20106338]💛♡♡NOD-lijst 15 t/m 21 oktober ♡♡💛 15 oktober (1) Sophie89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 16 oktober (2) Saar24 - 3e kindje - ronde 11 Merelv - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 MMM 7e clomid Marlies78 - 38 jaar - 1e kindje - ronde 2 17 oktober (0) 18 oktober (2) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 na ma Elfi - 31 jaar - 1e kindje - ronde 23 (IUI 5) 19 oktober (2) Schuurpapier - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 Danielle83 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 4 20 oktober (0) 21 oktober (1) Rashomama - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 9 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Goeiemorgen dames! Mezelf er ook weer bij gezet voor de 16e. Ik hoop op een mooie roze lijst dit keer!
Zou iemand mij toe willen voegen? Thanks!! @Sunflower87 Ik herken het. Tot voor kort was ik vrij nuchter maar nu we er echt voor gaan ben ik er toch echt dagelijks mee bezig.. Het is ook een leuke nieuwe fase waar je in gaat en wat hartstikke spannend is!
💛♡♡NOD-lijst 15 t/m 21 oktober ♡♡💛 15 oktober (1) Sophie89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 16 oktober (3) Merelv - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 MMM 7e clomid Saar24 - 3e kindje - ronde 11 Marlies78 - 38 jaar - 1e kindje - ronde 2 17 oktober (0) 18 oktober (2) Elfi - 31 jaar - 1e kindje - ronde 23 (IUI 5 MMM) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 na ma 19 oktober (2) Danielle83 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 4 Schuurpapier - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 20 oktober (1) Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 21 oktober (2) Rashomama - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma Sunflower87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 Datumloos (1) Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Buiten de lijst (0) Totaal: 12 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Vandaag laatste dag van mijn menstruatie... dus mijn vruchtbare weken komen er weer aan! We gaan het maar eens gezellig maken de aankomende dagen en dan maar weer afwachten.. hopen op een posi testje.. dat geldt natuurlijk voor iedereen hier. Ik ben benieuwd!
Goedemorgen meiden, Ik wil me ook graag aansluiten bij jullie clubje. Mijn nod zou 17 okt zijn, maar door nog iets wisselende eisprong misschien een paar dagen later. Wij gaan voor ons tweede kindje en ben 29, en dit is de tweede ronde. Sahomama, ziet er zeker gezellig uit die kleurtje, goed plan. maar straks gewoon alles roze hoor ik hoop dus met je mee Marlies. Elfi, lijkt me ook zwaar IUI. Sterkte met het maken van jullie keus of jullie even pauze nemen. Sweety en Sunflower, heel veel plezier, ik vond het ook een hele leuke fase. Nu voor de tweede is het toch anders. Ook al blijft het wel spannend hoor. Isolt, spannend maandag. Ik ga voor je duimen dat ook bij jou alles goed is en dat jullie snel mama en papa mogen worden.
💛♡♡NOD-lijst 15 t/m 21 oktober ♡♡💛 15 oktober (1) Sophie89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 16 oktober (3) Merelv - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 MMM 7e clomid Saar24 - 3e kindje - ronde 11 Marlies78 - 38 jaar - 1e kindje - ronde 2 17 oktober (1) Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 18 oktober (2) Elfi - 31 jaar - 1e kindje - ronde 23 (IUI 5 MMM) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 na ma 19 oktober (2) Danielle83 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 4 Schuurpapier - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 20 oktober (1) Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 21 oktober (2) Rashomama - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma Sunflower87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 Datumloos (1) Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Buiten de lijst (0) Totaal: 13 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi, Wil iemand mij op de lijst zetten? Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 - MMM ronde 3 NOD is 20 oktober
💛♡♡NOD-lijst 15 t/m 21 oktober ♡♡💛 15 oktober (1) Sophie89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 16 oktober (4) Merelv - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 MMM 7e clomid Saar24 - 3e kindje - ronde 11 Marlies78 - 38 jaar - 1e kindje - ronde 2 Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 17 oktober (1) Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 18 oktober (2) Elfi - 31 jaar - 1e kindje - ronde 23 (IUI 5 MMM) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 na ma 19 oktober (2) Danielle83 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 4 Schuurpapier - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 20 oktober (2) Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 - MMM ronde 3 21 oktober (2) Rashomama - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma Sunflower87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 Datumloos (1) Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Buiten de lijst (0) Totaal: 15 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hallo aan alle nieuwe dames. Gezellig. Hopelijk komen er veel roze in de lijst. Hoe gaat het hier? Ik heb maandag de eerste afspraak gehad bij de fertiliteitskliniek. Deze is mij reuze meegevallen. Dokter Hoozemans heeft wel gevoel voor humor. Dat vind ik wel prettig. Ik heb een inwendige echo gehad. Dit was allemaal prima. Op dag 21 bloedprikken om te kijken of ik een eisprong heb gehad en voor de schildklier. Over vijf weken weer een afspraak.
Danielle, spannend weer hè. Veel plezier De dagen tussen eisprong en nod vind ik altijd zo lang duren. Nog 2 dagen en dan komen ook mijn vruchtbare dagen er weer aan Een arts waarbij je je op je gemak voelt is altijd prettig. Ik hoop met je mee dat alles goed is. Fijn dat je nu onder controle blijft. Hoop dat je droom snel in vervulling mag gaan. Sunflower daar gaan we deze lijst ook voor natuurlijk!
Ik hoop veel roze inderdaad! Ik merk dat het me toch meer bezighoud dan ik vooraf dacht. Hebben jullie dat ook?
Ja heb ik ook hoor. Als de wens er eenmaal is hoop je dat hij ook zo snel mogelijk in vervulling gaat.