NOD-lijst 15 t/m 21 november

Discussion in 'NOD forum' started by manaolana, Oct 16, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

Jun 25, 2014
    808
    285
    63
    #141 Sweety28, Nov 6, 2016
    Last edited: Nov 6, 2016
    Fijn Louloute!! We mogen weer op het wachtbankje! :D

Gisteren in de loop van de dag toch echt weer last gekregen van ovulatiepijn. In m'n onderrug, zij en deze maand in m'n linkereierstok. Gisteravond werd het erg pijnlijk en vannacht echt steken. Net als vorige maand, ook precies op de zaterdagavond/nacht. Die druk is nu weg maar het is nog wel lichtjes pijnlijk. Weet daarom niet zo goed of m'n ei al wel of niet gesprongen is. Denk het wel want heb nu al ruim 24 uur een posi test. Mn ovu testen blijven overigens nog steeds knallen. We hebben wel extra ons best gedaan vrijdag, gisteren en vandaag. ;) Vorige ronde had ik ook m'n eisprong op dag 18 en brak m'n ongi door op dag 28. Een LF van 10 dagen. (te kort?!) Klopt het dan dat m'n NOD op 17 nov. is?

Hoe gaat met de andere dames? Nog meer eitjes in aantocht? :)

♡🎀♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡🎀♡

15 november (5)
    Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK)
    Fenna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14
    Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 22 (3 MKs)
    EvelyndeB - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Duimpje86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM

16 november (4)
    Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8
    Jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6
    MissMarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 48?MMM
    Sher1986 - 30 - 3e kindje - ronde 2 (na MA)

17 november (3)
    Sweety - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2
    evelien297 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2
    PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12

18 november (2)
    Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MK
    Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde?? 5*

19 november (4)
    manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8)
    Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Shafra 32 jaar - 2e kindje - ronde 2
    clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26

20 november (3)
    Koekepan - 30 - 2e kindje - ronde 6
    sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5
    Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2

21 november (1)
    Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 (na MA)

Datumloos (2)
    Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17
    SJMD - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1

Buiten de lijst (0)

Totaal: 24

Wachtbankje (11), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
    The
    Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

2. Louloute

Louloute Niet meer actief

Sweety
    Je LF is dan 9 dagen (dag 28 ongi = cyclus van 27 dagen want de dag dat je ongesteld bent is cyclus dag 1 van de volgende cyclus).
    Als je vandaag nog een knaller hebt dan springt morgen je ei (als het goed is). Overmorgen ben je dan 1 dpo. Je nod is dan idd 17 november (uitgaande van LF 9). :)

3. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

Jun 25, 2014
    808
    285
    63
    Dank je wel voor het meedenken! Zie alleen dat ik het verkeerd zeg. Op dag 29 brak m'n ongi door, dus dag 1. En dus cyclus van 28 dagen.
    Sinds vanmiddag geen posi testen meer. Druk en pijn is weg. Ik temp niet maar ga dus toch uit van een eisprong vandaag (dag18). Dan is morgen 1dpo? Dan zit ik op woensdag 16/11 op 10dpo en zou donderdag 17/11 m'n menstruatie (en NOD) moeten zijn. Maar vanaf wanneer kan je dan testen? Denk zowiezo dat ik echt m'n NOD aanhoud omdat mijn LF aan de kortere kant is. Sta er wel nuchter in overigens, willen het een jaar de tijd geven. Al blijft het natuurlijk wel spannend.

4. Louloute

Ja klopt morgen 1 dpo dus in dat geval! :)
    10 dpo vind ik zelf prima om te testen. :D

5. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

Feb 3, 2010
    1,116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Hier nu 4 a 5 dpo. Sinds gister krampjes en soms wat steekjes, en vandaag ook nog eens moe ondanks goede nachtrust. En beetje snel gepiekeerd 😂. Nog beetje vroeg voor symptomen, dus denk dat me lichaam me voor de gek houd en ga er dus maar vanuit dat ik de 16e gewoon ongi ga worden (liever niet natuurlijk!)

6. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female

Ik ga heel voor je duimen lieverd dat het op de valreep toch lukt! Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt over het traject hierna. Moet je dan op dag 1 met de pil starten?
    Welkom op de wachtbank!

7. Frummels

Frummels Fanatiek lid

Mar 31, 2015
    4,475
    2,835
    113
    Female

Wanneer je wil testen is persoonlijk. Het scheelt als je een korte LF hebt dat je dam niet twee weken hoeft te wachten. Als het niet raak is word je al eerder ongesteld. Ik testte meestal 11dpo, omdat mijn LF 8-10 dagen is en als dan 11dpo mn temp nog hoog was de kans heel groot was dat ik zwanger was. Tegenwoordig test ik toch vaak wat eerder.

Je LF kan trouwens ook nog toenemen. Tot 10 maanden na stoppen met de pil kan hij korter zijn dan normaal. En jouwe is idd (nog) erg kort.

8. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

Jun 17, 2014
    1,187
    426
    83
    Female
    Brabant
    Hier helaas nog steeds geen positieve ovulatietest, dus ik ga buiten dese lijst vallen. Ik zit nu op dag 18, laat eitje deze keer dus. Normaal dag 15/16. Heb steeds dipsticks van zwanger en kids gebruikt, maar die waren op. Dus vandaag maar dure van cb gehaald, maar dus nog geen smiley. Ik test morgen en evt overmorgen nog, en anders heb ik hem denk ik gemist. Cyclus is nog nooit langer dan 31 dagen geweest en heb een LF van 12 dagen. Ik test 1 keer per dag. Wel om de dag geklust, dus als de test hem gemist heeft, kan dat niet heel veem kwaad. Maar ja, indien ik morgen of overmorgen positief test, ben ik dus later dan deze lijst.

9. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

Feb 3, 2010
    1,116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Bij 1x per dag testen kun je idd je ei zijn misgelopen. Ik doe meestal als ik een vrij donkere 2e streep heb 2x per dag testen.

10. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

Jun 17, 2014
    1,187
    426
    83
    Female
    Brabant
    Klopt, maar ze zijn ook niet heel donker geweest, dus heb het bij 1 keer testen gelaten. Al verschilt het nogal eens per cyclus hoe snel ze oplopen bij mij. Soms heeft het een paar dagen nodig, soms ineens knaller. Vandaar nog 2 dagen testen en anders ga ik er van uit dat ik hem gemist heb.

11. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Hier op het wachtbankje, inmiddels 2 dpo.. alhoewel ik me heb voorgenomen er deze maand minder mee bezig te zijn, vind ik het toch spannend! :) Maar denk wel dat ik ga wachten met testen tot mn hopelijk-NIET-ongesteldheids-dag haha :)

12. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

Jun 25, 2014
    808
    285
    63
    @Evelien297
    Spannend! En een goede instelling.
    Niet testen tot je NOD lijkt mij ook het beste.
    Alleen nu nog volhouden.
    Maar proberen er nuchter in te staan.
    Hoop op een mooie roze lijst!
    Wel een kleine lijst viel me op.

13. Louloute

Ik ga wel weer voor nod testen. Zolang wachten hou ik echt niet vol hihi!! :D maar ik heb liever een negatieve test dan valse hoop. :)
    Vind het ook heel spannend!! Hopelijk veel roze deze maand idd!!

14. Mutsefruts88

Mutsefruts88 Niet meer actief

Haha de eerste testmomenten worden al weer uitgedacht.

Lees hier wel dat meer meiden niet helemaal in hun hum zijn. Heb er ook weer beetje last van. Slecht geslapen, onrustig, snel geïrriteerd en beetje lui. Zal wel weer wat in de lucht hangen ;)

Ik ga niet voor NOD te testen en alle 'kwaaltjes' negeren. Zeg ik heel stoer... Haha. Wat was het leven toch makkelijk voordat je bezig bent met zwanger worden!

15. Izi

Izi Actief lid

Feb 25, 2015
    456
    180
    43
    Hallo meiden ik haak weer in.
    Zag al een heleboel mooie ovu testen langskomen. Nu die vreselijke wachtbank weer. Ik duim voor jullie allemaal voor ROZE!!

Hier ook helemaal niet in mn hum. Ook deze maand weer ovu testen gedaan. Toevallig vroeg mn man hoe het er mee ging, terwijl ik toevallig net een positieve test had, en omdat hij het wist lukte het gezellig maken niet:(:( Het voelde als een moetje en dat ging dus niet volgens hem, wat heb ik een spijt dat ik hem heb verteld hoe het met de ovu testen ging.
    2 dagen voor de positieve ovu test nog wel gezellig gemaakt maar daarna dus niet meer. Maar hele kleine kans dus deze maand:(

16. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

Feb 3, 2010
    1,116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Hier hetzelfde haha op de dag van positieve ovutest lukte het manlief niet ik denk door de druk hoor. Wel hebben we 2 dagen voor de positieve ovutest en 1 dag na positieve ovutest geklust dus hopen dat het goed is. Al ga ik er vanuit dat ik gewoon ongi ga worden volgende week (klinkt mss negatief maar ik zie het zo dat als ik ervanuit ga ongi te worden het niet zo hard aan komt als ik dus ook echt ongi wordt)

17. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

Oct 15, 2015
    3,446
    1,129
    113
    Hier wijs mijn mond gehouden tegen mijn man over dat gister misschien eisprong was (geen ovulatie testen dus blijft gokken) want anders wordt het inderdaad niks hem kennende. Dit weekend extra ons bed gedaan en denk dat we komende week ook nog maar even om de dag doen omdat cyclus ook wel eens langer kan zijn en ik niks wil mis lopen. Merk wel dat de hoop meer begint te leven dus ben bang voor de teleurstelling als deze ronde weer niet lukt.

18. evelien297

evelien297 Fanatiek lid

Nov 23, 2012
    3,168
    129
    63
    Hier ook een man die de druk van ovulatietesten niet aankan :) Dag voor positieve test en dag na positieve test gezellig gemaakt. Dus hopen op een wonder!

Ik ga voor jullie allemaal duimen!!

19. Sweety28

Sweety28 Bekend lid

Jun 25, 2014
    808
    285
    63
    Het begint nu toch wel weer spannend te worden!!
    Ik duim voor ons allemaal en hoop op een heel mooi roze lijst!
    Hoop dat de dagen snel voorbij vliegen.

20. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

Jun 17, 2014
    1,187
    426
    83
    Female
    Brabant
    Hier een man die niet gevoelig is om te weten of de testen positief of negatief zijn. Hij doet gewoon z'n werk ondanks positieve test 😉

Ik ga vandaag voor het laatst testen met ovu testen, ik denk alleen dat hij toch al geweest is. De bmm is alweer aan het sluiten heb ik het idee... maar weet dan niet wanneer mn NOD is. Ga maar van het langste uit en dan zien we wel op het deze ronde eindelijk raak mag zijn

Share This Page