Gefeliciteerd SunFlower!!! En wat een mooie testen Nunas en twinperfect! Zo verdrietig Swee Ik duim echt voor de volgende ronde!
Nee is pas ronde 1 en heb sinds de bevalling wel een goede regelmatige cyclus, vandaar. Voel ook aan m'n lijf dat ik nu wel een eisprong heb. Wil nu net liefste zonder ziekenhuis 😉 Eerst maar eens een half jaartje zo proberen en dan kijken we daarna wel verder.
Mooie testen meiden! Gefeliciteerd sunflower!! Dames op rood: balen! maar goed, nieuwe ronde nieuwe kansen he!! Swee...oh meid wat ontzettend verdrietig een hele dikke knuffel voor jou!!
Haha sorry lees dit nu pas 🙈 @Swee: he wat verdrietig... Sterkte! Hier nog steeds geen menstruatie...
Ga je nog steeds niet testen? Al 2 dagen over tijd nu niet? Begrijp niet dat jij dat zo lang jan volhouden! wens je veel roze toe!
Ik heb ook nog niet getest... morgen denk ik. Temperatuur is nog steeds hoog. Heb alleen sinds een half uurtje wat krampen..... hoop niet dat het nu alsnog doorbreekt
Ja als je het gemiddelde van de laatste 2 maanden pakt ben ik nu overtijd... Ik wil wel testen maar ergens durf ik niet... Misschien dalijk toch nog maar ff langs de Kruidvat... Hoorde net van mijn moeder dat mijn tante pas positief testte toen ze al 4 WEKEN overtijd was! 😮
Hmmm toch wat vreemd... Ongi lijkt toch niet helemaal door te breken? Gisteren wel rood bloed gehad en hiervoor ook wel tampons nodig gehad maar lang niet zoveel als eerder met de pil. Vannacht bijna geen bloed maar een beetje bruinverlies en vandaag over de hele dag ook alleen maar wat bruinverlies. Ben ik nu wel ongesteld? Of moet het allemaal nog op gang komen, zo de 1e maand na de pil? Of zou het heel misschien toch een innestelingsbloeding kunnen zijn? M'n banner heb ik gisteren al gelijk aangepast maar eigenlijk dacht ik dat a.s. zondag pas mijn NOD zou zijn ivm late eisprong. Ik zat gisteren dus op 11DPO.
Nee nog niet... Iets in me houd me tegen ofzo, heel raar... Een paar dagen geleden kon ik niet wachten met testen en nu durf ik niet. Komt denk ik door de negatieve testen laatst.
Kan ik me wel voorstellen. Ik ben ook geen fanatieke tester dus ik herken het wel. Succes met afwachten of besluiten te testen!
Dankjewel! Zodra ik ook maar iets van duidelijkheid heb (of een positieve test of menstruatie) dan laat ik het hier natuurlijk meteen weten!