NOD lijst 15 t/m 21 September

Discussie in 'NOD forum' gestart door SuperEendje, 17 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlies78

Marlies78 Actief lid

3 nov 2015
    180
    29
    28
    NULL
    Purmerend
    Dames in rood heel veel succes in de volgende ronde!
    Dames in roze van harte gefeliciteerd!

Ik zit zelf nu op 9 of 10 dpo (weet niet zeker). Al een paar dagen hoop gerommel in de buik, sinds dinsdagavond opgezette buik, in de ochtend van die vlagen misselijkheid, behoorlijk pijnlijke borsten en tepels en sinds gister echt bijna continue steekjes/branderig gevoel rechts van mijn schaambeen wat uitstraalt naar mijn lies en rug. Nog geen positieve test (kv 2v5), maar het is ook aan de vroege kant natuurlijk.....Maar ik heb zo het gevoel dat het raak is, want ik heb deze symptomen nog geen keer gehad behalve vorig jaar bij mijn zwangerschap die in miskraam eindigde :)

Nog meer dames met herkenbare symptomen??

2. Elfi

Elfi Bekend lid

17 dec 2014
    551
    65
    28
    Dames op rood, wat klote!! :( Succes bij de volgende ronde!
    @envy Super! Gefelicuteerd!

Bij mij gaat het denk ik wel richting einde verhaal.
    Vanmorgen ineens heel veel donkere gele afscheiding, met een sliertje rood. Begin van het einde.
    Heb altijd 2 tot 5 dagen van te voren verschillende kleuren afscheiding, dus dat past helaas wel in het plaatje van een aankomende menstruatie :(

Ik heb weinig vertrouwen meer dat het ooit gaat lukken. En mijn vriend heeft juist elke maand meer hoop...
    Vind het echt klote!

Denk dat ik aankomende maand een pauze inlas.
    Even geen iui!

3. ggitty

ggitty Actief lid

6 aug 2008
    188
    0
    16
    Ik mag ook op rood dames. Vandaag al 2x bruinverlies gehad.
    En dat op 11 dpo :x. Soms snap ik echt helemaal niets van mijn lichaam.
    Had zo'n goede hoop deze maand.

4. Bamy

Bamy Actief lid

5 feb 2016
    139
    33
    28
    Ja balen he? Altijd heb je nog een klein beetje hoop. Er was 1 kloddertje dik bloed. Het leek op een klein stolseltje. Misschien een bevrucht eitje, maar niet blijven plakken?

Nu namelijk nog geen bruin bloed, maar zal eind deze dag dan gaan doorzetten! M'n volgende NOD zou rond 13 oktober zijn volgens de berekeningen

5. Cindy83

Cindy83 Fanatiek lid

3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    M'n bloedtest is negatief😢 dus op naar de volgende ronde. Hopen dat onze volgende cryo wel blijft plakken.

Ik vind het erg moeilijk dat door de endometriose we het niet zelf kunnen proberen en onze kansen daarmee vergroten. Nu is het steeds afwachten of het embryo/cryo goed innesteld ...balen zeg:(:(

6. liesjuh0707

liesjuh0707 Actief lid

9 apr 2016
    206
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Cindy83 want jammer nou:( succes met de volgende ronde!

7. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    ah nee cindy83 wat vervelend voor jullie ik had zo goede hoop voor jullie. heel veel succes de volgende ronde en houd moed

knuffel voor jouw

8. potato

potato Actief lid

11 feb 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    ♡ NOD-lijst 15 t/m 21 September 2016 ♡💛

15 september (6)
    Sophia - 27 jaar - 1e kindje - ronde ?? MMM IUI
    MarjoleinART - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Bamy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 9
    Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde?? MMM 4e ronde clomid
    saar24 - 3e kindje - ronde 4 na mk
    Envy - 2e kindje - ronde 4

16 september (4)
    Muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4
    Annabella86 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5
    Cindy83 -32 jaar - 1e kindje - ronde 6MMM
    jadie 33 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk

17 september (4)
    Merelv - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 MMM 6e clomid
    KleinMeisje93 - 23 jaar - 1ste kindje - ronde 3
    Potato - 35 jaar - 1e kindje - ronde 21 MMM IUI 4
    Esila - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1

18 september (3)
    xxLinn - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7
    marb - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2
    Elyn - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MA

19 september (3)
    EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA
    Boommm - 26 jaar - 4e kindje - ronde 1
    Liesjuh0707 -26 jaar - 1ste kindje - ronde 9

20 september (2)
    Elfi - 31 jaar - 1e kindje - ronde 22 MMM IUI4
    ggitty - 34 jaar - 3e kindje - ronde 7
    Marlies78 - 38 jaar - 1e kindje - ronde 1

21 september (4)
    Rashomama - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MA
    MaBaD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4
    May27 ? jaar - 1e kindje - ronde 4
    Esthertie - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5

Datumloos (1)
    SuperEendje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5

Buiten de lijst (0)

Totaal: 26

Wachtbankje (14), ♡ ZWANGER ♡ (1), Ongesteld (4), MMM (6), Negatieve Test (2), Twijfel/Tuurtest (0)

------------------------------------------------------------------

WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

9. potato

potato Actief lid

11 feb 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    mezelf en de anderen op rood aangepast. op naar IVF voor mij, vandaag met de pil begonnen.
    succes voor de rest!

