NOD-lijst 15 t/m 21 november

Discussion in 'NOD forum' started by manaolana, Oct 16, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female
    Wat heftig Merel. Hopelijk heeft die operatie ervoor gezorgd dat je nu snel zwanger raakt! Succes!

2. Swee

Swee Actief lid

Apr 28, 2016
    369
    0
    16
    ben een weekend weg geweest.. En zie nu allemaal deze verhalen...

Sweety o nee wat vreselijk meid een hele dikke knuffel mup!!!

ikofons voor jou ook een hele dikke knuffel ik hoop dat je je snel beter voelt xx

Merel hoop dat t nu snel raak is knuf

3. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

Jun 25, 2014
    808
    285
    63
    Dank je wel Swee! Het bloeden is over, heb nu alleen nog vegen bruinverlies. Lichamelijk gaat het dus prima.
    We waren zó ontzettend blij en begonnen er steeds meer in te geloven. En ineens is het dan allemaal voorbij..
    Toch wel intens verdrietig dat het niet zo mag zijn.
    Voel me een beetje leeg.. :(
    Gaat wel weer goed komen maar heeft toch even tijd nodig.

4. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Sweety, ik begrijp je verdriet :( Neem je tijd om dit te verwerken! Hoop echt dat je gauw weer positief mag testen!

5. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

Jun 25, 2014
    808
    285
    63
    Dank je wel Evelien297! Pfff, wat een heftige ronde was dit. Een rollercoaster aan emoties en hormonen en dat komt er nu wel uit. :( Deze keer heeft het nog niet zo mogen zijn maar onze tijd komt nog wel. Ben wel heel blij voor alle dames waarbij het deze ronde is gelukt. Ik wens jullie allemaal een mooie en fijne zwangerschap toe. Volgend jaar zomer zitten jullie met een prachtig kindje in jullie armen. Wat een heerlijk vooruitzicht om dit jaar mee af te sluiten en het nieuwe jaar mee in te gaan. *nog een beetje emo* :)

6. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Wie weet mag je je volgende maand ook melden Sweety! En dan zit jij ook nog hoogzomer met een mooie baby op schoot :)

7. Shafra

Shafra Actief lid

Mar 23, 2010
    328
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sweety dikke knuf voor jou!!!

@ikofons hoe is het met jou??

@evelien gaat alles goed? Kwam je nog bij de club?

8. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Shafra, haha ja zit er al bij, praat alleen niet zoveel haha.. wat heeft zp dat saai gemaakt zeg! Mogen ze wel wat opleuken haha
    Verder gaat het goed hoor! Voel alleen m'n borsten verder niets.. En jij?

9. Ikofons

Ikofons Lid

Nov 12, 2016
    72
    2
    8
    NULL
    NULL
    @ shafra: met mij gaat het goed. Eerste 2 dagen onwijs veel bloedverlies met 1 grote klont en die hevige steken. Daarna nogaan maar heel weinig verlies. Steken zijn minder geworden maar nog wel aanwezig. Heb dit keer geen ongi krampen gehad, alleen die steken op 1 plek. Heel vreemd. Maar met opgeheven hoofd door naar de volgende ronde :) ga ook ff granaatappelsap halen. Waar halen jullie die?

10. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Ik heb die van POM en dan bij Dirk vd broek. Heel veel sterkte en succes ikofons!!

Share This Page