Ik zie nu pas Jolanda dat we beide even oud zijn en voor ons 3e kindje gaan, spannend he . Soms toch ook wel bang dat 3 kindjes wel erg 'veel' is naast fulltime werken..maar we gaan het zien
Volgens berekening zou ik donderdag (gisteren) ei hebben. Echter had ik zaterdag/zondag en maandag vruchtbaar slijm. En dinsdag was t opeens weg. Dus als ik al een ei heb deze maand is ie of al geweest of komt veel later. Na de vorige miskraam had ik opeens een korte cyclus van 25 dagen. Dus nu misschien ook? Hebben het toevallig zaterdag wel gezellig gemaakt. Dus wie weet. Dus zet me maar op paars. T is een eigenlijk toch een een ronde voor spek en bonen
Hahaha nou inderdaad!!! Nog geen Pasen hier. Omdat ik vanmiddag (half 4) toch wel een donkere test had heb ik ook een clear blue gedaan maar die geeft geen smiley. Hoop echt morgen op een positieve test!
Ja spannend. We wilde het eigen bij 2 houden maar gaan straks beide naar de basisschool en kriebelde toch best wel erg hihi zo'n kleintje erbij. Ik ben fulltime huisvrouw dus voor mij zal het minder zwaar zijn an voor een vrouw die er nog fulltime bij werkt vind alleen dat wachtbankje zolang duren hihi.
Morgen nog eens testen Ik kreeg een smiley tewijl ik er niet op had gerekend, maar volgende dag was cb alweer negatief maar z&k nog positief dus denk dat cb best veel nodig heeft.
Goede morgen dames! Ik was deze maand niet van plan om ovulatietesten te doen. Had dus ook niks gekocht maar nu vond ik vanochtend een verdwaalde test in het badkamerkastje haha Wat denken jullie? Positief of nog net niet? Doortesten kan dus niet omdat ik maar een test vond .
@manaolana Ik denk positief!!! Vanmorgen hier dikke knallers! Precies vandaag dat ik het ook verwachtte.. Zo blij, want dan is ook deze maand denk ik m'n cyclus netjes 28 dagen! Gisteravond hebben we het al gezellig gemaakt... Wat is handig vanavond weer en morgen weer? En dan maandag ook?
Manaolana ik zeg positief! Bij mij knallen die ook niet! Sweety, dat is een mooie zeg! Veel plezier beide!!
Spannend al die eisprongetjes! Ik denk dat ik 'm ook weer overleefd heb. Ovulatiepijntjes zijn over en weer zo goed als geen afscheiding. Nu maar wachten! en... Dubbele dosis tarwekiem haha
Manaolana Voor mij is jouw test positief!! Klus ze hihi Sweety Mooie knallers zeg!! Iedere keer klussen is mooi meegenomen dus leef je uit zou ik zeggen hihihi!!! Hier Net weer een positieve ovu test!! m'n ei is dan morgen als het goed is.
Spannend meiden!! Heel veel klusplezier!! Ik werk fulltime, heb 1 zorgenkindje van 10 met diabetes en dan 1 dametje wat bijna naar school gaat. Mijn nieuwe partner wilde graag nog een 'eigen' kindje en toch kriebelde het ook bij mij nog wel. De kans op een tweeling is aanwezig door dubbele eisprong deze maand door clomid. Dus wie weet straks 4 ipv 3 kindjes. Ik zit nu op het wachtbankje en die dagen duren wel lang....ga de 14e testen met een early test. Even kijken of we dan al wat zien. Het blijven behouden vind ik wel het engste. Omdat we kort geleden een kindje hebben verloren en erachter aan meteen een mk. Maar miss is 3x scheepsrecht..
♡🎀♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡🎀♡ 15 november (6) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK) Fenna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 22 (3 MKs) EvelyndeB - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Duimpje86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM 16 november (5) Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 Jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 MissMarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 48?MMM Sher1986 - 30 - 3e kindje - ronde 2 (na MA) 17 november (3) Sweety - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 evelien297 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12 18 november (2) Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MK Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde?? 5* 19 november (3) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8) Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Shafra 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 20 november (3) Koekepan - 30 - 2e kindje - ronde 6 sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 21 november (1) Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 (na MA) Datumloos (2) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 SJMD - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buiten de lijst (0) Totaal: 24 Wachtbankje (8), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hier nog niks te merken van eisprong ,ook geen slijm etc.wel super verkouden. Vanavond toch maar ff gezellig proberen te maken en dan vanaf maandag op wachtbankje. Snap soms niks meer van mijn cyclus , stomme onregelmatigheid
Wil iemand mij verplaatsen van de 15de naar de 19de? Eisprong was ineens 4 dagen later.. Pas op cd 18 een positieve ovulatietest, normaal op dag 14 al. Zal denk ik door me erge verkoudheid komen.. Heb van de week ook mijn IVF schema al gehad. Als ik na deze ronde ongesteld word, moet ik aan de pil en dan begin janauri beginnen met alle injecties! Oh en ik mag op paars
♡🎀♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡🎀♡ 15 november (5) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK) Fenna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 22 (3 MKs) EvelyndeB - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Duimpje86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM 16 november (4) Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 MissMarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 48?MMM Sher1986 - 30 - 3e kindje - ronde 2 (na MA) 17 november (3) Sweety - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 evelien297 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12 18 november (2) Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MK Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde?? 5* 19 november (4) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8) Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Shafra 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 20 november (3) Koekepan - 30 - 2e kindje - ronde 6 sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 november (1) Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 (na MA) Datumloos (2) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 SJMD - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buiten de lijst (0) Totaal: 24 Wachtbankje (10), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. The Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)