Haha sunflower m'n nod is ook de 21e. Ik vind het niet erg want test toch voor m'n nod altijd hihi. Ik dacht eerst ook dat het niet gelukt was deze maand. Nu twijfel ik ik wil het gewoon weten!! Nu! 😂
💙💝♡♡NOD-lijst 15 t/m 21 oktober ♡♡💝💙 15 oktober (5) Sophie89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Aag - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 Benyamine - ? jaar - 4e kindje - ronde 1 Marlice - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 14 16 oktober (6) Saar24 - 3e kindje - ronde 11 Marlies78 - 38 jaar - 1e kindje - ronde 2 Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 Pixxel - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Danielle83 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 4 Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MK 17 oktober (1) Trina - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 18 oktober (6) Elfi - 31 jaar - 1e kindje - ronde 23 (IUI 5 MMM) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 na ma Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 16 MamaAnnelies - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 Tasoesz - 29 jaar - 2e kindje MMM ronde 1 clomid Jupjeh - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MA 19 oktober (4) Rashomama - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma Schuurpapier - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA Evelien297 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 20 oktober (6) Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 - MMM ronde 3 Clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 25 LoveFennie - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 Babyjoris - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Merelv - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 MMM 7e clomid Twinperfect - 33 jaar - 2e kindje - ronde ? 21 oktober (6) Sunflower87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 Yasemin19 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 21 (3e na 3e mk) Sunshine1504 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nunas - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 (vroege mk in 1e ronde) Datumloos (2) Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM miessemuis - 24 jaar - 3e kindje - ronde 7 Buiten de lijst (3) 14 oktober Lavitabella - 35 jaar - 3e kindje - ronde ? 22/23 oktober Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Totaal: 39 Wachtbankje (35), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (5), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0)
Dat is het zwangerschapshormoon van moeders voor moeders. Dat zorgt er voor dat je eitje daadwerkelijk ook springt.
Ik zit nu pas op 3DPO. Al mijn klachtjes rondom de eisprong zijn verdwenen. Las het al in een reactie hiervoor maar hier ook licht verkouden en echt keelpijn. Ik zou dit niet direct in verband brengen met een eventuele (komende) innesteling maar lees toch wel meer die dit hebben. Haha hoe maak je jezelf gek... Pffff pas over anderhalve week testen. Wat duurt dag lang zeg!
De spanning begint op te lopen in ons groepje zie ik Ik heb mijn vermoedelijke NOD op de 16e. Ga pas testen als ik echt over tijd ben. Geen zin in valse hoop deze maand.... Klachten vallen gelukkig mee deze maand. Iets gevoelige borsten, sinds gister soms een vlaag misselijk, wel sinds gister een licht grieperig gevoel (maar schijnt te heersen). Ik wacht het gewoon af, alhoewel dat wel moeilijker wordt nu NOD dichterbij komt Ik hoop op veel roze in ons groepje!
Hallo, mijn eerste berichtje in tijden hier op t forum. Vorig jaar bevallen van een heel lief meisje en langzamerhand weer aan het denken aan een tweede. Nog niet actief aan het proberen, maar ook niet aan het voorkomen Mijn NOD is 20 oktober. Wie weet! Eerste ronde
Haha, bij mijn vorige zwangerschap heb ik voor het eerst van m'n leven keelontsteking gehad. Leuk joh, als je geen strepsils enzo mag. Maar had nu ook beginnend keelontsteking en dacht, zou het....? Inderdaad, hoe je jezelf gek kan maken
@aag Dank voor je uitleg! Grappig dat we ongeveer gelijk op gaan ja. Net hier ineens toch ook wat bloedverlies... Ben benieuwd of het mijn menstruatie al is.. maar even afwachten Heb verder geen krampen of zoiets, wat ik vroeger wel had voor de menstruatie begon @evelyndeb @sweety28, hier ook een zeurende keel sinds gisteren, en andere griepverschijnselen. Misschien heerst het een beetje; hoewel ik natuurlijk hoop dat we allemaal zwanger zijn
Goedemorgen!! Hier ook nog steeds verkouden + nu ook buikpijn dus ik vrees voor een buikgriepje maar ik denk niet dat dit een symptoom is hoor.
Ook al heerst het, kan het toch een syptoom zijn. Je weerstand gaat enorm omlaag in het begin van de zwangerschap zodat de vrucht niet wordt afgestoten. Dus wie weet dames...
Hier gisteravond toen ik in bed lag enorme kramp in mijn onderbuik, en nu nog steeds 'ongesteldheids'buikpijn. Zou nu als het raak is rond de innesteling moeten zitten dus ben benieuwd... En sinds gisteren regelmatig opkomend maagzuur. Nog 8 dagen...
Interessante informatie gevonden omtrent het immuunsysteem na de eisprong: http://home.planet.nl/~gruit037/tamara/innesteling.htm Moet ook zeggen dat ik opvallend vaker naar het toilet moet. Maar het zal allemaal wel toeval zijn aangezien ik pas op 3DPO zit maar kan echt niet wachten tot we anderhalve week verder zijn. Duimen voor veel roze in de groep!!!
Nu op 7dpo...vandaag erg moe en hoofdpijn. Heb dan ook een erg drukke en volle week op werkvlak en gister aardig actief gesport. Dus...symptomen...kweet et niet! Soms wel wat felle steken. Bah irritant dit...onzekere 2wkn elke keer 😡
Haai dames laat ik ook maar is mee doen met een nod lijst zit nu op 6 of 7 dpo temperatuur kaart zegt 7 maar denk zelf 6 heb een lf van meestal 10 dagen dus zou op 16 of 17 oktober ongesteld moeten worden.. kan iemand mij op de lijst zetten? Kim2306 23 jaar eerste kindje ronde??? Zo lang bezig houd t niet meer bij mag ook meteen op wachtbankje Thanks
Welkom Kim! Ik heb je tempkaartje even bekeken en wil geen partypooper zijn maar ik denk zelfs dat je pas op 4dpo zit... Want jouw basale temperatuur is 36.3/36.4 en pas op dag 19 zit je daar tenminste 0.2 graad boven dus dan zou je ei pas op dag 18 zijn geweest en dan verschuift je NOD dus ook twee dagen. Maar das nog steeds binnen deze lijst ! Gezellig. ps wat doet FF met het kruis als je de positieve ovulatietest weg haalt?