Idd jammer voor de dames die op rood staan. Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen toch... Ik heb ook echt geen idee of ik zwanger ben. Probeer ook niet teveel op symptomen te letten. Ik had ook altijd last van allerlei "kwaaltjes" als ik niet zwanger was en die keren dat het wel raak was had ik juist geen kwaaltjes... Je kunt jezelf behoorlijk voor de gek houden.
Ik had mijn langste cyclus aangehouden van 30 dagen en deze maand is hij 27 dagen geweest. Helaas is het echt doorgebroken. We gaan met goede moed maar de volgende ronde weer in. Hopelijk volgt er hier nog een hoop roze , ik ga duimen 😄
Oh ok ik dacht dat Je getest had en aan de hand daarvan, dom van mij 🙄 Ik duim Voor jou mee voor je volgende ronde en Voor alle meiden Op het wachtbankje hoop ik op ROZE 😃
Vandaag negatief getest helaas. Wel nog een temp van 37.2 dus ik snap er niks van. Ik ben nu 13dpo. En ik heb vrijdag de bloedtest...dus nog even volhouden en morgen weer zelf testen.
Je houdt de spanning erin Cindy ! Ik heb zojuist negatief getest ☹️ 2 dgn Voor de nod. Dus denk dat Het niet zo is. Heb veel kwaaltjes dus hcg zou hoog moeten Zijn toch ? 😒
Denk toch weer niks te zien 😒 Als ik de test uit elkaar haal lijkt Het van wel maar ik geloof daar nooit zo in. Als Het positief is dan moet Het zo ook te zien Zijn.
Spannend Esila, ik duim met je mee dat je bijv. Morgen het tweede streepje duidelijker ziet!! Hier niet meer getest, denk dat ik morgen of overmorgen ongi word. Temp was wel gelijk gebleven, maar denk dat mijn nod de 17de is. Als de test gister nega was, dan geloof ik er niet meer in. Ik heb nog 1 test liggen, die bewaar ik tot zaterdag ( als ik nog niet ongi ben)
Dankje Marjolein en Gitty 💕 En ik duim nog steeds voor jou ook al geloof je er niet meer in, geen ongie = hoop 😃👏👍😘