Goedemorgen! Balen izi wanneer was je test positief? Je ei springt pas de dag erna dus als je test gisteren positief was maken jullie nog zeker kans!
Hoi meiden, Na lang nagedacht te hebben wil ik toch wel weer eens meeschrijven in het NOD topic. Afgelopen donderdagavond mocht ik de pregnyl weer zetten, wat betekend dat er afgelopen zaterdag twee eitjes zijn gesprongen. Ik heb geen idee meer in welke ronde ik zit dus daar zal ik een vraagteken bij zetten.
♡🎀♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡🎀♡ 15 november (5) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK) Fenna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 22 (3 MKs) EvelyndeB - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Duimpje86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM 16 november (4) Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 MissMarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 48?MMM Sher1986 - 30 - 3e kindje - ronde 2 (na MA) 17 november (3) Sweety - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 evelien297 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12 18 november (2) Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MK Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde?? 5* 19 november (5) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8) Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Shafra 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 Inge1984 - 32 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM 20 november (3) Koekepan - 30 - 2e kindje - ronde 6 sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 november (1) Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 (na MA) Datumloos (2) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 SJMD - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buiten de lijst (0) Totaal: 24 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. The Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hier had ik juist last van druk haha. Normaal gaat het heel spontaan en als de zin er is. Maar nu het zo echt en beetje gepland is... Vriendlief zag er de lol wel van in en hij deed z'n werk, maar ik was steeds afgeleid. Kon m'n hoofd er niet bij houden en zag al allemaal enge dingen; stel dat het dit keer niet zo makkelijk gaat als de eerste etc. Blij dat ik de man niet was!
Die angst heb ik ook mutsefruts, bang dat het niet zo snel gaat als bij de eerste.. Bij de eerste gelijk raak, nu in de tweede ronde.. En nu al! Ga ik op internet lezen over stellen die zeggen dat de tweede veel langer op zich liet wachten dan de eerste.. We gaan gewoon duimen!!
Bij ons was het bij de eerste ook snel raak (binnen een halfjaar) maar dat is idd geen garantie dat het dit keer weer zo snel zal gaan. Ik vind het wel spannend maar maak me geen zorgen, meer dan blijven klussen en afwachten kunnen we toch niet doen op dit moment!!
Spannend al weer veel dames op het wachtbankje! Ik hoop dat mijn temperatuur morgen echt omhoog gaat anders begin ik te twijfelen of de ovulatietest van zaterdagochtend wel positief was. En de angst... ja ik denk dat we die allemaal wel kennen. Volgens mij maakt het ook niet echt uit of je in ronde 1 of ronde 23 zit. Hoewel die situaties natuurlijk niet te vergelijken zijn heeft iedereen denk ik zijn eigen angsten. En ongeacht welke ronde je zit, je wilt het graag dus weer ongesteld worden is altijd ruk.
Ik bedoelde eigenlijk meer de zwangerschap en bevalling. Dat soort gedachtes en beelden schoten voorbij. Stel nou dat het raak is! Ook al was het een verrassing de eerste, heb toch een perfecte zwangerschap en bevalling gehad. Wat nou als de 2e niet zo gaat... Daarom was ik blij dat ik de man niet was haha, dan was er niks van gekomen. Maar zo heeft iedereen z'n gekke angsten natuurlijk
Hier vandaag melkachtige dikke plakkerige afscheiding gehad. En nu weer krampen en steken pffff waarom moet dat wachten zolang duren hihi.
Deze maand echt véél minder duidelijke ovu.kwalen. Gister na het vrijen een stuk gewandeld [gister of vandaag komt eisprong], en voelde toen de bekende steken een half uur lang. Vandaag voor het eerst cervixlijm...niet veel. Vorige mnd wel 3/4 dgn lang. Wederom vandaag steken in eierstokken. Gok dat ik dus wel goed zit, maar de symptomen zijn minimaal dit keer. Wel erg pijnlijke borsten! Ik zit ws op 21 of 22 nov.
Ach Jolanda, niet de enige man dus die niet met die druk om kan gaan. Hij zei nu wel dat hij spijt heeft haha maar ja. Louloute, op de 2e in de avond gezellig gemaakt maar de 4e in de middag een posi test. Dus dan 5e gesprongen waarschijnlijk? Verder niet gezellig meer gemaakt. Dus denk dat we deze ronde maar snel moeten vergeten Haha mutsefrutsels dat kan natuurlijk ook nog. Gelukkig had je man er wel lol in
Hallo allen, door verschillende redenen ff niet mee gelezen en t ook bijzonder weinig gezellig gemaakt thuis. Wel gezellig weten te maken precies op de dag dat ik volgens zo'n app m'n eisprong zou moeten hebben, dus t zou kunnen.... maar ik verwacht van niet. Maar ik mag op paars dus. Hier trouwens ook een man die moeite heeft met de prestatie als t "moet" zeg maar, jullie kerels zijn echt niet alleen Gelukkig hebben we daar met t maken vanbd eerste al oplossingen voor gevonden, dus die kunnen we nu ook weer inzetten
Izi, Hmm..De kans is minder groot als wanneer je het dichterbij de eisprong gezellig maakt maar die is er nog steeds wel! Er hoeft er maar een te zijn die het gered heeft he! 😊
Zo even alles bijgelezen...ik mag ook op de wachtbank! Ik doe nog niet aan ovu testen ed, maar voel duidelijk de groei van het eitje (pijnlijk) en als t gesprongen is is de pijn opeens weg. Ik weet niet of we kans maken deze maand, we hebben t 3 en 4 dagen voor de ovulatie gedaan en een paar uur erna. Ik heb ook een vriend die 'seks hebben voor een kindje' heel libidododend vindt, dus ik heb niets gezegd.
♡🎀♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡🎀♡ 15 november (5) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK) Fenna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 22 (3 MKs) EvelyndeB - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Duimpje86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM 16 november (4) Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 MissMarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 48?MMM Sher1986 - 30 - 3e kindje - ronde 2 (na MA) 17 november (3) Sweety - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 evelien297 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12 18 november (2) Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MK Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde?? 5* 19 november (5) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8) Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Shafra 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 Inge1984 - 32 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM 20 november (3) Koekenpan - 30 - 2e kindje - ronde 6 sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 november (1) Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 (na MA) Datumloos (2) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 SJMD - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buiten de lijst (0) Totaal: 24 Wachtbankje (13), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. The Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
♡🎀♡ NOD-lijst 15 t/m 21 november ♡🎀♡ 15 november (5) Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 8 (2e na MK) Fenna87 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 14 Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 22 (3 MKs) EvelyndeB - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Duimpje86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM 16 november (4) Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 8 Jolanda1986 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 MissMarijke - 37 jaar - 2e kindje - ronde 48?MMM Sher1986 - 30 - 3e kindje - ronde 2 (na MA) 17 november (3) Sweety - 30 jaar - 1e kindje - ronde 2 evelien297 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 12 18 november (2) Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MK Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde?? 5* 19 november (5) manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 15 (BBZ in ronde 8) Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 3 Shafra 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 26 Inge1984 - 32 jaar - 2e kindje - ronde ? MMM 20 november (3) Koekenpan - 30 - 2e kindje - ronde 6 sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 21 november (1) Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 (na MA) Datumloos (2) Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 17 SJMD - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Buiten de lijst (0) Totaal: 24 Wachtbankje (13), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. The Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Mijn man doet braaf zijn best . Nou moet ik zeggen dat het meestal wel de meest slechte sex is, maar goed dat maken we de rest van de maand wel weer goed.