💛♡♡NOD-lijst 15 t/m 21 oktober ♡♡💛 15 oktober (3) Sophie89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Laura - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Aag - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 16 oktober (5) Merelv - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 MMM 7e clomid Saar24 - 3e kindje - ronde 11 Marlies78 - 38 jaar - 1e kindje - ronde 2 Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 Pixxel - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 17 oktober (2) Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Trina - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 18 oktober (3) Elfi - 31 jaar - 1e kindje - ronde 23 (IUI 5 MMM) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 na ma Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 16 19 oktober (2) Danielle83 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 4 Schuurpapier - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 20 oktober (4) Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 - MMM ronde 3 Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 25 21 oktober (2) Rashomama - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma Sunflower87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 Datumloos (2) Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA Buiten de lijst (1) 14 oktober Lavitabella - 35 jaar - 3e kindje - ronde ? Totaal: 24 Wachtbankje (4), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Hoi Hoi! Ik kom me hier ook melden. Ben nieuw hier op de site dus heb er nog niet veel verstand van. Schrijf wel mee op een ander forum maar daar is het heel erg stil dus lijkt me leuk om hier ook mee te schrijven. Kan ik ook op de lijst? Mijn NOD is 20 oktober, ben 25 jaar en 2e kindje. Heb al een dochter van 22 maanden. Dit is de eerste ronde trouwens. Succes allemaal! Hier nog geen idee wanneer mn eisprong is, nog geen tekenen zit op dag 18. We laten ook alles op z'n beloop. Geen ovu testen ofzo, althans nog niet.
Welkom lovefennie! Spannend sweety idd!! De eerste keer dat ik ben gestopt met de pil had ik 3 maanden geen menstruatie gehad. De tweede keer wel, gelijk gewoon een normale cyclus van 28 dagen. ik heb geen idee waar het aan ligt haha!!
Gezellig lovefennie dat je mee wilt kletsen. De club word steeds groter!! Ben heel benieuwd eind van de maand hoeveel er zwanger zullen zijn. @Louloute het is zeker spannend! Maar vind het alleen maar heel leuk spannend! Had al best op jongere leeftijd al moeder willen worden maar die dingen vallen niet te plannen en lopen zoals ze lopen. Pas sinds kort voelt het echt goed, hebben we alles op een rijtje om een kindje alles te kunnen bieden en zijn we er klaar voor.. Samen fantaseren we nu ook hoe het straks zal zijn. Enorm leuk deze fase van het leven. Maar kan ook niet wachten tot het moment daar is... Ik moet zo kort na het stoppen met de pil m'n lichaam de tijd geven. Stiekem hoop ik toch snel op een mooie streep op de ovu testen. Wanneer ik weet dat m'n lichaam doet wat ie moet doen dan zou me dat wel rust geven. We wachten vol spanning af!
Ja dat snap ik!! Ik herken het nog heel goed van m'n eerste. Ik vond het ook super leuk om te fantaseren over hoe het zou zijn en tegelijkertijd kon ik niet wachten hihi!! En je lichaam de tijd gunnen dat is zeker goed ook. Het moet weer opnieuw alles 'zelf' doen en regelen! Maar ik hoop voor je dat je ovu test snel positief is!!
Hoi meiden! Mag ik meekletsen? Lijkt me gezellig om met "lotgenoten" te kletsen over eisprongen en wachtbankjes . Voor de lijst: NOD 22 oktober 1e ronde 3e kindje 27 jaar Liefs 1548
LoveFennie, welkom. Leuk dat je hier ook komt kletsen. Sweety, klopt hoor dat je lichaam eerst zelf alles weer gaat "opstarten". en dat duurt bij de 1 langer dan bij de ander. Maar hoop natuurlijk voor jou dat je lichaam het snel oppakt. Misschien wel helemaal geen menstruatie voor jou maar gewoon gelijk zwanger Louloute, fantaseren over de toekomst met een kleintje is ook leuk. Maar ik vind het in het echt nog veel leuker dan gedacht Fijn dat je een positieve ovu test had, hopelijk over 2 weken ook een positieve test. 1549 Tuurlijk ben je welkom. Gezellig! Ik weet niet zo goed hoe het hier gaat. Ik heb mn ei nog niet gevonden. Hoop niet dat ik hem gemist heb, maar anders is mn cyclus deze maand wel een beetje langer. Kan natuurlijk ook nog een beetje schommelen doordat ik nog bv geef.
