Gefeliciteerd Lovefennie. Super dat je nu een mooi streepje hebt. Lekker genieten! Nunas mooie waarde. Testen niet meer nodig. Op naar een mooie zwangerschap. Jammer yasemin.
Hoi Izi, Excuses ik was al grotendeels verhuisd naar het bevallingslijstforum. Maar voor jou nog even update; Een beetje zoals verwacht nog geen hartactiviteit maar de gyn heeft me daarom volgende week donderdag 10/11 een nieuwe afspraak gegeven. Dan moet er zeker hartactiviteit te zien zijn volgens haar. Maar ze was wel positief ivm positieve ovulatietest op 8 okt, HCG van 662 op 25 okt... Ze bevestigde dat ik dan vandaag 5w4d ben en uitgerekend op 1 juli 2017. Wat ze zag op de (inwendige) echo was ook volgens haar verwachtingen. Een nog klein vruchtzakje met een minuscuul klein vruchtje van nu ongeveer 1,6mm groot, maar dus nog geen hartslag. Maar dat hele plaatje klopte volgens haar met de termijn. Ze zou meer ongerust zijn als het vruchtzakje al groter was maar nog geen minivruchtje in te zien ofzo. Dus voor haar zag het er allemaal positief uit maar ze zei dat ze me pas echt volgende week dan ging kunnen geruststellen want dan moest er dus zeker hartactiviteit zijn.
De eerste berichten zijn in ieder geval goed. Met dat termijn is het zeker niet gek dat er nog geen hartactiviteit te zien is. Fijn dat je volgende week nog een keer terug mag komen. Bedankt voor je berichtje, hele fijne zwangerschap toegewenst!