet donkerder is zegt nog niets denk ik..