Leuk meiden! Sweety, ja ik weet dat ook nog heel goed bij de eerste. Ik stopte toen met de pil en mijn cyclus kwam helaas niet vanzelf op gang. Werd steeds langer tot op een gegeven moment meer dan 3 maanden. Toen ben ik naar de dokter/ziekenhuis gegaan en hebben ze de menstruatie opgewekt. Toen kwam ik meteen in het ziekenhuis traject en uiteindelijk zwanger geworden dmv clomid. Wel al de derde ronde dus heb veel geluk gehad! Nu heb ik sinds de geboorte van m'n dochter een nette cyclus dus dat geeft mij hoop deze keer zonder ziekenhuis! Het is altijd spannend maar in de meeste gevallen pakt je lichaam het zelf weer op hoor Louloute, ik merk nu wel omdat we al een kindje hebben dat we er minder mee bezig zijn dan eerst. Heb jij dat ook? Heb bijv foliumzuur gekocht maar nog helemaal niet genomen, vergeet het steeds. Izi, Doe je ovulatietesten of niet? Ja soms is je ei echt later dan je denkt. Hier ook dag 18 en nog geen spoor (al test ik ook niet hoor) wat leuk dat je nog bv geeft. Hoe oud is je dochter/zoon? 1549, welkom! Kan iemand mij vertellen waar ik een avatar en onderschrift kan instellen?
loveFennie, als je naar gebruikersinstellingen gaat (rechts bovenin) en dan naar handtekening instellen daar kan je een onderschrift instellen. ja heb wel ovulatietesten maar ben er misschien wel te laat mee begonnen. (nu 3 dagen) Heb dat nog nooit eerder gebruikt dus misschien kan ik dat nu gewoon niet vinden terwijl ik wel een eisprong heb gehad. We gaan het wel zien deze maand. Mijn dochtertje is nu 7 maanden Lijkt me super gezellig zo dicht op elkaar. hoe oud is jou dochter? En wat fijn dat je sinds je bevalling een regelmatige cyclus hebt. ik hoop met je mee dat het nu zonder hulp van het zh lukt.
Lovefennie, nee eigenlijk niet! Vind het dit keer net zo spannend ik vond het een super leuke tijd!! Ook deze periode voor de zwangerschap. Dus wel leuk spannend hihi!! Hopelijk hoef je dit keer niet naar het Z-H!! Izi, in principe adviseren ze om op dag 11 te starten met ovu testen bij een 28 dagen cyclus. Je bent nu op dag 13 begonnen toch? Denk niet dat je je ei gemist heb. Tenzij je cyclus altijd heel kort is is je cyclus regelmatig?
@Duimpje: Hoe was het in het ziekenhuis? Fijn dat je ondertussen het ook zelf gezellig mag maken. Hihi! Welkom voor degene die zich nu ook hebben aangemeld! @Sweety: Wij zitten een beetje in hetzelfde schuitje. Beide net gestopt en bezig met de eerste ronde. Wel interessant wat je hiervoor typte wat je op google vond, zo is het natuurlijk wel. Ik merk nu ook dat mijn lichaam redelijk van slag is, nu ik geen pil meer slik. Zo heb ik tot nu toe nog steeds ovulatiepijn. Wellicht blijft dit wel tot ik weer ongesteld moet worden. Jij gebruikt wel ovulatietesten? Hoe bevalt dit tot nu toe? Hoe gaat het verder met jullie? Fijn weekend achter de rug?
💛♡♡NOD-lijst 15 t/m 21 oktober ♡♡💛 15 oktober (3) Sophie89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Laura - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Aag - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 16 oktober (5) Merelv - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 MMM 7e clomid Saar24 - 3e kindje - ronde 11 Marlies78 - 38 jaar - 1e kindje - ronde 2 Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 Pixxel - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 17 oktober (2) Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Trina - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 18 oktober (3) Elfi - 31 jaar - 1e kindje - ronde 23 (IUI 5 MMM) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 na ma Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 16 19 oktober (2) Danielle83 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 4 Schuurpapier - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 20 oktober (5) Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 - MMM ronde 3 Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 25 LoveFennie - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 21 oktober (2) Rashomama - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma Sunflower87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 Datumloos (2) Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA Buiten de lijst (2) 14 oktober Lavitabella - 35 jaar - 3e kindje - ronde ? 22 oktober 1548 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 Totaal: 26 Wachtbankje (4), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Hier wel een prima weekend. Hebben niet veel boeiends gedaan. Heeft ook alleen maar geregend haha. Lekkere dingen gebakken, thee gedronken, met ons boefje gespeeld. Ik vind deze fase echt zo leuk!! 😍 hij is nu 14maand.
