Db87 dat snap ik! Dit is nu m'n 2de dag overtijd. Temperatuur is nog hoog. Vorige maand 1 dag overtijd en toen ongesteld geworden. Alle andere cyclussen precies zoals 'gepland' Wat is het wachten op het wachtbankje toch vervelend. Alles voor duidelijkheid: graag een positieve test of anders maar gelijk ongesteld zijn. Negatieve test en niet ongesteld worden is echt verschrikkelijk! Je wilt niet meer hoort maar de ronde afsluiten lukt ook niet.
liesjuh0707 & Esila Hebben jullie vandaag nog weer getest? Ik ben vandaag niet ongesteld geworden en mijn temp. is ook hoog. Als dit morgenochtend nog zo is ga ik testen. Moet wel eerst een test halen vanmiddag.
Nee heb vandaag niet getest. Heb gisteren getest en die was negatief. Denk dat als m'n temp morgen nog hoog is, dat ik morgen weer een testje waag
Helaas kom ik de lijst vullen met meer rood, vanmorgen vroeg toch m'n menstruatie doorgebroken Voor de dames in onzekerheid: ik hoop dat het voor jullie allemaal blijvend roze wordt!
Wat irritant he, je wilt gewoon duidelijkheid. Ik zit vandaag op 10 dpo en mijn temp. is nog steeds hoog. Vorige maanden werd ik op dag 8-9-10 dpo ongesteld en dat weet ik dan s ochtends al omdat mijn temp. dan al een stuk gezakt is.
Dat vind ik altijd wel handig van het tempen. Je weet nog voordat je echt rood hebt, al dat je extra bescherming mee moet nemen 😜 En ik vind het een geruststelling dat wat ik voel ook klopt met de eisprong
He dat was niet afgesproken, nog meer rood erbij...!!!! Bale Marlies78, hopelijk is het snel wel raak
Had Je ook zwangerschapssymptomen ? Dat vind ik Het lastige eraan. Als ik die niet had zou ik wel geloven gewoon overtijd te Zijn zeg maar. Ik zal nu idd Blij Zijn Als ik ongesteld word 🙄
Ik kon mij niet inhouden en ben net een test gaan halen. Op 10 dpo met 3e urine van vandaag natuurlijk spier wit. Maaaar als ik nu heel goed kijk zie ik toch een super licht streepje. Is wel een kwartier na het testen, kan misschien ook een indroger zijn.... Mijn hart slaat een slag over
Wie weet!! Morgen ochtend met de ochtend urine nog eens testen! Hoop zooooooo dat het een streepje voor je is!!
Ooh ik hoop het zo. Vorige maand ook getest op de dag dat ik ongesteld werd (later die dag). Toen bleef de test helemaal spier wit ook na 30 min. Dit is een Kv5 en volgens mij zijn die heel gevoelig. Morgenochtend uiteraard weer testen.
Ik had zere borsten, steekjes bij mijn liezen, kokhalzen bij het tandenpoetsen, steekjes in mijn buik en af en toe echt ff heftig zeg maar. Ik had niet echt het gevoel zwanger te zijn, maar wel een gek gevoel toen ik maar niet ongesteld werd. Heb weleens kortere cyclussen, maar nog nooit langere gehad. Ben benieuwd hoe lang deze cyclus weer gaat duren.
Ja ik hoop het ook. Heb een beetje spijt dat ik toch getest heb. Schiet hier niet veel mee op. Hopelijk morgenochtend een iets duidelijkere test. Bij mijn vorige zwangerschap had ik op dezelfde dag (33) met ochtend urine een duidelijk positieve test. Deze dag en nacht gaan lang duren
Wat spannend Esthertie ! Hoop Het zo Voor je 😃 Ik heb ook spijt van de testen die ik gedaan heb pff geeft helemaal geen zekerheid, 2 keer heel licht streepje gehad (miss indroog)daarna weer negatief.