Haha dat maakt het voor mij ook zo'n dilemma! Maar heb nog steeds mn krampjes en heel licht misselijk gevoel dus denk dat ik morgenochtend toch maar ga testen
Ben ziek haha (nog steeds Pff) dus moeilijk te beoordelen zo. Want ongeveer heel m'n lichaam doet pijn haha. M'n borsten zijn misschien iéts gevoeliger dan normaal. Pot mayonaise vond ik heel lekker ruiken gister 😂 Maar ik heb vooral dat 'ik-weet-zeker-dat-ik-zwanger-ben' gevoel. Haha kan het niet echt uitleggen! Maar ben er van overtuigd. Maar goed, het is nog zo vroeg 😊
Dat zieke heerst inderdaad nu ook wel, dus ja misschien wel moeilijk te beoordelen.. Ik heb het ene moment het gevoel zwanger te zijn, en het andere moment denk ik nee ik haal volgens mij van alles in mn hoofd Dus ja morgen maar testen, en als ik daar niks op zie dan weet ik denk ik genoeg.. Dan wacht ik sowieso tot woensdag met een tweede test..
Wat leuk dat het eerste roze is gearriveerd in deze groep! Hopelijk voor jullie lopen ze goed op!! Ik ga pas op of na nod testen, ik ga niet voor het turen
Wauw de streepjes vliegen je hier om de oren ineens!! Super, ik ben altijd wat voorzichtig met feliciteren voor NOD met lichte streepjes maar mijn duimen draaien dat alles mooi oploopt . Vandaag mijn vermoedelijke NOD maar heb geen idee van mijn ei dus kan feitelijk ook nog geen NOD zijn. Vanochtend getest. Dacht eerst spierwit maar later tot een heeeeeel vaag streepje dat niet op de foto te krijgen is helaas. Buiten afleestijd dus ga er niet vanuit maar houdt toch een ietsiepietse klein beetje hoop. Geen bloed is goed zullen we maar zeggen .
Manaolana irritant die onzekerheid he! Denk je dat de wachtweken voorbij zijn. Kunnen we weer verder met wachten Maar ja alles voor t goede doel... Duim voor iedereen met lichte streepjes dat ze oplopen. Zijn er nog dames die vandaag testen???
NOD hier de 17e of 18e... tot nu toe 2 negatieve vroege ( 6 dagen voor) testen van sensitest. In augustus was deze tijd met testen voor NOD een uitslag positief dus het zou dan nu wel leesbaar moeten zijn... blijkbaar is het lijf niet hersteld na de ma en wellicht geen ei gehad al voelde het wel zo. nog wel een ovu test gedaan, die toont nog steeds een licht 2e streep.
Ja Swee, zwanger proberen te worden is wachten, wachten, wachten... haha. MeFlower, dat je eerder wel vroeg positief testte hoeft niets te zeggen hoor! De innesteling kan later zijn of je hCG bouwt deze keer langzamer op. Alles is nog mogelijk!!
💙💝♡♡NOD-lijst 15 t/m 21 oktober ♡♡💝💙 15 oktober (8) Sophie89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Aag - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 Benyamine - ? jaar - 4e kindje - ronde 1 Marlice - 32 jaar - 1e kindje - ronde 1 manaolana - 30 jaar - 1e kindje - ronde 14 MarjoleinART - 34 jaar - 2e kindje - ronde 3 LaDebs - 27 jaar - 2e kindje - ronde 22 Hippie89 - ? Jaar - 1e kindje - ronde 1 16 oktober (6) Saar24 - 3e kindje - ronde 11 Marlies78 - 38 jaar - 1e kindje - ronde 2 Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 Pixxel - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Danielle83 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 4 Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MK 17 oktober (3) Trina - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 kim2306 - 23 jaar - 1e kindje - ronde ? MeFlower - 37 jaar - ?kindje - ronde 1 na mk 18 oktober (6) Elfi - 31 jaar - 1e kindje - ronde 23 (IUI 5 MMM) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 na ma Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 16 MamaAnnelies - 25 jaar - 3e kindje - ronde 1 Tasoesz - 29 jaar - 2e kindje MMM ronde 1 clomid Jupjeh - 38 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MA 19 oktober (4) Rashomama - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma Schuurpapier - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA Evelien297 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 20 oktober (8) Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 - MMM ronde 3 Clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 25 LoveFennie - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 Babyjoris - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Merelv - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 MMM 7e clomid Twinperfect - 33 jaar - 2e kindje - ronde ? EvelyndeB - ? Jaar - 2e kindje - ronde 1 Livoli - 28 jaar - 1e kindje - ronde 7 (ronde 1 na MK) 21 oktober (6) Sunflower87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 Yasemin19 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 21 (3e na 3e mk) Sunshine1504 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nunas - 33 jaar - 2e kindje - ronde 2 (vroege mk in 1e ronde) Datumloos (2) Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM miessemuis - 24 jaar - 3e kindje - ronde 7 Buiten de lijst (3) 14 oktober Lavitabella - 35 jaar - 3e kindje - ronde ? 22/23 oktober Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Totaal: 46 Wachtbankje (40), Zwanger (4), Ongesteld (3), MMM (5), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (2)
Balen MeFlower!! Zo alles is weer up to date. Als iemand een ander kleurtje wil of ik iets gemist heb zeg het maar hihi
Vandaag NOD!! Vanmorgen deze test! Ben erg opgelucht dag hij na gisteren toch weer wat donkerder is geworden! Bij mijn vroege miskramen werden ze niet donkerder dan de test van gisteren! Ben dus erg blij hiermee!! Misschien moet ik het nu toch echt gaan geloven en me niet al te druk meer maken!! 😉
Gefeliciteerd marjoleinART! Balen zeg MeFlower... Beetje vroeg gestart je periode? Of had je een vroeg ei?
Gefeliciteerd roze dames!!!! Ik heb ook nog een keer getest. Test steep is net zo gekleurd als de controle streep!!! Misselijkheid heeft zich ook al gemeld!! Vind het wel extra spannend maat heb een veel beter gevoel dan toen bij de mk..
Ziet er goed uit MarjoleinART. Hoop dat er snel meer roze komt! Woensdag is mijn nod pas dus paar spannende dagen nog. Hiervoor een ma gehad dus sowieso wel spannende weken..