NOD - lijst 15 t/m 21 oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door sophie89, 14 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ja dat zou eventueel nog kunnen hoor, was eerste ronde dus ook geen idee wanneer m'n ei was aangezien ik geen ovutest heb gedaan. Maar toch wel al dag 41 van mijn langste cyclus 35 dagen en gemiddeld 33 dagen. Eerste test inderdaad. Morgen/overmorgen maar eens 's ochtends testen.

2. Dankjewel, dat hoop ik ook! Was al zooo bang dat m'n cyclus weer gek ging doen. Dit verklaard het mss wel.

3. Ja ga morgen nog even 's ochtends testen!

4. Nunas

Nunas Actief lid

31 aug 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Ik zie hem ook!
    Hopelijk lopen ze mooi op de komende dagen. Ik duim voor je!

5. Yasemin19

Yasemin19 Niet meer actief

Ik hoop echt dat je testen mooi oplopen LoveFennie!

Hier nog steeds niks. Wel weer die zeurderige buikpijn onderin. Gek word ik ervan haha.

6. Nunas

Nunas Actief lid

31 aug 2016
    432
    52
    28
    NULL
    NULL
    Net de uitslag terug van men bloedprik;
    HCG is nu 662 en de huisarts was positief hoewel hij niet eens wist hoe ver ik was :(
    Ik was op moment van bloedprikken 17 dpo of 4w3d. Hopelijk is dat een goeie waarde.

7. Tasoesz

Tasoesz Actief lid

14 jul 2016
    166
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannnnennnnnnddddddd! Jij komt toch ook uit papendrecht?

8. Ja jij dus ook?

9. Och echt frustrerend he! Is dit ook echt jouw eerste ronde na het stoppen met de pil of heb je hiervoor wel al een beeld gekregen van je cyclus? Hopelijk ook snel duidelijkheid voor jou... Niets weten is zo vervelend!

10. Tasoesz

Tasoesz Actief lid

14 jul 2016
    166
    0
    16
    NULL
    NULL

Ja haha zag jou reactie in mama's Dordrecht gezocht

11. Als het goed is heb ik een Pb gestuurd!

12. Tasoesz

Tasoesz Actief lid

14 jul 2016
    166
    0
    16
    NULL
    NULL

Gereageerd

13. Yasemin19

Dit is mijn 3e cyclus na het stoppen met de pil maar pas de 1e ronde dat ik heb geïnsemineerd. De 2 cyclussen hiervoor waren netjes (27 en 25 dagen) maar nu zit ik inmiddels al op dag 32.

14. Tasoesz

Tasoesz Actief lid

14 jul 2016
    166
    0
    16
    NULL
    NULL

O my wat slopend!

15. Yasemin19

Ja nogal haha

16. Yasemin19

Nog steeds niks. Vanochtend wel even goed misselijk geweest en al de hele dag zo'n buikgriep gevoel. Ook merk ik dat als ik meer heb gelopen en ga zitten dat ik dan die zeurderige buikpijn heb. Net bij de Kruidvat 2v5 testen gehaald. Twijfel nu of ik morgenochtend zal testen of wacht tot na het weekend... Wat zouden jullie doen?

17. manaolana

manaolana Niet meer actief

Yasemin wat een vervelende situatie zeg. Ik zou altijd testen, ergste wat er kan gebeuren is een witte test... zo duur zijn ze nu ook weer niet ;).

Je weet echt 100% dat je een positieve ovulatietest had? Want misschien is het in jouw situatie wel wijsheid om ook te gaan temperaturen omdat het met je donor natuurlijk vrij nauw komt. Een positieve test is namelijk geen garantie dat je ei ook daadwerkelijk springt. Misschien heb je dus wel een later ei deze maand... Met temperaturen krijg je wel bevestiging en als dat toch niet komt kun je doortesten en eventueel nog een keer insemineren.

Hopelijk heb je snel duidelijkheid meid!

18. Yasemin19

Ik ben idd niet 100% zeker van mijn ei... Had op 4 Oktober om 11u 's ochtends een teststreep die wat lichter was dan de controlestreep. Die avond niet meer getest. Volgende dag weer getest en toen was de controlestreep bijna niet te zien. Eigenlijk weet ik ergens dat het waarschijnlijk echt niet raak is, maar omdat mijn menstruatie maar niet komt ben ik in de war. Ga wel idd de volgende ronde ook temperaturen.

19. Yasemin19

Het begint er op te lijken dat er een menstruatie aankomt. Net met afvegen heeeel licht roze op het papiertje...

20. manaolana

manaolana Niet meer actief

Das fijn nieuws! Eindelijk duidelijkheid. Ik denk dan echt dat je niet op 4 oktober je piek hebt gehad hoor. Hopelijk deze maand meer geluk!

Deel Deze Pagina