10. liesjuh0707

liesjuh0707 Actief lid

9 apr 2016
    206
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ooooooohhhh dit is echt al teveel rood op deze lijst! Kom op, nu een hele rits met roze aub

11. Bamy

Bamy Actief lid

5 feb 2016
    139
    33
    28
    He dames,

Misschien kunnen jullie mij helpen? Vanochtend met afvegen dus een klein stolsel met bloed gehad. Nu helemaal geen ongesteldheid te bekennen en m'n borsten nog steeds zeer. Jullie een vermoeden wat er een beetje gebeurd nu?

Liefs Bamy

12. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    he bamy kan van alles betekenen late innesteling hopelijk! misschien morgen of zondag nog eens testen
    spannend hoop dat je snel duidelijkheid hebt

13. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Zoals Jadie zegt kan het van een innesteling zijn. Ik heb zelf 3 dagen een heel klein beetje rood/bruin slijm/bloed verlies gehad van de innesteling bij mijn zwangerschap.

14. Bamy

Bamy Actief lid

5 feb 2016
    139
    33
    28
    Zou heel mooi zijn. Enige is dat ik 2 september voor het laatst geïnsemineerd heb dus een innesteling is bijna niet mogelijk. Gister was ook mijn NOD. Denk dat ik geduld moet hebben tot de ongesteldheid doorzet. Lichaam heeft dit alleen nog nooit gedaan dus weer lekker verwarrend

15. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw

Dat lijkt dan inderdaad niet echt meer op een innestelingsbloeding. Al hoop ik natuurlijk van harte van wel voor je. Soms zou je wensen dat je lichaam een machine is en alles op de sec. en mm. nauwkeurig af te lezen is. Ga je morgen testen of wacht je rustig af?

16. liesjuh0707

liesjuh0707 Actief lid

9 apr 2016
    206
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Bamy wat spannend! Houd je ons op de hoogte?

Sinds vanavond voel ik me een beetje raar.
    We waren lekker tapas thuis aan het eten, vind ik de ham naar poep ruiken. En olijven vind ik normaal wel erg lekker maar deze waren wel heeeeel erg lekker.
    En heb een raar gevoel in m'n onderbuik. Af en toe wat steekjes onderin aan de zijkant. Maar ook down under zeg maar, vooral als ik hard ga zitten.
    Begin het toch erg spannend te vinden.
    Test van vanmorgen (10dpo) met 2v5 was negatief

17. jadie

jadie Bekend lid

18 aug 2016
    767
    209
    43
    bamy mischien latere eisprong? zaadcellen kunnen tot 5 dagen overleven maar wel onwaarschijnlijk
    ik hoop toch dat het zo is. spannend

18. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Jeetje, wat een rotmaand hier... De verhouding zwanger/ongesteld is echt waardeloos. :x

@ Marlies: klinkt wel goed! Wanneer ga je testen?

@ Bamy: op zich is alles wat anders is dan anders positief ;) Innestelingsbloeding kan wel op tijden die je niet verwacht. Maar een positieve test hoort er wel ook bij natuurlijk. Bleeegh, jammer dat het zo onduidelijk is allemaal. Ik duim voor je!

@ liesjuh: wat kan je lijf je gek maken he? Ik hoop dat je over een dag of 2 alsnog een mooie test hebt!

Hier ook lekker onduidelijk: mooie temp, niet ongesteld terwijl ik dat normaal wel al zou zijn. Maar... Negatieve testen. :(

19. xxLinn

xxLinn Actief lid

10 mrt 2016
    400
    165
    43
    Hoi dames, niet echt mee gelezen en geprobeerd het los te laten. Zie helaas nog niet zo'n mooie lijst. Hopelijk komt daar nog verandering in! . Hier vandaag dag 28 en nog geen bloed dus heb er een testje aan gewaagd. Want normaal vanaf 3 dagen voor echte start vd menstruatie al bruin verlies.
    Echter negatief dus we moeten nog maar even blijven afwachten.
    Ik heb getest met een test van 1,2,3 test jezelf. Kent iemand deze?

20. Marlies78

Marlies78 Actief lid

3 nov 2015
    180
    29
    28
    NULL
    Purmerend
    Ik heb nogal testdrang merk ik :$ Test vanmorgen was helaas negatief, maar is vrij logisch aangezien ik denk op 10 of 11 dpo te zitten. Ik test gewoon nu elke ochtend met kv 2v5, hopen op een positieve test. Heb vannacht wel gedroomd dat ik een posi test in handen had, dus wie weet :D

Deel Deze Pagina