Jadie, gefeliciteerd! Ik begin het nu ook steeds spannender te vinden. Ik heb vorige week dinsdag vermoedelijk m'n eisprong gehad. Vorige ronde werd ik op de 11e dag na vermoedelijke eisprong ongesteld. Wanneer zal ik gaan testen? Morgenochtend of is dat echt te vroeg?
Denk ook te vroeg. Ik zit nu namelijk 9/10 dpo als mijn eisprong vorigge week zaterdag is geweest (positieve ovulatietest op 31 augustus gehad) uitgaande dat mijn cyclus 27 dagen is.
Ik mag denk ik op rood, het heeft wat meer doorgezet helaas. Nu op naar de volgende ronde 🌹 Heel veel succes voor de wahtenden onder ons !! Hopen dat er meer roze komt ! 💋 Ik ben zelf altijd wel iemand die vaak toch een testje waagd de dag na de eerste bloeding en heb er nog genoeg dus zodra ik wakker ben ga ik een testje wagen.
Jammer kleinmeisje! Ben al vanaf 5.00 uur klaar wakker. En om 3.30 uur ook al even. Normaal slaap ik echt als een blok maar valt tegen vandaag. Heb trek en een snurkende man naast me helpt ook niet echt mee... Nog meer damens die slecht geslapen hebben?
wat jammer kleinmeisje ik heb ook slecht geslapen moest al om 5.45 op naar het werk ben doodmoe. lag veel te veel te denken natuurlijk nu vanmorgen missellijk en de wc al opgezocht. dat ken ik niet van de vorige keer. ik hou het maar op een goed teken. nu voel ik mij weer prima. gaat er nog iemand testen vandaag???
Vervelend dat jullie slecht geslapen hebben. Ik heb goed geslapen alleen om 21:00 uur naast M'n dochter in slaap gevallen omdat Ze zich niet Lekker voelde dus toen was ik om 04:00 uur klaar wakker 🙈 Heb sinds gister Dat licht in M'n hoofd en honger gevoel zo van Als ik niet eet val ik flauw. En pijn in M'n liezen. Ken Dit van M'n vorige zwangerschappen. Zaterdag is M'n nod en vind het wel heel spannend worden nu 🙄 Zou het liefst morgen al testen maar heb maar 1 test en waarsch geen mogelijkheid er Nog 1 bij te halen dus kan beter wachten tot vrijdag denk ik ☺️
Ik krijg ook testkriebels! Zaterdag m'n NOD...heb wel wat kwaaltjes, maarja..kan ook gewoon voorbode menstruatie zijn..w8en duurt lang!
Hier heb ik de moed ook langzaam opgegeven, temp weer gezakt en test negatief! Ik denk dat hij morgen meer zakt en dan ongi word. Maargoed, dan weet ik dat gewoon, alvast gaan nadenken over de volgende ronde. Moet zowieso nog testjes bestellen, want die heb ik allemaal in deze ronde opgemaakt, haha! Alleen zag ik dat mijn vruchtbare dagen precies in onze vakantie naar Disneyland vallen ... daar aan de klus dan, gelukkig heeft Max een aparte kamer met deur, hihi. Ik loop 24 september de 5 km Disneyrun, dus misschien ook wel fijn om dan niet pril zwanger te zijn, wie weet gaat het dan juist mis ... Voor alle testers vandaag, succes! De rode dames, we gaan gezellig naar de volgende ronde! Ik bedenk me altijd maar dat de dag waarop je ongesteld wordt, misschien wel de eerste dag van je zwangerschap is! Ik ga hier eerst mijn ongesteldheid afwachten ... en dat kan niet snel genoeg komen, dan kunnen we verder! Mooie dag voor iedereen! 💋
He Allemaal, Allereerst gefeliciteerd Jadie. Wat mooi om zo vroeg, zo'n duidelijke test te zien. Hier mega zere borsten en tepels en ik denk dat mijn ongesteldheid morgen dus echt doorzet of overmorgen. Nog geen bloedverlies gehad. Balen voor alle dames die toch weer ongesteld geworden zijn. Weer met goede hoop op naar de volgende ronde. Met mijn vriend besloten om nog twee rondes met zelfinseminatie te proberen en dan gebruik te maken van de doorverwijzing naar de fertilliteit van de huisarts. Liefs Bamy
Wat jammer Marjolein ☹️ Maar fijn dat je een positieve instelling hebt 👍 Bamy zolang er geen bloed is, is er toch nog hoop ? 😃
Hier is het helemaal doorgezet helaas LF van 11? Dagen.. als ei gesprongen zou zijn 2 dagen na positieve ovulatietest.
Ook al doet het vrouwelijke lichaam rare dingen rond deze tijd.. Ik ken mijn lichaam helaas wel iets te goed wanneer de ongesteldheid eraan moet komen. Pukkeltjes en zere borsten zoveel dagen voor de ongesteldheid is vaak al duidelijk. Daarnaast ook een echte negatieve test afgelopen maandag, maar misschien heb ik het helemaal niet goed. Denk dat ik helaas wel echt goed zit.