NOD-lijst 15 t/m 21 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door manaolana, 16 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Wat vaag zeg Ikofons! Is het niet iets om je bloed te laten testen door de huisarts? Of sowieso even langs te gaan om te vragen wat er aan de hand is?

2. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Frustrerend ikofons! Mag nu toch wel een keer duidelijk gaan worden!

3. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Ikofons jeemig zeg, kan je niet bloed laten prikken anders? Alles wijst toch wel op een zwangerschap hoor.

4. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Helaas is het hier mis. Vanmorgen nog maar een licht streepje. Gebeld met de huisarts en de assistentie belt vanmiddag terug. Nadat ik had opgehangen en dacht nog geen bloedverlies te hebben had ik licht bloedverlies met het afvegen. Inmiddels al iets meer bloed en krampjes. Het mag nog niet zo zijn. :(

5. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Wat een nachtmerrie sweety! Heel veel sterkte

6. Perdiz

Perdiz Bekend lid

19 okt 2015
    963
    6
    18
    Sweety neeeeeee!!!! O ik heb gewoon geen woorden. Hoe vreselijk dit.....dikke knuffel lieverd

7. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    O neeeeee, lieve sweety....ik weet niet wat ik lees. Wat ontzettend verdrietig meis. Ik wil je een dikke dikke knuf geven. Hoe is het nu?

Teruglopende streepjes zijn inderdaad nooit goed nieuws en dan was het misschien ook al geen goed nieuws dat ze in eerste instantie zo langzaam donker werden. Dat had ik ook bij mijn vorige miskraam. Heel langzaam donker geworden tot 15dpo en vanaf toen weer lichter.

O meis wat ontzettend rot zeg, heel veel sterkte.

8. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ikfons, temp je al je hele cyclus? Weet je wanneer je eisprong was? En zo ja hoe lang geleden? Dan kan ik even met je meedenken/rekenen. Wat een raar verhaal dit zeg en erg frustrerend dat je nog geen duidelijkheid hebt.

9. Ikofons

Ikofons Lid

12 nov 2016
    72
    2
    8
    NULL
    NULL
    Neeeeee sweety :'( jemig heb er geen woorden voor! Sterkte wijfie!!

Ik heb mijn ovulatie rondom 3 nov gehad. Ik zit nu bijna 10 dagen na m'n NOD. Alles in mij zegt ook dat t raak is behalve de testjes. Ik wacht t nog paar dagen af anders vraag ik idd een bloed test aan

10. Aag

Aag Actief lid

31 jul 2016
    267
    97
    28
    Oooh Sweety, verschrikkelijk nieuws... Heel veel sterkte! :(

11. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    #1111 Frummels, 25 nov 2016
    Laatst bewerkt: 25 nov 2016
    Ikofons weet je zeker dat je je eisprong toen gehad hebt of zou hij ook later gesprongen kunnen zijn? Wat bijzonder. Heb je een foto van je temp kaartje? Ik ben wel benieuwd. Ik las dat je pas 5 nov bent gaan temperaturen en dat je temp meestal rond 37.4-37.5 ligt? Dat vind ik wel erg hoog, vooral voor een pre-eisprong temperatuur. Temp je rectaal? Als er geen duidelijke stijging in je kaartje te zien is dan kan het of zijn dat je (nog) geen eisprong gehad hebt of dat ie al geweest is. Wat waren de lengtes van je cyclussen hiervoor?

Ik heb wel eens gelezen hier op het forum dat een vrouw zwanger was maar testen negatief bleven. Wil je geen valse hoop geven maar hoop dat het raak is meis!

12. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

23 nov 2012
    3.168
    129
    63
    Jeetje sweetyyyy!! :( Dit is je zooo niet gegund!! Wat vreselijk.. heel veel sterkte meid..

13. Ikofons

Ikofons Lid

12 nov 2016
    72
    2
    8
    NULL
    NULL
    Meiden allemaal onwijs bedankt voor het duimen en meedenken maar denk dat t vandaag de verkeerde kant opgaat. Temp is teruggelopen naar normaal en onwijze ongi krampen. Nog geen bloed maar dat zal niet lang meer duren.
    Voor iedereen op roze: heel veel plezier met jullie zwangerschap!!!
    Meiden op rood: we gaan voor de volgende ronde!!
    En sweety in 't speciaal: nogmaals sterkte!! X

14. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Wat balen ikofons, jammer dat het weer niet zo mocht zijn.
    Ik denk dat je eisprong dan toch ongeveer twee weken geleden was, maar mocht je volgende ronde helemaal temperaturen dan zie je vast ergens in je kaartje een temp stijging.

Ben maar even lief voor jezelf! Bij mij werkt chocola altijd wel een beetje! Liefs

15. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

25 jun 2014
    808
    285
    63
    Ikofons wat jammer zeg.. had echt goede hoop voor je!
    Wat frustrerend dat je dan zo lang hebt moeten wachten op meer duidelijkheid. Inderdaad dit weekend maar even extra lief voor jezelf zijn!

En thanks lieve meiden, het is nu ook verder door aan het zetten. Ben momenteel erg verdrietig maar hoop dat ik me snel weer goed voel zodat we er opnieuw voor kunnen gaan. Het heeft gewoon nog niet zo mogen zijn.

16. Ikofons

Ikofons Lid

12 nov 2016
    72
    2
    8
    NULL
    NULL
    Meiden mag ik jullie toch nog 1x om raad vragen?
    Vanmorgen natuurlijk verteld dat m'n ongi door gaat breken. Dat is dus ook gebeurd. Maar man wat doet het zeer! Onwijze steken in m'n onderbuik (voornamelijk aan 1 kant). Soms zo pijnlijk dat ik niet rechtop kan staan. Ook heb ik best veel bloedverlies. Normaal is het veel minder. Wat denken jullie? Zou het een miskraam kunnen zijn? Ben best beetje ongerust omdat het zoveel pijn doet. Miskraam, bbz, of gewoon heftige ongi? Iemand ervaring hiermee?

17. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat balen ikofons 😢, ik werd net wakker en moest gelijk aan je denken!! Ik heb geen idee waarom je zoveel bloed verliest en krampen hebt.... Hoop dat het niet al te pijnlijk is! Veel sterkte, hoop dat je snel dikke knallers van testen mag hebben!! En zoals frummels zei: verwen jezelf maar extra!!

18. Shafra

Shafra Actief lid

23 mrt 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    Desnoods bel je de hap op... Last aan je zij? Of meer op je buik?? Op je zij kan natuurlijk blindedarm zijn. Houd het goed in de gaten, anders gewoon bellen hoor! Sterkte!

19. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ikofons het kan ook zijn dat je baarmoederslijmvlies wat dikker was deze maand waardoor je nu meer pijn ervaart. Als je de pijn niet trekt kan je 1 of 2 aleve (Feminax) nemen, dat werkt wel goed voor de pijn. Weet wel dat alle pijnmedicatie behalve paracetamol een verminderde werking heeft op de vruchtbaarheid dus ik zou het alleen nemen als je het echt niet trekt.

Gezien het feit dat je steeds negatief testte lijkt mij een miskraam of bbz onwaarschijnlijk, maar als de pijn blijft zou ik wel voor de zekerheid de huisarts even bellen. Sterkte vrouw!

20. merelv

merelv Actief lid

12 nov 2015
    233
    70
    28
    Helaas was ik ongesteld geworden en ik moest afgelopen vrijdag een operatie (laparoscopie) ondergaan, ze vonden een kronkel in mijn eileider, deze is nu weer doorgankelijk gemaakt! Ik hoop dat het nu wel lukt ;)

Deel Deze Pagina