Hoi dames. Ben even t overzicht kwijt hoe ik mezelf toe voeg op de lijst wil iemand dit voor mij doen? 30 jaar, 1e ronde 2e kindje. Nod op 20e
welkom alle nieuwe dames. Hier een positieve ovulatietest. Gisterenavond nog gezellig proberen te maken maar dat lukte manlief helaas niet. Nog nooit gehad. Hopelijk lukt het vanavond wel.
Oeps! Ik zie nu dat ik niet in dit topic "thuishoor" met mijn datum. Ik ga de andere dames opzoeken . Heel veel succes allemaal met zwanger worden!
Hier wéér een positieve ovu test vandaag. Al drie dagen achter elkaar!! Wel echt een mega knaller vandaag. Heb ook pijn aan m'n eierstokken dus denk dat m'n ei vandaag is. 1548, je mag ook hier blijven kletsen als je wil hoor!! Isolt, moet wel frustrerend zijn (voor jou en je man..!) hopelijk lukt het vanavond wel!! Welkom babyjoris!! Hier ook eerste ronde voor ons tweede kindje
💛♡♡NOD-lijst 15 t/m 21 oktober ♡♡💛 15 oktober (3) Sophie89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Laura - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Aag - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 16 oktober (5) Merelv - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 MMM 7e clomid Saar24 - 3e kindje - ronde 11 Marlies78 - 38 jaar - 1e kindje - ronde 2 Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 Pixxel - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 17 oktober (2) Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Trina - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 18 oktober (3) Elfi - 31 jaar - 1e kindje - ronde 23 (IUI 5 MMM) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 na ma Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 16 19 oktober (2) Danielle83 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 4 Schuurpapier - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 20 oktober (6) Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 - MMM ronde 3 Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 25 LoveFennie - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 Babyjoris - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 21 oktober (2) Rashomama - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma Sunflower87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 Datumloos (2) Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA Buiten de lijst (2) 14 oktober Lavitabella - 35 jaar - 3e kindje - ronde ? 22 oktober 1548 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 Totaal: 27 Wachtbankje (4), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
💛♡♡NOD-lijst 15 t/m 21 oktober ♡♡💛 15 oktober (3) Sophie89 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 Laura - 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Aag - 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 16 oktober (5) Merelv - 31 jaar - 1e kindje - ronde 12 MMM 7e clomid Saar24 - 3e kindje - ronde 11 Marlies78 - 38 jaar - 1e kindje - ronde 2 Swee - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 Pixxel - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 17 oktober (2) Izi - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 Trina - 22 jaar - 2e kindje - ronde 1 18 oktober (3) Elfi - 31 jaar - 1e kindje - ronde 23 (IUI 5 MMM) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 na ma Water27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 16 19 oktober (2) Danielle83 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 4 Schuurpapier - 25 jaar - 2e kindje - ronde 3 20 oktober (6) Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 Duimpje86 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 17 - MMM ronde 3 Louloute - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Clarajilla - 24 jaar - 1e kindje - ronde 25 LoveFennie - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 Babyjoris - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 21 oktober (2) Rashomama - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 na ma Sunflower87 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 Datumloos (2) Isolt - 30 jaar - 1e kindje - ronde 18 MMM Elyn - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 na MA Buiten de lijst (2) 14 oktober Lavitabella - 35 jaar - 3e kindje - ronde ? 22 oktober 1548 - 27 jaar - 3e kindje - ronde 1 Totaal: 27 Wachtbankje (5), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Ah het wordt al wat drukker zie ik Welkom nieuwe dames! @isolt Wat balen! Ik herken dat maar al te goed helaas. Hopelijk lukt het vanavond wel! Gister afspraak in het ziekenhuis gehad. We mogen met pregnyl beginnen. Aankomende cyclus gaat dat nog niet lukken denk ik, maar dan word het die daarna Gisteravomd had ik ineens een beetje helder bloed verlies. 3 dagen na eisprong. Iemamd hier bekend mee toevallig? Ik heb wel gehoord van eisprongbloeding... maar dat lijkt me wat laat. En het is veels te vroeg voor een innestelingsbloeding! Iemand iedeeen wat dit kan zijn?