Aw wat lief, ik heb de uitnodiging maar kan er niks mee doen. Huh? Hoe kan ik de uitnodiging accepteren of zo? Voel me een beetje dom
Ikofons, ik blijf voor je duimen! Desnoods met pleisters tegen de blaren! Beloofd! Princess, balen.... Sterkte me deze teleurstelling meid. Knuffel
Goedemorgen! Ik zou nog even m'n laatste testen van vanochtend showen. Zien er super goed uit, vooral die dipstick knalt de pan uit. Ik ga vandaag MvM bellen!
Super mooie test frummels! Hier cb gedaan, maakt me onzeker omdat ie 1-2 aangeeft...Gelukkig stond zwanger er wel al heel snel!
Lekker frummels!!! Maar kan ook niet anders dan met een tweeling Sabagirl, er staat toch mooi 1-2 weken? Misschien ben je net te vroeg om al verder te testen, of urine niet genoeg geconcentreerd....komt vast allemaal goed!! Hier echt onwijs misselijk en spugen....dat hoeft van mij nou ook weer niet het is een moeizame start deze dag...
Wat ontzettend lief dat jullie zo mee blijven duimen!! Temp was vanmorgen nog steeds hoger maar test wéér negatief :'( laat die ongi nu maar komen dan kan ik tenminste door naar de volgende ronde.
Wat spannens ikofons!!! Ik hoop voor je dat je toch snel een positieve test in handen hebt!! Maar ik snap dat als je ongi maar niet komt het ook raar is.... Succes!! We denken aan je!!
Lief van je shafra!! Het is zeker raar. Vooral omdat ik dit soort klachten pas 1x eerder heb gehad en we denken (inclusief de huisarts) dat t toen een miskraam is geweest met 4 weken al. Het was alleen te vroeg om te controleren of dat echt zo was ja of nee. En ben het laatste half jaar erg regelmatig geweest met m'n cyclus dus nu al dag 36 is voor mijn doen behoorlijk. En dan lees je berichten dat er genoeg vrouwen zijn die na 2weken pas positief testen dus dat houd wel wat hoop maar kan ook nog meer teleurstelling met zich mee brengen als ongi wel doorbreekt. Frustrerend allemaal
Princess, wat balen zeg Hoop echt voor je dat je gauw positief mag testen! Frummels, wauw wat een knaltesten! Dit zit echt wel goed hoor Sabagirl, een mooie digitale! En geen zorgen om de 1-2 weken hoor, de een heeft er gewoon sneller 2-3 staan dan de ander. Je blijft zwanger Ikofons, pff wat een frustratie zeg... Mag nu toch wel komen dan die ongi! Hoop echt voor je dat je verder kunt, of naar de volgende ronde of alsnog met een positieve test! Ik duim verder! Hier komt vanavond MvM langs, die test zal ik hier vanavond even showen Vandaag voor het eerst een beetje misselijk, maar nog niet noemenswaardig haha
Shafra hoeveel dpo ben je nu? Inderdaad zoals de rest zegt, bij de 1 stijgt het sneller dan bij de ander. Hier vandaag ook aardig misselijk (gister en eergisteren viel het mee) en zelfs op het punt gestaan naar de wc te rennen. Bij mn vorige zwangerschappen niet gehad. Dan denk ik, o jee, dit al bij 5 weken....hoe wordt het dan als er nog meer hcg in mn lijf zit? Maarja niets aan te doen en alles voor het goede doel!
@frummels ik heb werkelijk geen idee...mijn eisprong zou denk ik rond 5 november zijn. Dus nu rond 19 dpo?? Maar het kan ook zijn dat ik nu griep heb, aangezien mijn kleine man 7x heeft overgegeven afgelopen 10 dagen...
@PrincessP Balen zeg.. Ik wens je heel veel succes in de volgende ronde. Hopelijk dan meer geluk. @Frummels Wow wat een mooie knaller zeg!!!!! Hoeveel DPO zit je nu eigenlijk met zo'n mooie test?! @Sabagirl Wanneer je niet zeker bent van je cyclus kan je zo paar een dagen ernaast zitten en ben je misschien korter zwanger dan je denkt? @Shafra Owjee, nu toch misselijk en overgeven! Maar in ieder geval harstikke zwanger haha. Al hoop ik voor je dat de misselijkheid/overgeven niet voor al te lange tijd is. @Ikofons Wat enorm frustrerend zeg.. ik blijf in ieder geval voor je duimen dat je straks een mooie test in handen mag hebben!!
Dat hoop ik ook sweety28! Er blijft niks binnen en lichte koorts erbij even goed in de gaten houden, koorts is namelijk niet echt goed om dat lang te hebben.... Maar lijkt nu toch echt meer op een zware griep!
Thanx frummels. Is echt een heftige griep!! Gelukkig voel ik me iets fitter, maar lichaam is goed van slag voel nu ook helemaal geen symptomen meer, ben zo bang voor t ergste!! Straks ga ik verloskundige bellen, is kijken wat ze zeggen hierover....wilde mij vandaag toch al aanmelden, nu maar gebruik van maken en hopen dat t niks ernstigs is voor mij en de kleine cashewnoot.... Had gelezen dat lange tijd koorts voor een miskraam kan zorgen, is wel heftig om te lezen...
@shafra: nog geen veranderingen.. temp nog steeds hoger, geen ongi te bekennen, steken in buik en lies blijven aanwezig, borsten onwijs pijnlijk (erger als anders) aahhh stom lichaam!!!