Nou idd, wat kan je jezelf toch gek maken!! Had me nog wel zo voorgenomen om dat niet te laten gebeuren. Maar toch zoek je wat achter alles wat je voelt etc. Zo ook met de kat... Al weken/ maanden moet hij niets van me hebben. Komt niet echt bij je liggen maar sinds een dag of twee ligt hij ( zodra ik op de bank lig) helemaal in m'n nek en op m'n buik te kroelen en te slapen...
Wat moet ik hier nu weer mee ... Vandaag NOD en al vanaf vorige week vrijdag aan het testen. 'Normaal' 4 dagen voor NOD heb ik met kv2v5 een heeel licht tuurstreepje. Maar die heb ik vandaag ineens! Dat kan natuurlijk nooit goed zijn!? Mijn ei kan niet later geweest zijn, deze staat al op de laatste mogelijke dag! Zou 3 á 4 dagen na onze laatste klussessie zijn geweest! Dus is hij nog later geweest, zou mijn man echt superzaad moeten hebben! Ik had met mezelf afgesproken om te testen als mijn temp nog hoog was en dat is hij nog steeds! 'Normaal' keldert hij naar beneden 1 á 2 dagen van tevoren, deze keer dus niet! Wat vaag allemaal! Maar ik denk dat het gewoon een indroger iod is, kan gewoon niet meer 14dpo zo'n lichte test ... of wel?!?? Is misschien niet eens te zien op de foto ... Ik moet zelf eerst even turen voor ik hem zie ... Zo vervelend deze onzekerheid ...
Maar toch plots een hele boel ongi krampen. Bleeehhh. Ik kan niet zo goed tegen deze spanning. Word er zenuwachtig van ...
Ik mag toch op rood! Tis net begonnen! Opzich geeft het me wel rust nu. Volgende week paar daagjes naar Disney, ik ga me daar lekker op voorbereiden en van de week weer naar de sportschool. Over 2 weken kijken we weer verder ... Op naar ronde 3
Jakkes Marjolein... Hier toch vaag tweede streepje op kruidvattest Spannend! Wel een erg vaag streepje voor de termijn, maar hoop dat ie mooi gaat oplopen. Op zich wel positief dat ie nu vaag begint en niet blijft steken of gaat aflopen denk ik.
Dit zijn mijn twee testen. Vanochtend weer getest dus, wel een streepje, maar nog geen overtuigende test.
Ik zie ze wel duidelijk hoor! Kan me voorstellen dat je ervan baalt, maar ik heb met deze testen echt een nauwelijks waarneembaar streepje en met de Kruidvat een behoorlijk duidelijke. Dus als je ze hierop zo duidelijk ziet dan is dat toch wel positief denk ik .
♡ NOD-lijst 15 t/m 21 September 2016 ♡💛 15 september (6) Sophia - 27 jaar - 1e kindje - ronde ?? MMM IUI MarjoleinART - 34 jaar - 2e kindje - ronde 2 Bamy - 25 jaar - 1e kindje - ronde 9 Bella28 - 29 jaar - 2e kindje - Ronde?? MMM 4e ronde clomid saar24 - 3e kindje - ronde 4 na mk Envy - 2e kindje - ronde 4 16 september (4) Muizelijntje - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 Annabella86 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 5 Cindy83 -32 jaar - 1e kindje - ronde 6MMM jadie 33 jaar - 1e kindje - ronde 1 na mk 17 september (4) Merelv - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 MMM 6e clomid KleinMeisje93 - 23 jaar - 1ste kindje - ronde 3 Potato - 35 jaar - 1e kindje - ronde 21 MMM IUI 4 Esila - 34 jaar - 3e kindje - ronde 1 18 september (3) xxLinn - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 marb - 33 jaar - 3e kindje - ronde 2 Elyn - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MA 19 september (3) EvaElisa - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 na MA Boommm - 26 jaar - 4e kindje - ronde 1 Liesjuh0707 -26 jaar - 1ste kindje - ronde 9 20 september (2) Elfi - 31 jaar - 1e kindje - ronde 22 MMM IUI4 ggitty - 34 jaar - 3e kindje - ronde 7 Marlies78 - 38 jaar - 1e kindje - ronde 1 21 september (4) Rashomama - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 na MA MaBaD - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 May27 ? jaar - 1e kindje - ronde 4 Esthertie - 33 jaar - 2e kindje - ronde 5 Datumloos (1) SuperEendje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 Buiten de lijst (0) Totaal: 26 Wachtbankje (13), ♡ ZWANGER ♡ (2), Ongesteld (4), MMM (6), Negatieve Test (2), Twijfel/Tuurtest (0) ------------------------------------------------------------------ WIL JE OP DE LIJST? Geef dit dan even aan of vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Heb woe en gister een early test gedaan, omdat ik niet kon wachten. Helaas negatief. Vandaag mijn vermoedelijke NOD, maar tot nu toe niks. Wel stekende borsten, vlagen van misselijk en kramp, af en toe aan 1 kant ri. eileider/eierstokken. Lastig hoor...ik durf er niet op te hopen maar de kramp voelt zo anders...
Hier net getest maar negatief.. Ook niet het meest handige tijdstip van de dag maar kon niet meer wachten! Morgen is mijn nod dus wacht het maar af @envy: gefeliciteerd!